Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik meen dat de 500 rond de 1005kg woog. Ik vind de bodykit met de velgen echt mooi!! Maar ik vind dat ze de auto ook zeker omdat die zo klein is, nog lichter hadden moeten maken maar met de veiligheidsnormen(5sterren) zal het moeilijk geweest zijn, allesinds is het een ferm scheurijzer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      DOEN ! staat mooi op een witte !
      nu ik deze foto's heb gezien ben ik overtuigd Ik ga ze wel met een folie laten overtrekken denk ik want als ik het beu ben kan ik het er nog gewoon aftrekken

De velgen zijn nog niet apart te bestellen maar de dealer ging me op de hoogte houden

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

vet geil bakske
        1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Wie zou zijn Mini Cooper D hier voor verkopen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Ik zeker

Benzine turbo >>>>>>>>>>> TurboDiesel

Comment

voor de 135 pk -versie niet

voor de andere mss wel

Comment

ik had liever wat snellere resultaten, maja...

Comment

Ik meteen.

Diesel MINI = not done

Comment

Dudes het is een 500'tje! Met veel meer pk kruipt het toch in een te hoge prijsklasse qua aankoop, verbruik en belastingen. En torquesteert het recht de gracht in bij plankgas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                        Dudes het is een 500'tje! Met veel meer pk kruipt het toch in een te hoge prijsklasse qua aankoop, verbruik en belastingen. En torquesteert het recht de gracht in bij plankgas
                        Torquesteer keeps me awake

Comment

Ik zou liever wakkergehouden worden door een uitbrekende achterkant hoor

Maar mijn punt is, een 180+ pk 500 - dat verkoopt volgens mij gewoon niet.

En we mogen niet vergeten dat dit Fiat en Abarth zijn hé, de ene symbool voor wagens voor iedereen en de andere symbool voor snelle wagens voor iedereen. Een 180+ pk 500 is NIET voor iedereen, enkel voor enkele selecte mensen met diepe zakken die vooral uit nostalgie kopen.
                          Last edited by ; 19/02/2008, 21:04.

Comment

Ik ben vandaag op de A17 A'pen - Gent 3 vrachtwagens met zo'n fiat'JES tegengekomen!! Blijkbaar toch een succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                              Ik ben vandaag op de A17 A'pen - Gent 3 vrachtwagens met zo'n fiat'JES tegengekomen!! Blijkbaar toch een succes!
                              zullen er wel gewone geweest zijn en geen abarths.

en anders.... pics or it didn't happenv

Antwerpen is't Stad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                                Ik denk dat je toch wel van een meeeeegasucces mag spreken. De wederopleving van Fiat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat je toch wel van een meeeeegasucces mag spreken. De wederopleving van Fiat.
                                  de Grande Punto heeft deze wedergeboorte in gang gezet en de 500 overtreft alle verwachtingen. Ik ben er ergens wel blij om maar tegelijk is het ook spijtig... daar gaat men exclusiviteit binnenkort

Antwerpen is't Stad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                    de Grande Punto heeft deze wedergeboorte in gang gezet en de 500 overtreft alle verwachtingen. Ik ben er ergens wel blij om maar tegelijk is het ook spijtig... daar gaat men exclusiviteit binnenkort
                                    Of je kan het ook zien als een soort van kuddegevoel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Of je kan het ook zien als een soort van kuddegevoel.
                                      ach ja niets aan te doen. Ik heb toch een aantal dingen genomen die minder gekozen worden blijkbaar. Zoals het open, panoramisch dak (ipv gewoon panoramisch), lederen pook en die velgen. En je ziet ook vooral de lounge versie rijden en de sport minder. En als je die al ziet is het 9/10 met de std 15duimers

Antwerpen is't Stad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                        ach ja niets aan te doen. Ik heb toch een aantal dingen genomen die minder gekozen worden blijkbaar. Zoals het open, panoramisch dak (ipv gewoon panoramisch), lederen pook en die velgen. En je ziet ook vooral de lounge versie rijden en de sport minder. En als je die al ziet is het 9/10 met de std 15duimers
                                        Ik zou persoonlijk waarschijnlijk ook de Lounge nemen (omdat je dan stuur en instrumenten in nostalgische crèmekleur kan krijgen) met 16" spaakvelgjes, redelijk klassiek dus.

Of natuurlijk deze Abarth...

Comment

Ook een leuke publiciteitsstunt die Cinquecento, een vriend van ons heeft een pizzeria en voor zijn restaurant staan een rode oude Cinquecento en een nieuwe witte 500 (met stickers van zijn restaurant).

Comment

Working...
                                          X