Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fiat 500 Abarth

Ze hadden het bij Fiat... eeh Abarth zo mooi bedacht: op 18 februari zou de 500 Abarth worden onthuld op een speciaal Abarth-evenement. Het evenement heeft bij deze een attractie minder, want wij hebben hier al het eerste beeld van de super-500 voor u!
    De officiële specificaties hebben de Italianen wél voor zich weten te houden. Toch durven we de gok wel aan: reken maar op een 135 pk sterke variant van de 1,4-liter T-Jet viercilinder. Voor wie dat nog niet genoeg vindt: net als bij de Grande Punto komt er ook een Esseesse-variant, die in dit geval 155 pk gaat leveren. Genoeg om de 500 eindelijk de snelheid te geven die het karretje altijd al verdiende.
    Uiteraard kan de koper het exterieur van z’n Abarthje weer op allerlei manieren op smaak brengen. Ook voor het binnenste zijn er talloze opties beschikbaar. Gedetailleerde informatie volgt zoals beloofd morgen. Op -u raadt het al- de Autosalon van Genève schittert de 500 Abarth voor het eerst voor het grote publiek.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Nice!!!!!

Comment

Ziet er zalig uit

Comment

pure WAANZIN

ik wil die striping, die bodykit en vooral die velgen

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
          pure WAANZIN

ik wil die striping, die bodykit en vooral die velgen
          Begin maar al met de velgen en een verlagingske.

Comment

als die velgen 17" zijn zal ik geen verlaging meer doen denk ik. Anders komt er een kleine verlaging aan.

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

16" en verlaging>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>17" zonder verlaging imo

Comment

Leuk,

al kijk ik persoonlijk uit naar de naked

Comment

Een kameraad van mij (pjv14) heeft zelf een new Fiat Grande Punto 1.9 JTD (130pk) én die heeft er nu ook Abart logo's op hangen. Zeer knap.

Comment

Ik heb die Grande Punto eigenlijk nooit echt knap gevonden, t'is wel een mooie wagen, maar er is proportioneel en met de achterlichten iets mis vind ik.

Comment

135 pk maar?

Voor de rest ziet hij er wel goed uit, ik ben fan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        16" en verlaging>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>17" zonder verlaging imo
                        Idem!

Hoe groter je velg, des te meer een verlaging noodzakelijk is. (qua looks dan)
                        nls2000

Comment

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...ets-minder-gay

Comment

Knap.

Comment

Hij zou toch 180pk krijgen?

Comment

135/155 turbopaardjes in zo'n klein autootje, ik denk wel dat je daar al redelijk mee vooruit gaat

Comment

Een auto is nooit snel genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Hij zou toch 180pk krijgen?

'k Ben ook een beetje teleurgesteld eigenlijk

En die voorbumper vind ik ook niet zo mooi, achteraan is 't wel min of meer ok.

Het enigste wat ik erg knap vind zijn de velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                      135/155 turbopaardjes in zo'n klein autootje, ik denk wel dat je daar al redelijk mee vooruit gaat

Hoeveel weegt een 500 leeg? (droog)

Comment

Het is een opgefokte 500 hé, geen Porsche

EDIT: de 1.4 ligt net iets onder de ton dacht ik.
                                        Last edited by ; 17/02/2008, 23:31.

Comment

Working...
                                        X