Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is waar, maar op den duur zullen ze toch nieuwe modellen moeten lanceren en daar zal hopelijk genoeg inbreng zijn van Italiaanse kant. Anders kruipt er daar in Italië zeker ene uit zijn graf. Het zou trouwens erg onverstandig zijn van Fiat om het merk Lancia zo aan een gewisse dood te helpen, gezien de toch ergens aparte plaats van Lancia in het autolandschap.
Ik ben ervan overtuigd dat een echte Lancist nooit een Chrysler zou kopen, zelfs al heet die Lancia. Ik vind het trouwens toch ook spijtig dat de grille is veranderd.
Weet je, Mercedes heeft zijn vingers al serieus verbrand met Chrysler te willen overnemen. De auto's stonden gewoon in een andere hoek van de showroom of een verdiep hoger maar dat werkte gewoon niet. De Italianen willen het nu over een andere boeg gooien door de naam Chrysler hier te laten verdwijnen en de auto's toch een bekende naam mee te geven. Een naam ook die eventueel bij een mislukking zonder kleerscheuren voor de Fiat-groep kan opgeofferd worden. Helaas gaat een echte Lancist er geen meer kopen en rekenen ze op vroegere Chrysler kopers en nieuwe klanten voor wie de naam Lancia toch bekend in de oren klinkt. Misschien door de Fiat- top niet slecht bekeken maar zo gaat het volgens mij toch niet werken. Ik hoop voor hun dat ik het mis heb want in mijn garage zal er iig nooit een 'Lancia by Chrysler' staan. Hopelijk houden ze er zelf net als Mercedes geen zware kater aan over
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
zeker weten! de vroegere grille dat wàs Lancia!
Straks zetten ze nog zo'n banaal rooster op de Alfa....
Wat zeggen ze ook weer, wie z'n neus schendt, schendt z'n aangezicht....
Klopt, een Lancia rooster dient vertikaal geörienteerd te zijn. Nee, bij Alfa gaat men geen Chrysler stijlelementen terugvinden. Ik kan mij niet voorstellen dat de Fiat-groep hier nog een merk gaat aan opofferen. Het verwondert mij al dat de Fiat Freemont ook geen Lancia geworden is. Ze waren toch al bezig met die oude Amerikaanse modellen te rebadgen naar Lancia. Op nog eentje meer had het nu ook niet gestoken. Ze weten blijkbaar zelf nog niet welke strategie ze willen gaan volgen. Hoe zal dit gaan aflopen?
Ik zou graag mijn 17 Inch 6J velgen (originaal Lancia Delta Platino) willen ruilen tegen 16 Inch 6J velgen (origineel Lancia delta), ik hoef er geen meerprijs voor te hebben.
Ik ben op zoek naar wat meer comfort (/55 ipv /45), minder verbruik (205 breed ipv 225), rustiger/stiller rijden, enz....
Mijne velgen hebben vooraan Sermperit Speedlife 225/45 ZR17 91 W opliggen ( DOT 2110 en ongeveer 40.000Km gelopen ) en achteraan Michelin Primacy HP 225/45 R17 91 W (DOT 0609 en ongeveer 60.000 Km gelopen). De Semperits hebben nog 5 a 5,5 mm profiel en zijn perfekt vlak (uitlijning 100 % OK), de Michelins hebben noch 5,5 mm profiel en zijn ook volledig in orde.
De velgen zijn in zeer goede toestand (niet in de winter gereden daar ik een set 16 Inch wintervelgen/banden heb), ééntje heeft lichte krassen, over een lengte van ongeveer 10 cm, van parkeerschade tegen een trottoirrand)
Ik woon in (Belgisch) Limburg, in St Truiden, maar afstand mag met zulk een wagen geen probleem zijn en ik ben graag bereid om er enige km voor te rijden.
Zoveel comfortvoordeel ga je daar niet aan hebben, ik heb met de 2 maten gereden. Aan 18' ok maar 17'? Nu, ik heb de mijne helemaal verkocht en ben blij dat ik er vanaf ben
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Zoveel comfortvoordeel ga je daar niet aan hebben, ik heb met de 2 maten gereden. Aan 18' ok maar 17'? Nu, ik heb de mijne helemaal verkocht en ben blij dat ik er vanaf ben
Ik rij momenteel met 16 inchers en winterbanden (Michelin PA4) en ik moet zeggen dat zelfs met deze winterbanden er al een hemelsbreed verschil is in verbeterd geluidscomfort, wat moet dat dan niet geven met zachte zomerbanden ( Pirelli, Falken,....) op 16 inch velgen ?
Ik rij momenteel met 16 inchers en winterbanden (Michelin PA4) en ik moet zeggen dat zelfs met deze winterbanden er al een hemelsbreed verschil is in verbeterd geluidscomfort, wat moet dat dan niet geven met zachte zomerbanden ( Pirelli, Falken,....) op 16 inch velgen ?
Misschien dat alles dan een beetje minder rammelt in het interieur want dat was voor mij toch wel de grootste reden om 'm al na 3 jaar van de hand te doen. Een echte rammelbak! Met 16' vind ik 'm niet mooi.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Is nog maar 5 jaar op de markt, maar is een echte rariteit. Ik zie meer ferrari's rondrijden dan delta's.
Moet hiervan eigenlijk een opvolger komen?
Dan woon jij duidelijk in een heel mooie buurt. Ik zie dagelijks minstens een paar Delta's, maar een Ferrari dat is toch eerder 1 per maand dan 1 per week, laat staan meerdere per dag, hoor.
Comment