Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SillySara Bekijk Berichten
    Hey
    Mijn Delta is net geleverd
    het is de 1.6 Multijet Selectronic (een diesel dus) met een 666-pack.
    Ik heb wel geluk gehad met de kleur! Want hij is ijswit met een zwart dak, net zoals ik het wou!
    Want de standaard versies zijn enkel in 'gebroken wit' verkrijgbaar...
    Enfin, wel interessant van dat adapterke (iPhone)! Kun je er dan ook mee bellen?
    Ik heb ook een foto geplaatst. Links is mijn Yaris en rechts natuurlijk onze favo auto: de Delta!
    Groetjes!
    Gefeliciteerd en welkom SillySara, de 10de Delta eigenaar op het forum. Mooie kleur
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Hey

Ik heb wel geluk gehad met de kleur! Want hij is ijswit met een zwart dak, net zoals ik het wou!

Enfin, wel interessant van dat adapterke (iPhone)! Kun je er dan ook mee bellen?

Ik heb ook een foto geplaatst. Links is mijn Yaris en rechts natuurlijk onze favo auto: de Delta!

Groetjes!
      Mooie keus , ikzelf heb ook een 666 edition , heb jij de europa sd kaart met uw navigatie erbij ?
      Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
      Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Is dit via bose zelf besteld & achterna laten inbouwen? of is dat van lancia zelf (optie aankruisen)?
        Dat is uiteraard de Bose optie van Lancia zelf.
        Klinkt fantastisch!

Comment

Proficiat!
          De mijne is ondertussen ook al een tweetal weken geleverd (dezelfde kleurcombinatie).
          Ik heb helaas nog geen tijd gehad om een paar foto's te nemen, maar ik zet er binnenkort wel enkele online.

Oorspronkelijk geplaatst door SillySara Bekijk Berichten
          Dat adapterke is alleen nodig om de mp3's van uw iPhone af te spelen.
          Een iPhone/iPod is geen gewone mp3 speler omdat het ding een database gebruikt om alles deftig te kunnen voorstellen via playlists/artiesten/genres/albums/....
          Ik heb ondertussen al wat kunnen spelen met deze adapter. Het werkt, maar het heeft wel een paar "ruwe" kantjes.
          Het grootste probleem is dat het heel moeilijk is om tussen albums/playlists te bladeren.
          Men moet ze 1 voor 1 doorlopen, wat gewoon onmogelijk is als je 298 lists hebt en je wil de 278e afspelen.
          Het spul durft dan ook nog eens crashen om de zoveel playlists.

Om te bellen met de iPhone is geen adapter nodig, dat werkt gewoon zoals bij alle bluetooth gsm's draadloos via de Blue&Me.

Comment

• Ik wacht op de foto"s van Powerbug en SillySara
            Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
            Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Lancia-Chryslers in 2011

De alliantie tussen de Fiat Group en Chrysler werpt zijn vruchten af. Volgens de productplanning komen in 2011 de eerste Lancia’s die zijn gebaseerd op Chrysler-producten.

Het lijkt er op dat Fiat zich de komende jaren flink gaat richten op het luxemerk Lancia. Volgend jaar moeten we het volgens de productplanning nog doen met een gefacelifte Ypsilon en Musa, maar het jaar daarna komen de eerste Lancia-Chryslers.
              De D-segement auto die dan op de planning staat, wordt waarschijnlijk direct afgeleid van de Sebring. Daarvan komt ook een cabrioletversie – die kan immers ook gewoon bij Chrysler uit het rek worden gehaald. Het nieuwe vlaggenschip van Lancia krijgt ook Amerikaanse genen. Het wordt een derivaat van de Chrysler 300C. Het is nog onduidelijk of er tegen die tijd van de Sebring en 300C al nieuwe modellen klaar staan of dat de Lancia’s worden gebaseerd op de huidige modellen. Tot slot wordt ook de Chrysler Voyager omgewerkt tot opvolger van de Phedra. Lancia integreert op zijn beurt ook in het Chrysler-portfolio. Naar alle waarschijnlijkheid staat binnenkort op de autobeurs Detroit een Chrysler-variant van de Delta.

Fiat en Alfa
              Voor Fiat wordt, naast de komst van de nieuwe Doblò, de introductie van de turbogeblazen 900cc tweecilinder het hoogtepunt van 2010. Dit krijgt allereerst een plek in de 500 en als in 2011 de nieuwe Panda verschijnt, is ook daar plek voor het hightech-torretje.
              Alfa Romeo moet het voorlopig even doen met de nieuwe Giulietta. De 159 krijgt modeljaarwijzigingen en er wordt zelfs al gesproken over een lichte facelift voor de Mito. Ook is er ruimte voor de GTA-versie van de 8C. Op de productplanning, die door Sergio Marchionne in Rome werd gepresenteerd aan afgevaardigden van de regering en vakbonden, schitteren de grote Alfa 169 en een crossover-model door afwezigheid. Volgens de presentatie maakt Fiat zich op voor dertien facelifts en zeventien nieuwe modellen in de komende twee jaar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Laat ik het er maar op houden dat ik benieuwd ben naar wat de toekomst zal brengen...

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Volgend jaar moeten we het volgens de productplanning nog doen met een gefacelifte Ypsilon en Musa, maar het jaar daarna komen de eerste Lancia-Chryslers.
                Gefacelifte Ypsilon? Dat wordt toch een volledig nieuw model met zelfs vijf deuren dacht ik...?
                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                  Laat ik het er maar op houden dat ik benieuwd ben naar wat de toekomst zal brengen...
                  Ik heb er ook zo mijn bedenkingen over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                    Gefacelifte Ypsilon? Dat wordt toch een volledig nieuw model met zelfs vijf deuren dacht ik...?
                    De nieuwe komt pas in 2011. Hierbij de laatste info uit november.

Nieuwe Lancia Ypsilon uit Polen

Lancia gaat de nieuwe Ypsilon, die voor 2011 staat gepland, bouwen in de Poolse Fiat-fabriek in Tychy. Daar worden ook de 500 en de Panda gemaakt.

De nieuwe Lancia Ypsilon wordt geproduceerd in Polen. Daar rolt hij zij aan zij met de Fiats Panda en 500 van de band. De Lancia-productie is mogelijk omdat het nieuwe exclusieve kleintje wordt gebouwd op het platform van de 500 Giardinetta, het nog te introduceren stationwagentje van de 500-reeks.
                    In tegenstelling tot de huidige Yp wordt het nieuwe model een vijfdeurs, verder leent hij veel stijlkenmerken van de Delta. Daaronder is het zogeheten zwevende dak. De wielbasis van de Ypsilon – en dus ook van de 500 Giardinetta – bedraagt 2,40 meter. Een reguliere vijfhonderd heeft een afstand van 2,30 meter tussen voor- en achteras. De totale lengte van de Ypsilon blijft onder de vier meter. Bij de introductie van het model zal hij zijn voorzien van de nieuwe geblazen 0,9 liter tweecilinder met Multiair-techniek en een variant van de eveneens gaskleploze 1,4-liter. Daarnaast staat er een kleine diesel van de Multijet II-generatie op het programma.
                    Het wordt misschien eentonig, maar ook dit Fiat-product gaat op termijn een Amerikaanse carrière tegemoet. Hij komt daar op de markt als Chrysler en zal daar zijn positie in het B-segment gaan verdedigen. De huidige Ypsilon wordt gebouwd in de fabriek in Termini Imerese, samen met de Classic Punto. De twee modellen delen immers hun platform.

Comment

• gedeeltelijke foto hoe de Chrysler Delta er zou kunnen uitzien

Comment

• Lancia Delta

aka Chrysler Nassau. Kan dit alleen maar toejuichen, betekent voor FGA-Chrysler enkel extra middelen (€/$) wat ten goede zal komen aan de rest van hun productenportfolio. Zolang er geen overlapping tussen twee merken op één continent bestaat hoor je mij niet klagen. Ben ONTZETTEND benieuwd hoe de nieuwe Chrysler 300C varaint er voor Lancia gaat uitzien...

Comment

• Mi To(o).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten
                            aka Chrysler Nassau. Kan dit alleen maar toejuichen, betekent voor FGA-Chrysler enkel extra middelen (€/$) wat ten goede zal komen aan de rest van hun productenportfolio. Zolang er geen overlapping tussen twee merken op één continent bestaat hoor je mij niet klagen. Ben ONTZETTEND benieuwd hoe de nieuwe Chrysler 300C varaint er voor Lancia gaat uitzien...
                            Deelt die 300C geen onderdelen met de Mercedes E van enkele generaties terug? dus zou de toekomstige grote Lancia weer een achterwielaandrijving kunnen hebben (hoelang was dat geleden?).
                            Tot groot spijt van de 'Alfisti' zou ik durven zeggen...

Comment

• Lancia

Zou niet meer op basis zijn van de bestaande 300C maar op die van de opvolger van de Chrysler 300C --> meer info op autoedizione.nl

Comment

• Dit is ‘m dan: de Lancia-Chrysler

Chrysler en Lancia kruipen intiem bij elkaar op schoot. Het eerste product van de samenwerking is deze Lancia Delta met Chrysler-neus. En hij komt écht!

Chrysler laat in alle stilte het eerste kindje zien dat voortkomt uit de samenwerking met Lancia. Geen persfoto’s dus, van deze tot Amerikaan geneutraliseerde Lancia Delta. Frank Jacobs loopt rond op de beurs in de Detroit en zond ons deze foto’s van de vreemdeling.
                                Dit prototype heeft nog niet eens een typenaam, maar de auto komt volgens de medewerker van Chrysler toch echt volgend jaar op de markt. “Hij kon zijn gezicht bij die mededeling niet eens in de plooi houden,” vertelt Frank. Het is dus even afwachten of voor deze Lancia een grote toekomst is weggelegd in de VS.
                                De Chrysler-variant van de Lancia wordt vanaf volgend jaar gewoon geproduceerd in de fabriek in de Italië, waar ook de Delta vandaan komt. Of dat met de huidige dollarkoers een wijze beslissing is, zal eveneens de tijd moeten uitwijzen.

Comment

• Detroit 2010: Chrysler Lancia might be a look into the future

You are looking at... well, no one at the Chrysler booth seemed to know exactly what this is. They didn't even have a proper name for it. But that tiny little fact will not be stopping us. You are looking at what they call a Chrysler Lancia, or more correctly, a Chrysler-badged Lanica. Specifically, a Lancia Delta with Pentastar badges. All of which begs the question: what makes a Lancia Delta?

Ah, well, we are happy you asked. On the surface it's a small crossover/tall wagon-type people mover/MPV with some fancy electronic driving aids. But that sells the Delta short, as Lancia's website is loaded with the sort of florid PR language that will warm the cockles of the most jaded car-hack's heart.

Here's a sample, "Luxury that is never flaunted: an originality that avoids useless overstatements, that always preserves elegance." Sounds keen, huh? But wait, there's more, "A concentrate of evolution, a hyperbolic expression of technology." Ooh! Good stuff. Is this car for real? Will there actually be a Chrysler-badged Lancia? Probably, but we just don't know. However, we are certain that Chrysler could really use, "A concentrate of evolution."

Comment

• Bron: [www.autoblog.com]

Comment

• Ik ben gek op de 1.6 selectronic oro zwart en beige... Ga er waarschijnlijk een aanschaffen, maar de garage beweert dat de CO2 uitstoot nog steeds 120 g/km is en geen 112g zoals hier eerder werd gezegd...

Dus dan toch geen staatspremie? Heeft er iemand die staatspremie wel gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bluesky Bekijk Berichten
                                        Ik ben gek op de 1.6 selectronic oro zwart en beige... Ga er waarschijnlijk een aanschaffen, maar de garage beweert dat de CO2 uitstoot nog steeds 120 g/km is en geen 112g zoals hier eerder werd gezegd...

Dus dan toch geen staatspremie? Heeft er iemand die staatspremie wel gekregen?
                                        Bluesky , Ik de staatspremie uiteindelijk toch niet gekregen , de uitstoot is 120 g/km , foutje op inschrijvingsbewijs , enkel de 200 € op de roetfilter krijg je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
                                          Bluesky , Ik de staatspremie uiteindelijk toch niet gekregen , de uitstoot is 120 g/km , foutje op inschrijvingsbewijs , enkel de 200 € op de roetfilter krijg je

Thanks om het me te laten weten Dirk1, dat is dikke pech he!
                                          Ga hem toch kopen hoor!

Comment

Working...
                                          X