Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Ah, gij weet het
    Ieder duits merk heeft daar last van, behalve Porsche heb ik de indruk

Nu moet ik wel zeggen dat ze in Turnhout hier al eens grote kuis gehouden hebben volgens mij, laatste tijd geen slechte verhalen meer over gehoord precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Nu moet ik wel zeggen dat ze in Turnhout hier al eens grote kuis gehouden hebben volgens mij, laatste tijd geen slechte verhalen meer over gehoord precies.
      Dat is hier ook echt nodig. Ik ken er na 4 jaar geen enkele meer van. Toch gek dat autoverkopers zo vaak van bedrijf of job veranderen
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Ik denk het ook. Ik ook niks slecht meer gehoord over die dealer. Dat was vroeger wel anders.

Comment

• Heb net een paar pics gemaakt van een Delta die in Hasselt bij de ingang van het centrum (aan hotel Century) staat voor reklamedoeleinden. Dezelfde kleur als de door mij bestelde

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die zanten zijn écht te klein, zo een mastodont van een koetswerk en dan van die miezerige zanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              Die zanten zijn écht te klein, zo een mastodont van een koetswerk en dan van die miezerige zanten
              Die 16' zijn echt te klein ja. Ik heb 17' met 225/45 op besteld. 18' begint al serieus ten koste van het comfort te gaan

Comment

• Ik heb nu een paar keer real-life gezien en moet toegeven dat dit eigenlijk wel een heel geslaagde verschijning is hé. In een donkere kleur zelf gewoon prachtig. (eigenlijk veel knapper dan een 1 reeks of A3 hé)
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                  Ik heb nu een paar keer real-life gezien en moet toegeven dat dit eigenlijk wel een heel geslaagde verschijning is hé. In een donkere kleur zelf gewoon prachtig. (eigenlijk veel knapper dan een 1 reeks of A3 hé)
                  Of je bent er gek van of je haat 'm. Dat is hetgene wat ik hoor sinds ik er eentje besteld heb. Het is zeker geen onbesproken auto maar toch oh zo knap imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                    Ik heb nu een paar keer real-life gezien en moet toegeven dat dit eigenlijk wel een heel geslaagde verschijning is hé. In een donkere kleur zelf gewoon prachtig. (eigenlijk veel knapper dan een 1 reeks of A3 hé)
                    I agree: hij is het mooiste in een donker tintje en er kan geen kleine bimmer aan tippen. De A3 in nieuwe trim heb ik nog niet mogen aanschouwen dus daar kan ik niets over zeggen. Knappe wagen in ieder geval.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• De knapste hatch op het moment!

Een 1 of A3 kan er in geen 1000 jaar aan tippen qua looks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                        De knapste hatch op het moment!

Een 1 of A3 kan er in geen 1000 jaar aan tippen qua looks!
                        Dat vindt ik dus ook

Comment

• Prachtige kar Jocar, je zal er zeker plezier aan beleven.

Heb er zelf een halve dag mee proefgereden en vond de Delta zeer goed rijden, met perfect steunende zetels (wat autogids ook moge beweren)

Zelf lang getwijfeld om de 2 liter diesel platino te kopen, maar op het laatst na uitzonderlijke voorwaarden gezwicht voor een Honda Accord (gans andere auto doch mijn verstand gevolgd en niet mijn hart en gegaan voor de zekere betrouwbaarheid)

Dat vond ik het zwakke punt van de Delta, de afwerking, zeer brzoe plastics onderaan dashboard, met gaten in, flinterdun hoedenplankje etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                            Prachtige kar Jocar, je zal er zeker plezier aan beleven.

Heb er zelf een halve dag mee proefgereden en vond de Delta zeer goed rijden, met perfect steunende zetels (wat autogids ook moge beweren)

Zelf lang getwijfeld om de 2 liter diesel platino te kopen, maar op het laatst na uitzonderlijke voorwaarden gezwicht voor een Honda Accord (gans andere auto doch mijn verstand gevolgd en niet mijn hart en gegaan voor de zekere betrouwbaarheid)

Dat vond ik het zwakke punt van de Delta, de afwerking, zeer brzoe plastics onderaan dashboard, met gaten in, flinterdun hoedenplankje etc...
                            Thanks Thor, ik heb er ook een doorgedreven testrit mee gedaan en inderdaad die zetels storen mij in het geheel niet. Integendeel zelfs. Tja, de afwerking, daar hou ik mijn hart toch nog even voor vast. Hopelijk zijn er voor het 2de productiejaar al wat kinderziektes verdwenen. Ik moet wel zeggen dat er qua afwerking toch een spectaculaire vooruitgang geboekt is bij de Italianen. Maar nogmaals, ben overstag gegaan voor de looks

Comment

• Net een zwarte gezien . De lijn komt beter uit met een donkere kleur.

Comment

• Lancia Delta twinturbodiesel in ´t land

24 december 2008 | Tekst: Stéphan Vermeulen
                                Lancia heeft de topdieselversie van de Delta in de showroom staan. De 1.9 Twin Turbo MultiJet met 190 pk is nu verkrijgbaar.

De 1.9 diesel met twee turbo´s stuwt de Delta naar grote hoogten. Bij 2.000 tpm levert het blok al 400 Nm, onder de 1.800 toeren werkt de kleine turbo en dan komt de motor tot 300 Nm vanaf 1.250 tpm. Tussen de 1.800 en 3.000 omwentelingen van de krukas komt de grotere compressor er ook bij en boven de 3.000 toeren is alleen het grootste exemplaar aan het werk. Dat wil wel vooruit. In 7,9 seconden snelt hij vanuit stilstand naar 100 km/h en hij loopt 222. Met gemiddeld verbruik van 1 op 17,5 scoort de snelle Delta in Nederland een C-label.
                                De 1.9 Twin Turbo is er als Oro en Platino. Standaard heeft de auto onder meer ESP, met Alcantara beklede stoelen, een radio met cd- en mp3-speler en een verchroomde dubbele uitlaat.

Comment

• Hoewel hij momenteel niet in de carpolicy hoort ben ik toch van plan om
                                  mits het nodige lobbywerk, hiervoor te gaan bij mijn volgende lease-keuze.

zijn er eigenlijk plannen voor een break?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Hoewel hij momenteel niet in de carpolicy hoort ben ik toch van plan om
                                    Goeie keuze! Nee, volgens mij voorlopig geen plannen voor een break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Hoewel hij momenteel niet in de carpolicy hoort ben ik toch van plan om

Aangezien de nieuwe Delta tegelijk de vorige Delta en de Lybra break moet vervangen, denk ik ook niet dat dat er in zit...

@ Jocar: hoeveel nachtjes nog slapen?
                                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten

@ Jocar: hoeveel nachtjes nog slapen?
                                        Hij zou ondertussen bij de invoer in Antwerpen aangekomen zijn. Dus ik hoop 'm tegen 21 februari te hebben. Vermits mijn vorige auto al verkocht is moet ik wel zeggen dat bij mijn dealer telkens ik een auto nodig heb er een vervangwagen klaarstaat. Heb dus al eens met een fonkelnieuwe Fiat 500 kunnen rondbollen. Wat een tof bakske! Dus de goede service verzacht de pil wel wat

Comment

• Daarstraks voor het eerst eentje tegen gekomen op de baan.
                                          Op foto vond ik hem er wel goed uit zien, maar zo irl
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X