Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik hoop dat deze heel wat beter zal afgewerkt zijn dan de Speedster .. Akkoord, alles om gewicht te besparen, maar toch .. Persoonlijk vond ik het interieur te belachelijk voor woorden en hopelijk is dat nu dus beter, maar ik vermoed van wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
      Al door velen gezegd, maar het is idd niet meer dan een Pontiac Solstice.En om daar zomaar even een Opel-logo op te plakken werkt niet bij mij.
      Koop een bril zou ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Koop een bril zou ik zeggen.
        Ik draag al jaren een bril.Straffer zelfs, ik heb een reserve.
        En ik veronderstel dat je het als een aanval zag naar de Solstice ?Wel, die is wel geslaagd.'T is daarom dat ik het zo jammer vind dat er gewoon een Opel-logo is opgeplakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle
          heb je de solstice al eens goed bekeken? er is toch een groot verschil. De solstice ziet er Amerikaans en rond uit, deze heeft geraffineerde scherpe kantje
          Waarschijnlijk mogen we hetzelfde van de motor verwachten ...
          Mja, ik blijf het toch teveel Solstice vinden.
          Elke keer ik naar die Opel kijk, zie ik de Solstice.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George
            Als ik nog iets onthouden heb uit het Opel-lovers topic dan is het wel dat de oude GT de wegligging heeft van een natte dweil.
            Ze zouden die OPC motor beter altijd met RWD leveren...
            enkel de gt??

deze opel ziet er niet slecht uit, maar nu ook weer niet zo fantastisch, maar dat was de speedster in mijn ogen ook niet. op welk onderstel staat ie? weer een lotus?

Comment

De SATURN SKY

De Opel GT

de PONTIAC SOLSTICE

Comment

Zo zal de Opel er ook wel gaan uitzien

Comment

Zou de Opel dit ook gaan krijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b

Zou de Opel dit ook gaan krijgen?
                    hopelijk wordt het een eleganter hardtop.

Comment

Drie enorm gelijkende wagens als je het mij vraagt. Maar het zijn stuk voor stuk beauty's die ik graag in het straatbeeld zou zien verschijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                        Drie enorm gelijkende wagens als je het mij vraagt. Maar het zijn stuk voor stuk beauty's die ik graag in het straatbeeld zou zien verschijnen.
                        toevallig alle 3 GM, alle 3 zelfde chassis ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                          toevallig alle 3 GM, alle 3 zelfde chassis ...
                          Ik weet het, maar ik vind ze alle 3 wel knap, die ene twee dan wel niet voor europa maar kom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jef Fox
                            Op zich is het inderdaad een zeer geslaagde en mooie auto.
                            En het rijplezier met deze wagen zal wel hemelshoog zijn, geen twijfel.

Maar dat Opel dit nu de nieuwe GT noemt, en daarvoor de naam van zijn legendarische echt GT gebruikt??? Ik vind tussen deze nieuwe en de oude versie weining overeenkomsten hoor!

Als je dan kijk naar wat bijv. Ford heeft gepresteerd met zijn oude Ford GT 40 en nu de nieuwe Ford 40, dat is pas een herboring.

Enkele van onderstaande foto's staan al elders, maar ik vond het een mooi abstract tussen nu en vroeger... alzo vind ik de de naam GT voor het model anno 2006 niet waardig. Het had gewoon een evolutie van de Speetster had moeten noemen, Speedster E(volution) of zoiets.
                            Herboring ----> Hergeboorte?
                            Abstract? ----> Contrast?

Comment

Leuke wagen, maar ik denk dat veel mensen een premiummerk verkiezen in deze prijsklasse. Echt veel goedkoper dan zijn concurrenten zal hij immers niet zijn, vermoed ik.
                              Ben wel al benieuwd naar een vergelijkende test.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

edit: dubbeltje
                                Last edited by ; 03/02/2006, 20:35.

Comment

Wat is eigenlijk een concurrent van de GT?
                                  a la BMW Z4 of Mercedes SLK?

Comment

De Opel GT heeft wel 2 uitlaten op de foto en de SKY er maar 1

Comment

Ga die foto's in post 35 van mij wegdoen, was een reactie op een post van iemand die ik hier had gelezen, maar a1234567890b had er ook al op gereageerd.

Ik vind em wel iets hebben. 260 pk op de achterwielen van een pluimgewicht (zo rond de 1000 kg ?) belooft alleen maar dolle pret.

Comment

Wat is eigenlijk een concurrent van de GT?
                                        a la BMW Z4 of Mercedes SLK?
                                        Die zullen wel een pak duurder zijn dan deze GT.
                                        Zeg maar MX5, maar die's dan weer serieus onderpowered in vergelijking met dit. Ergens ertussenin dan maar zeker ?
                                        Geen enkele non-premium-class constructeur (VW, Ford, Renault, Peugeot, ...) heeft iets die hier op lijkt.

edit: kan, bij nader inzien, maar één concurrent bedenken: Honda S2000. Ken daar wel geen specs van...
                                        Last edited by ; 03/02/2006, 20:42.

Comment

Zo zal de Opel er ook wel gaan uitzien
                                          Dat is het interieur van de Solstice, dus zo zal de Opel er niet uitzien

Misschien eerder zo:

Voor alle duidelijkheid, want het lijkt me hier nog niet volledig duidelijk te zijn:
                                          De Pontiac Solstice, Saturn Sky en Opel GT zijn onderhuids zo goed als identiek, maar de Pontiac Solstice heeft een afwijkende look. De Opel GT wordt dus een Saturn Sky met een Opel-logo

Comment

Working...
                                          X