Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van een reactie uitlokken gesproken ! Amaai !
Nee, dat had ik nog niet door. Zal een beetje in de archieven moeten duiken blijkbaar.
Toch bedankt, guys
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
AMG lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk niet dat dat internationaal ooit een echt succes geweest is in de Sportcoupé. Daarom dat de C30 er ook snel is uitgegaan
Zowiezo voor België toch een totaal absurde keuze...
AMG lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk niet dat dat internationaal ooit een echt succes geweest is in de Sportcoupé. Daarom dat de C30 er ook snel is uitgegaan
Zowiezo voor België toch een totaal absurde keuze...
Dat de AMG-dieselmotor verdween heeft minder met de Sportcoupé z'n succes te maken, dan met die motor zelf.
En geef toe: een hot hatch van het merk met de Ster, zoiets moét toch aanslaan? Dat ze 'm voldoende plezierig maken, genre C 63 AMG (gewoon smoke & smiles, don't bother die zogezegde ultieme wegligging van de auto's die 'm verslaan), 't zal zeker verkopen.
Maar 'k denk dat ik nu eerder vanuit m'n liesstreek denk, dan met m'n hoofd...
Dat de AMG-dieselmotor verdween heeft minder met de Sportcoupé z'n succes te maken, dan met die motor zelf.
En geef toe: een hot hatch van het merk met de Ster, zoiets moét toch aanslaan? Dat ze 'm voldoende plezierig maken, genre C 63 AMG (gewoon smoke & smiles, don't bother die zogezegde ultieme wegligging van de auto's die 'm verslaan), 't zal zeker verkopen.
Maar 'k denk dat ik nu eerder vanuit m'n liesstreek denk, dan met m'n hoofd...
Geen probleem, ik volg ook jouw redenering hoor... Een 63 in de neus... Dat moet hemels zijn... Maar ik denk niet dat ze in Duitsland zo hard gaan beginnen zweven spijtig genoeg...
Zowiezo... zulk een wagen koop je altijd vanuit je hart en kies je voor het merk dat je liefde wegdraagt...
Tenzij je echt een technisch expert bent die de handling tot in detail wil vergelijken...
Maar in het segment van AMG, RS en M denk ik dat alles op het lijstje van fantastische wagens staat
Hmmm, nee, geen 63, da's erover in die koets. Iets dat "simpeler" is en toch hopen karakter heeft. Voor mijn part mag het gerust weer een V6 met kompressor.
Hierbij een paar spyshots van een misnoegde testrijder gemaakt op 08/12/2007 met de toen nog gecamoufleerde CLC. Men zou ook voor minder kwaad zijn Met mooi zicht op het helaas zo goed als onveranderd interieur. Let ook op zijn tussen dashbord en passagierszetel geklemde werkmap. De bedrijfsgeheimen lagen voor het grijpen Ben eigenlijk wel jaloers op die gast zijn jobke.
Comment