Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT-S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
    Het probleem bij mij is dat ik geen jota Duits versta. Hoe bestel je ? Voorschot betalen, hoe en hoeveel ? Hoe laten ze weten wanneer je 'm mag afhalen ?
    Als je mij eens een PM zou kunnen sturen hoe dit van a tot z werkt zou je me een enorm plezier doen...
    Wat is trouwens het verschil tussen EU neuwagen en Deutsche neuwagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
      Als je mij eens een PM zou kunnen sturen hoe dit van a tot z werkt zou je me een enorm plezier doen...
      Of hier: http://www.autoforum.be/forumdisplay.php?f=44 een topic over aanmaken.
      Dit is wel interessant voor meerdere mensen.
      2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Bestellen kan ook in het engels gewoon een mailtje sturen met je vragen.

Je maakt een configuratie met een duitse configurator stuurt het per email op en krijgt een offerte terug met een contract

Betaling normaal gesproken enkel wanneer je de kraft fahrzeug brief ontvangt, soms kan het zijn dat ze een voorschot van 10% vragen..

Aflevering zoals gezegd af fabriek en levering is voor somige modelen ook mogelijk maar daar weet ik niet meer van.

Het verschil tussen EU-neuwagen en deutschland neuwagen weet ik niet kan zijn dat het een wagen is die ze via een ander land goedkoper kunnen leveren, maar dat weet ik niet zeker...

Zoals gezegd gewoon een mailtje naar hen sturen met de vragen die je hebt.

Comment

• Comment

• Prachtige kleurencombo voor het interieur imo.

Bron: http://www.autobild.de/artikel/vergl...ts_720773.html

Comment

• De velgen passen er erg slecht op, en ze zijn ook wat te klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toppertje Bekijk Berichten
                Heb hem nu besteld in het zwart, maar zit nu te twijfelen of ik hem toch niet moet ombestellen naar zilvergrijs ?

Wat vinden jullie ?
                Zelf zou ik voor een zwarte gaan

Comment

• Groen/Titanium TTS.

Hans.

Comment

• Nog zo lelijk nog niet in die kleur

Comment

• Ik vind het een geil kleur

Comment

• Als ik zo van die opvallende kleuren zie moet ik altijd aan deze foto denken:

Ik zal maar zwijgen zeker, met de A5 LED's ....
                        Last edited by viperman; 18/09/2008, 18:18.
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Extra zelfvertrouwen voor TT-S kopers
                          2 juli 2008 · Tekst Nic de Boer
                          Wie zich een Audi TT-S kan permitteren hoeft zich toch niet echt beter voor te doen dan hij is, denken wij. Wie toch wat extra zelfvertrouwen kan gebruiken, laat zijn TT-S ombouwen tot deze R8 look-a-like. Doen we er ook meteen wat extra pk’s bij.
                          Audi-tuner B&B heeft zijn programma voor de TT-S klaar. Het 272 pk sterke topmodel uit de reeks kan naar wens worden getuned tot 306, 324 of 362 pk. In zijn meest sterke trim kan de Audi in 4,6 seconden van 0 naar 100 km/u en is de topsnelheid 280 km/u. Om dat geweld op te wekken, wordt een speciale turbolader gebruikt, een sportuitlaatsysteem en een oliekoeler. Ook het remsysteem is aangepast op de nieuwe kracht van de TT-S.
                          Als klap op de vuurpijl kan B&B de Audi voorzien van een bodykit met R8-look. Volgens de tuner draagt hij bij aan een betere de aerodynamica. Tot slot kan B&B aanpassingen doen aan het chassis zodat de auto dichter bij het asfalt komt te liggen en zijn er 19 en 20 inch wielen voor dromers die zo’n nep-R8 wel zien zitten. Kies overigens niet te snel voor een B&B ombouwset, want er zijn er meer die een TT tot R8 kunnen omtoveren.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Alsof dit nog niks is, wacht tot ze straks over de vijfcilinder zullen buigen... bye bye R8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                              Als ik zo van die opvallende kleuren zie moet ik altijd aan deze foto denken:

Ik zal maar zwijgen zeker, met de A5 LED's ....
                              Ferme griet

Comment

• Bij Beerens in Antwerpen staat er een ongeloofelijk lekker exemplaar. Fantoomzwart met titanium RS4 velgen
                                Echt lekker en niet te opvallend.

Comment

• Hij is binnen, werkelijk een droom auto super super super

IMG_1861.JPG

IMG_1864.JPG

IMG_1865.JPG

IMG_1869.JPG

IMG_1870.JPG

Comment

Hij is binnen, werkelijk een droom auto super super super

[ATTACH]53242[/ATTACH]

[ATTACH]53243[/ATTACH]

[ATTACH]53244[/ATTACH]

[ATTACH]53245[/ATTACH]

[ATTACH]53246[/ATTACH]
                                    DIKKE proficiat

vind ik een zeer geslaagde wagen!!!!

veel succes ermee

Comment

• Hele dikke proficiat !

Ik heb ervaring met een 2.0 S-tronic en een 3.2 Quattro S-tronic, het zijn zalige wagens waar je massa rijplezier aan beleeft.

Voor mij natuurlijk het liefst zo een TT-S, aangezien die bij ons fiscaal aantrekkelijker is dan de heerlijk klinkende 3.2 !

Tip : laat je velgen nog zwart lakken ..

Comment

Hij is binnen, werkelijk een droom auto super super super

[ATTACH]53242[/ATTACH]

[ATTACH]53243[/ATTACH]

[ATTACH]53244[/ATTACH]

[ATTACH]53245[/ATTACH]

[ATTACH]53246[/ATTACH]
                                        dikke bak!!

tevreden van de TV?

Comment

• Heerlijk; schitterende wagen!
                                          Proficiat
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X