Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, leuk is die, maar een 4 cilinder, nee dankje...
Al mag die een halve seconde sneller zijn tot de 0-100 dan zo'n Z4, véél sensantie??
Ik denk van niet
Dan maar een bmw Z4 3.0 SI met een lekkere Zes in lijn geluid
Tja, leuk is die, maar een 4 cilinder, nee dankje...
Al mag die een halve seconde sneller zijn tot de 0-100 dan zo'n Z4, véél sensantie??
Ik denk van niet
Dan maar een bmw Z4 3.0 SI met een lekkere Zes in lijn geluid
Of nog even wachten op de top TT-RS
Het kan altijd leuker en sneller.
Maar deze 4cilinder levert 270 pk = +punt voor de taksen, etc.
doe mij maar zo'n TT-s
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Tja, maar ik denk als je zo'n auto koopt, dat je daar niet op let
neen?Het is nu niet dat die wagen over de 150k kost hé, die mensen letten daar niet zo op, maar hier?
Mensen die zo'n wagen kopen zijn autoliefhebbers. Anders gingen ze gewoon voor een 2.0tfsi (ook autoliefhebbers trouwens) . Als je er niet op let, dan gaan zo'n mensen voor een Audi RS4 ofzo
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Tja je kan ook zeggen dat die 2.0 TFSI minder verbruikt dan de 6 in lijn van bmw...
Als de mensen echt daar problemen mee hebben, kopen ze dan geen TT-S maar een TT tdi...
Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Als we dan toch vergelijken, de TT-S is wel een pak duurder dan de bmw met ongeveer hetzelfde vermogen hé
Nou ik vindt de TT ook wel een héél mooie wagen in de juiste kleurencombo, met dat bruin leer in de stoelen en op de middentunnel, zallliiig Maarja die perfecte afwerking van audi zijn we gewend.
Het is gewoon op motorisch vlak dat ik voor een bmw zou gaan
Als deze wagen iets goedkoper was geweest en iets beter standaard was uitgerust dan was het deze geworden ipv de bmw. Was er eigenlijk al op slag verliefd op en hij heeft meer dan keurige prestaties.
Is werkelijk een super wagen, lekker snel en comfortabel voor in de stad met de dsg.
Mag misschien niet zo'n zwaar geluid hebben als een 6 cylinder, maar hij klinkt heel erg goed want ze hebben het geluid een beetje getuned zodat het net een 6 cylinder klinkt. Hij is nog niet ingereden, heb er nu zo'n 750 km mee gereden, maar heb me laatst toch even laten gaan toen een porsche cayman me plaagde en daar kon hij goed mee meekomen
Verder is de afwerking van de wagen werkelijk niet te vergelijken met bmw z4, mercedes slk ... etc. Das gewoon top bij audi, maar smaken verschillen natuurlijk
De tv is leuk, maar de digitale radio is hetgeen waar het me om ging en die werkt geweldig.
Nu alleen hopen dat hij heel blijft (je hebt van die jaloerse mensen..)
Ik kan niet wachten om er morgen weer in te rijden.
Is werkelijk een super wagen, lekker snel en comfortabel voor in de stad met de dsg.
Ferme bak idd
Mag misschien niet zo'n zwaar geluid hebben als een 6 cylinder, maar hij klinkt heel erg goed want ze hebben het geluid een beetje getuned zodat het net een 6 cylinder klinkt.
Comment