op 1:25 nadat ie zegt Wat een wereld van verschil zeg! :love:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk denk dat de CSL zowat de best klinkende zescilinder is die BMW ooit gemaakt heeft.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOp die zilvere staan die blacklaine achterlichten wel supervet.
Thank god it's OEM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichtenweet er soms iemand een site waar alle velgen van bmw te bekijken zijn met/zonder prijzen; ik heb alleen
deze site gevonden maar hier staan de recenste niet bij.. zoals die van de eendjes etc
ps: ik hoop dat dit in het juiste draad staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOp die zilvere staan die blacklaine achterlichten wel supervet.
Comment
-
BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk vind dat ze voor die 728i nog veel geld durven vragen (en die 750i ook eigenlijk).BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
En dat geluid van die CSL! Zo zalig scherp. Ik vind van die CSL in het filmpje de kleur en de velgen echt af! (dito voor de M3 E92)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Maar hij moet zonder dakrails vind ik.
ik weet niet of ik blacklines zou nemen eigelijk
Comment
Comment