Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• op 1:25 nadat ie zegt Wat een wereld van verschil zeg! :love:

Comment

• Ik denk dat de CSL zowat de best klinkende zescilinder is die BMW ooit gemaakt heeft.

Comment

• weet er soms iemand een site waar alle velgen van bmw te bekijken zijn met/zonder prijzen; ik heb alleen
        deze site gevonden maar hier staan de recenste niet bij.. zoals die van de eendjes etc

ps: ik hoop dat dit in het juiste draad staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Ik denk dat de CSL zowat de best klinkende zescilinder is die BMW ooit gemaakt heeft.
          U zei?

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Comment

• Op die zilvere staan die blacklaine achterlichten wel supervet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Op die zilvere staan die blacklaine achterlichten wel supervet.
                Die blackline achterlichten zijn de shit

Thank god it's OEM

Comment

• echt hé

Comment

• och who am I kidding....

OEM SUCKS!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
                      weet er soms iemand een site waar alle velgen van bmw te bekijken zijn met/zonder prijzen; ik heb alleen
                      deze site gevonden maar hier staan de recenste niet bij.. zoals die van de eendjes etc

ps: ik hoop dat dit in het juiste draad staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Op die zilvere staan die blacklaine achterlichten wel supervet.
                        Ja, maar de chromé moet eraf imo.

Comment

• Kilometers vreten met naftes

728i 691.000 km

730i 557.000 km

750i 500.000 km

730i 490.000 km
                          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                            Ik vind dat ze voor die 728i nog veel geld durven vragen (en die 750i ook eigenlijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                              Ik vind dat ze voor die 728i nog veel geld durven vragen (en die 750i ook eigenlijk).
                              Als ze dat geld er idd nog voor krijgen, dan is dat waardeverlies/km goed draagbaar. E38
                              BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                Ik weet niet of hier al een bericht over bestaat maar dan toch nog maar es een mening van mij erbij en de link. Zalige tweekamp en zalige garage heeft die kerel man man man.

enjoy!

Btw als het van mij zou afhangen en ik had het geld, toch ook 2x liever de CSL! WAT EEN BEEST!
                                Wat een waanzinnige test! Daar had ik bij willen zijn! Die gast heeft wel een toffe garage. M5 touring (knappe bak!) en een M3 CSL.

En dat geluid van die CSL! Zo zalig scherp. Ik vind van die CSL in het filmpje de kleur en de velgen echt af! (dito voor de M3 E92)
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik ben ook enorme fan van E91's
                                  Maar hij moet zonder dakrails vind ik.

ik weet niet of ik blacklines zou nemen eigelijk

Comment

• met 19" M-velgen

The largest BMW forum with the latest BMW news. This is your daily dose of BMW infomation related to the BMW M3, M5, BMW 3 series, BMW X1, X3, X5, X6, X7, BMW 1

Comment

• knap!!

spijtig dat ze die velgen niet gewoon op de E91 aanbieden, je zou ze veel meer zien.

Comment

• Comment

• Pfff zo'n 6 is echt een machtige klasse sportbak!

Comment

Working...
                                          X