Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIs die 1800cc niet wat licht voor een E ? Zou mij niet kunnen overtuigen. Hoort minstens een v6 in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenhehehe
Foto 8 van de 12.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-250-cgi-t-leder-7-sitzer-anhängerkupplung-wiesbaden/161602575.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId =C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeM odelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelI d=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56% 2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C6 6%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&m akeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelV ariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistratio nDate=2010-01-01&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&transmissions= AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories= EstateCar&numSeats=MORE_THAN_6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoals ik die zou willen
Ze zijn nog even te bestellen en zoals je weet mooie kortingen.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Volgens de meest recente reportage die ik heb gezien rollen er dagelijks 400 in Sindelfingen van de band.
Vergeet niet dat de wagen in China en Amerika populair is, de wagen in Amerika altijd een jaar achter zit op schema.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenVolgens de meest recente reportage die ik heb gezien rollen er dagelijks 400 in Sindelfingen van de band.
Vergeet niet dat de wagen in China en Amerika populair is, de wagen in Amerika altijd een jaar achter zit op schema.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenNeen, free proctection kan je niet simuleren, je moet de prijslijst downloaden en op pagina 38 staan de bedragen
Ik twijfel ook nog tussen freemind of freeprotection.
Ik heb de nieuwe B-klasse en freemind kost mij 95 euro voor 5 jaar. Waar freeprotection mij 910 euro kost voor 6 jaar en/of 200.000 km.
Als ik dan even een berekening maak, dan moet ik in 5 jaar al voor meer dan 4700 euro onderhoud laten doen en 1 jaar minder garantie.
Natuurlijk bij freemind zijn ook de remblokken, remschijven, xenonlampjes enz inbegrepen.
'k heb een recente E lopen en overweeg om toch nog freeprotection te nemen.
Is dit nagenoeg hetzelfde als de huidige garantie van 2 jaar.
Sinds de laatste voorvallen (herstellingen odner garantie) heb ik weinig vertrouwen meer in de wagen!
Hem wegdoen is een optie doch een kat in een zak verkopen is niet mijn ding, is dit een alternatief om de volgende te vrijwaren van ernstige problemen?
Aan wie moet ik mij richten om freeprotection aan te vragen, de dealer? En welke procedure moet doorlopen worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
Comment
Comment