Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
    Is dat nu een actie? Of is dat zelfde als Freemind? Heb je soms een linkje?

Want ik vind het alleen op franstalige deel van Mercedes benz website

Comment

• dank.

Freemind via simulatie een 110 euro per maand voor de S350. Kan je free protection ook ergens simuleren?
      Of is dat een vast bedrag. Zou de garantie graag uitbreiden tot 5 jaar.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

dank.

Freemind via simulatie een 110 euro per maand voor de S350. Kan je free protection ook ergens simuleren?
        Of is dat een vast bedrag. Zou de garantie graag uitbreiden tot 5 jaar.
        Neen, free proctection kan je niet simuleren, je moet de prijslijst downloaden en op pagina 38 staan de bedragen

Ik twijfel ook nog tussen freemind of freeprotection.
        Ik heb de nieuwe B-klasse en freemind kost mij 95 euro voor 5 jaar. Waar freeprotection mij 910 euro kost voor 6 jaar en/of 200.000 km.
        Als ik dan even een berekening maak, dan moet ik in 5 jaar al voor meer dan 4700 euro onderhoud laten doen en 1 jaar minder garantie.
        Natuurlijk bij freemind zijn ook de remblokken, remschijven, xenonlampjes enz inbegrepen.
        Last edited by ; 07/07/2012, 19:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
          Neen, free proctection kan je niet simuleren, je moet de prijslijst downloaden en op pagina 38 staan de bedragen

Ik twijfel ook nog tussen freemind of freeprotection.
          Ik heb de nieuwe B-klasse en freemind kost mij 95 euro voor 5 jaar. Waar freeprotection mij 910 euro kost voor 6 jaar en/of 200.000 km.
          Als ik dan even een berekening maak, dan moet ik in 5 jaar al voor meer dan 4700 euro onderhoud laten doen en 1 jaar minder garantie.
          Natuurlijk bij freemind zijn ook de remblokken, remschijven, xenonlampjes enz inbegrepen.
          Doe je veel km?

Comment

• eergisteren een nieuwe ml63 amg zien voorbijrijden, klinkt goed
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gisteren deze pagina ontdekt. http://www.mercedesforum.nl/mbenznl

Behoorlijk indrukwekkend vind ik. Iemand die zowat alle opties achteraf inbouwt in auto's en daarvoor moet het interieur vaak bijna volledig gedemonteerd worden.
              Keyless go, alcantara dakhemel, disctronic, lederen dashboards,...
              Zo'n auto's zie je jammer genoeg nooit rijden.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ken ik al enkele jaren, zowat heel de wereld laat zijn opties naplaatsen bij hem.
                ook dealers die een bepaalde wagen niet verkocht krijgen omdat deze net die ene optie ontbreekt

Een echte aanrader
                IRIDIUM

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Doe je veel km?
                  25.000 a 30.000 per jaar

Comment

• Bouwt die kerel ook geïntegreerde kinderzitjes in? of de extra zetels in de kofferruimte van een break?

Comment

• ff contact opnemen ?
                      vlg mij wel, maar is de prijs niet van de poes

ander vraagje, de allereerste glk 220 cdi, hebben die steeds de nieuwe langeslag 2.1 motor...vlg carbase wel, maar die durven wel eens missen

ben nl zot van die auto...een glk 320cdi mag dan wel goedkoper zijn want 3.0 + een jaar ouder...maar ik denk toch dat je minumum 9 liter moet rekenen

220

320

Comment

• die bouwt echt alles in, zelfs als dat niet origineel in de auto te verkrijgen was.

Zo heeft hij een CLK black serie die normaal bijna geen opties heeft om gewicht te besparen, toch voorzien van de nodige opties.

Goedkoop is het niet, omdat hij enkel met OEM werkt, zoals het hoort.
                        IRIDIUM

Groeipunt
                        Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ff contact opnemen ?

ander vraagje, de allereerste glk 220 cdi, hebben die steeds de nieuwe langeslag 2.1 motor...vlg carbase wel, maar die durven wel eens missen

ben nl zot van die auto...een glk 320cdi mag dan wel goedkoper zijn want 3.0 + een jaar ouder...maar ik denk toch dat je minumum 9 liter moet rekenen

220

320
                          volgens mij hebben die zo'n 2.1 ja.

kvind die witte wel een knappe glk. maar blijkbaar rijden die GLK's zo slecht? heb er nl nog nooit mee gereden.
                          BMW X5 45e

Comment

• glk is vrij klein achteraan, en heeft een mercedes - stuurgevoel
                            das't enige je hem kan verwijten (2de puntje is voor mij eerder een voordeel)

Comment

die bouwt echt alles in, zelfs als dat niet origineel in de auto te verkrijgen was.

Zo heeft hij een CLK black serie die normaal bijna geen opties heeft om gewicht te besparen, toch voorzien van de nodige opties.

Goedkoop is het niet, omdat hij enkel met OEM werkt, zoals het hoort.
                              een droomvent dus... OEM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                volgens mij hebben die zo'n 2.1 ja.

kvind die witte wel een knappe glk. maar blijkbaar rijden die GLK's zo slecht? heb er nl nog nooit mee gereden.
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ff contact opnemen ?

220

320
                                GLK heeft altijd de nieuwe 2,1l motor (de 651) net zoals de E w212.
                                Alleen in de C w204 heb je de goede oude 2,1l motor nog gehad (dé 646) van 2007 tot 2008.

Comment

• thx !

ja, ik weet dat je niet de grootste fan bent van de 651
                                  maar ik moet zeggen dat het bij familie en kollega's allemaal in orde is

wat doet de 4-matic aan het verbruik ? interessant om een jongere 2x4 te zoeken

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ff contact opnemen ?
                                      vraag verzonden

pas op indien mogelijk, is het interessant om in B tweedehands te gaan.

Comment

• Hallo Steven,

Ik zou Steve moeten vragen of hij richtprijzen kan geven voor deze opties. Ik weet dat het inbouwen van geïntegreerde kinderzitjes in de achterbank in bijvoorbeeld de 211 niet goedkoop zal zijn. Ik heb ergens nog een (oude!) prijs staan van ca. Euro 2500-3000 excl.BTW, en dan hangt de exacte prijs sterk af van de fabrieksopties van de desbetreffende auto.

Een derde zitrij / bank voor de S211, daar heb ik ook een (oude) prijs van gevonden: ca. Euro 2800-3000 excl.BTW.

Wat de prijzen voor de S212 zullen zijn: een 3e zitrij zal al gauw zo'n Euro 4000-5000 excl. BTW gaan kosten. Info over geïntegreerde kinderzitjes voor de 212 heb ik (nog) niet kunnen vinden.

--
                                        ***please leave the string of mails attached in your reply***

greetingz from the Netherlands,

Wanda Klein Gunnewiek for Steve Krabbenborg

www.MBenzNL.com

Comment

• http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ts=MORE_THAN_6

naft + 200pk + 7 zits

Comment

Working...
                                          X