Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Naar 't schijnt zou je zelfs de vorige X5 4.6is en 4.8is ook niet als LV kunnen inschrijven...
    Misschien te zwaar gemotoriseerd...ik ken er niks van...
    Heb alleen gehoord van kennissen dat een X5 wel onder lv kon inschrijven...ma soit...
    Ik denk dat er wel weinig mensen dat doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Misschien te zwaar gemotoriseerd...ik ken er niks van...
      Heb alleen gehoord van kennissen dat een X5 wel onder lv kon inschrijven...ma soit...
      Ik denk dat er wel weinig mensen dat doen
      Ja, de 3.0d dat lukte, en de 4.4i ook. Rest weet ik niet.

Comment

• Vader van een vriend:

Verder heeft ie ook nog een Z8 en binnenkort wss ook een 507.

Qua niet-BMW heeft ie nog een Bentley 4.5L Le Mans en Mercedes 630K (foto's bij benz-lovers)
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heftig! Leuke verzameling, man met smaak.

Comment

• Geen misse verzameling.

Ook vet
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Hoe zalig
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Geen misse verzameling.

Ook vet
                Awel, ik vind da ook. Normaal ben ik niet voor zo'n dingen, maar...

Daar dan een S50B30 in, ofzo, en een regenpijp als uitlaat (van voor tot achter ... backfires ). En Brembo's. En zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  Het kleurtje op deze is trouwens echt om te smullen

Ik heb het normaal gezien nooit echt gehad voor een BMW 3 touring maar dit is echt PERFECT .

Comment

• Nee, moeten 19" op (die van de coupé/cabrio met M Pack). En van mij mogen de dakrails er ook af, ik zie dat liever (maar 'k weet dat ik bijna alleen sta met die mening).

Voor de rest : inderdaad zeer knap.

Comment

Nee, moeten 19" op (die van de coupé/cabrio met M Pack). En van mij mogen de dakrails er ook af, ik zie dat liever (maar 'k weet dat ik bijna alleen sta met die mening).

Voor mij mogen die dakrails er ook af !

En de 19'' velgen zijn idd ook de knapste van BMW voor een 3 met sportpakket, ik deel je mening!

Comment

Nee, moeten 19" op (die van de coupé/cabrio met M Pack). En van mij mogen de dakrails er ook af, ik zie dat liever (maar 'k weet dat ik bijna alleen sta met die mening).

zijn die 19 inch ook breder? dakrails erop of eraf.. hangt er een beetje vanaf.. op bvb een RS4 moet het erop.. maar hier zou ik het er ook af doen

Comment

Ja als die van mij was waren de ruiten getint en 19" rims

ofwel styling 128

of 179 zoals m'n eend

Comment

• Yep, 19" verdraagt 'ie écht wel, vind ik. Plus ik heb die 18" van 't M Sport Pack op de E90ev nooit knap gevonden. Dan liever de 17" zelfs, die vind ik van looks knapper (wel een beetje te klein bijna, maar de perfecte wielen imo om van november tot maart mee rond te bollen op degelijk winterrubber ). Die Styling 128 vind ik spuuglelijk, maar de tweedelige zoals jij op je duck had zijn superknap in 19".

Maar doe mij toch maar die Styling 225M van de coupé/cabrio.

Comment

Awel, ik vind da ook. Normaal ben ik niet voor zo'n dingen, maar...

Daar dan een S50B30 in, ofzo, en een regenpijp als uitlaat (van voor tot achter ... backfires ). En Brembo's. En zo.

Wat is er mis met een 2002tii of turbo in standaardvorm?

Comment

Heftig! Leuke verzameling, man met smaak.
                                Vooral geld

Waren zondag bezig over die 500.000 voor die 507 alsof het over 5k ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Vooral geld

Waren zondag bezig over die 500.000 voor die 507 alsof het over 5k ging
                                  Klopt toch?

5k briefjes van 100 EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Wat is er mis met een 2002tii of turbo in standaardvorm?
                                    Helemaal niks!!

Ik bedoelde ... normaal gezien heb ik 't niet zo voor die "freshened up classics", met nieuwere velgen, volledig gespoten, en zo.

Maar dees kan 'k wel smaken.

Een stock 2002, en zeker een 02 turbo, is graaaaaaf!!

Comment

Een stock 2002, en zeker een 02 turbo, is graaaaaaf!!
                                      Ah oke

BTW: weet jij toevallig vanbuiten of koetswerkpanelen van een 1502-1602-1802-2002 (tii) uitwisselbaar zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                        Inderdaad superknap dit Bluewater

de FL touring

²that
                                        Nora!

Comment

• Is er iemand op 't forum die een stickerplaat heeft op z'n E92 vooraan?

Of iemand die foto's heeft van een E92 met sticker vooraan?

Comment

Working...
                                          X