Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn maat z'n golf IV (170 pk) heeft 19" velgen en hangt ook zo laag. 'k Heb er eens mee gereden en 'k zou hem niet moetn hebben hoor. Precies een kart waar je mee rijdt.
Nuja, een ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet S6 of mijn moeder's wagen die een beetje hoger op z'n pootjes staat. Ik weet wel wat gekozen.
ps: ik wilde dit in je topic posten, maar ik vond hem niet
Heb jij eigenlijk ooit al gedrift? Want ik hoor jullie d'r altijd zo stoer over praten, maar actie heb ik nog niet gezien. Meestal wel van diegene die er nooit over lullen
Mijn maat z'n golf IV (170 pk) heeft 19" velgen en hangt ook zo laag. 'k Heb er eens mee gereden en 'k zou hem niet moetn hebben hoor. Precies een kart waar je mee rijdt.
Nuja, een ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet S6 of mijn moeder's wagen die een beetje hoger op z'n pootjes staat. Ik weet wel wat gekozen.
ps: ik wilde dit in je topic posten, maar ik vond hem niet
Ik durft zelfs te wedden dat m'n auto zachter of even zacht rijdt als uw mama haar 320d met runflats.
Comment