Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja maar nu zijn ze in stappen de ergste delen van de E17 aan't herleggen, hier t.h.v. St-niklaas.
Daarvoor was het écht overdreven. (in vgl. met BE-standaarden dus)
Inderdaad! Haasdonk was overdreven, en net na de tweede brug over het parallelstuk aan St-Niklaas lag er in het linkerbaanvak een serieuze put. Als je daar met de groene 626 je stuur niet met beide handen vast had week je 0,5m af van je koers!
Voor de eerste keer problemen met de X5, de voorvering weigert van naar boven te gaan. Gevolg: de banden slepen in de kassen.
Als je de motor aanlegt, hoor je de luchtvering blazen, maar hij krijgt hem niet op de normale rijhoogte. Nu ligt de voorkant op zo'n 12 cm van de grond, terwijl de achterkant nog op normale hoogte staat.
Het rijden is natuurlijk heel iets anders, er wordt niets meer gedempt, de voorkant is enorm stuiterend.Ook als je hem hoger wilt zetten via de knop in het interieur, knipperen er allemaal lampjes en doet hij niets.
Voor de eerste keer problemen met de X5, de voorvering weigert van naar boven te gaan. Gevolg: de banden slepen in de kassen.
Als je de motor aanlegt, hoor je de luchtvering blazen, maar hij krijgt hem niet op de normale rijhoogte. Nu ligt de voorkant op zo'n 12 cm van de grond, terwijl de achterkant nog op normale hoogte staat.
Het rijden is natuurlijk heel iets anders, er wordt niets meer gedempt, de voorkant is enorm stuiterend.Ook als je hem hoger wilt zetten via de knop in het interieur, knipperen er allemaal lampjes en doet hij niets.
Comment