Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor dat geld vind je nog geen E36 B3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Mijn ex-Rial velgen waren al eventjes verkocht, maar de nieuwe eigenaar heeft ze sinds kort pas gemonteerd.

Zie hoe knap.

ah de Wim is er mee lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
        De prijs?? En het feit dat ie met zo'n lage prijs al zo lang te koop staat...
        Idd erg vreemd...
        Ik wil em wel voor die prijs..
        Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        voor dat geld vind je nog geen E36 B3
        En een factor x10 is direct teveel zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          edit: oeps las uit gewoonte kentekens... :oeps:

Met veel moeite lukt dat blijkbaar. Dakbekleding moet er wel uit.
          Hmm, minder evident dan gedacht. In Italië reden de meeste X5'en drager-loos, dat vonden we wel wat sportiever staan. Mss eens navragen bij het onderhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            face down, ass up! Vet!
            Pics?
            Het is echt face down, beetje te zelfs...
            Jup, kheb pics, kzal ze vnv posten, ze staan op mijn vaders gsm.

Comment

• Zijn er nog mensen die een bericht gekregen hebben (via flickr oa) van BMWusa ivm de nieuwe 3 serie '09 ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Zijn er nog mensen die een bericht gekregen hebben (via flickr oa) van BMWusa ivm de nieuwe 3 serie '09 ??
                Ik.

Niet op ingaan, lijkt me dikke zever.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Nog voor de mensen die in het andere topic niet bekijken gezien
                  M3 A.C. Schnitzer

Voor meer foto's zie exclusieve wagens gespot

Comment

• Ik vind die nummerplaathouder lelijk. Te donker van kleur, eentje in chroom (= zelfs als de uitlaattipjes) ware beter geweest.

Comment

• LUC 120 : had volgens mij vroeger een ACS 5 reeks (E60)

Comment

• Uitlaten en velgen zijn om van te kotsen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik vind die nummerplaathouder lelijk. Te donker van kleur, eentje in chroom (= zelfs als de uitlaattipjes) ware beter geweest.
                          Ik vind die nummerplaat vooraan pas écht lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                            LUC 120 : had volgens mij vroeger een ACS 5 reeks (E60)
                            Idd, met die schijtlelijke witte achterlichten.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• BMW over wijzigingen M6 MY09:

Das BMW M6 Coupé, der zweitürige Top-Sportler wird künftig mit dem neuen Competition Paket ausgestattet. Dieses beinhaltet ein neu abgestimmtes Fahrwerk einschließlich Tieferlegung, angepasstem Fahrwerkregelsystemen und Alu-Schmiederädern im Doppelspeichen-Design. Dazu gibt es eine neu konturierte Motorhaube.

Comment

• hoi,

azzurit-schwarz : om dat op een 3serie te krijgen, moet je dan een "volledig pakket individual" nemen???

en, iemand irl-pics van deze kleur op een 3touring?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  hoi,

azzurit-schwarz : om dat op een 3serie te krijgen, moet je dan een "volledig pakket individual" nemen???

greetz
                                  In duitsland wel, hier weet ik het niet. Alleszins mooie kleur. Zit een subtiele groene tint in dacht ik.

Geen foto van...

Comment

• Nieuwe I-drive controler/scherm voor de 1 Serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      hoi,

greetz
                                      Alle Individual-zaken zijn apart te krijgen, laat je niet misleiden door de prijslijsten (die no way alles wat mogelijk is inzake Individual, vermelden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Nieuwe I-drive controler/scherm voor de 1 Serie.

Is dat nog steeds zo'n wegklapbaar model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                          Nog voor de mensen die in het andere topic niet bekijken gezien
                                          M3 A.C. Schnitzer

Voor meer foto's zie exclusieve wagens gespot

Lucske heeft iig walgelijke smaak.

Comment

Working...
                                          X