Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerst zei men van wel, daarna was 't niet meer zo. Ik ben er bijna zeker van dat er wel eentje zal zijn, maar die zal niet in de "standaard reeks" zitten, maar vermoedelijk enkel voor kopers, VIPs e.a. beschikbaar zijn. Allez, da's maar mijn vermoeden, hè.
Volgens mijn dealer zou men alles in 't werk hebben gesteld om er ook een 135i Performance te hebben. 'k Zou liever daarmee 'es rijden dan met de M3.
Als ik er niet mag mee rijden is ook niet zo'n probleem. Een testrit in Bornem zal sowieso eerdaags wel gebeuren. Ik moet eens bellen of er al een E93 M3 met M-DKG in Bornem is... Mijn schoonbroer zal dan ook meegaan om eens met de X5 3.0 sd te rijden. Dat wordt weer tof...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Doorgaans vind ik zo'n georganiseerde testritten, of de testritten in Bornem, niet leuk. Logisch, ook. Ge kunt niet verwachten dat ge nen stage2 BMW Driving Experience krijgt verniet, uiteindelijk.
Dinsdagavond heb ik business in jouw buurt, dus 'k moet toch die kanten (Zolder) uit. Woensdag zou 'k speciaal daarvoor naar daar rijden.
Ik heb al met iemand van Essec gebeld (normaal gezien neem ik dinsdag m'n eigen instructeur mee, wou weten of dat kon), en ik meende te begrijpen dat het één sessie met één wagen is (vrij te kiezen in 't begin, de latere aankomers waarschijnlijk nemen wat nog te krijgen valt), en daarna schluss. Als 't dinsdagnamiddag blijkt zo te zijn, ga ik woensdag zeker niet meer speciaal naar Zolder karren daarvoor.
één sessie, is dat dan slechts één rondje?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
In een mail die ik van de organisatie kreeg stond het volgende:
Programma rijvaardigheidsproeven: 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 18u00.
Rij zelf op het circuit met uw favoriete BMW. U zult kunnen kiezen uit verschillende modellen zoals Z4, 520d, 120d, 320d, 630i, ... Naast het circuit zijn tal van rijvaardigheidsproeven opgesteld zoals anti-slip, run flat test, active steering, slalom, offroad parcour, ...
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Doorgaans vind ik zo'n georganiseerde testritten, of de testritten in Bornem, niet leuk. Logisch, ook. Ge kunt niet verwachten dat ge nen stage2 BMW Driving Experience krijgt verniet, uiteindelijk.
Een testrit in Bornem vind ik toch niet zo slecht. Je mag een uurtje rondrijden met een BMW zonder begeleider. Helaas zal er bij de M3 wel een begeleider bijzijn. De M-wagens krijg je nooit alleen mee...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
vraagje, de optie Gsm voorbereiding (bluetooth) op de E92, wat houdt dat in?
Is dat handig? of omslachtig?
Handig! Module in de armsteun om handenvrij (via bluetooth) te communiceren. Zeker een aanrader icm iDrive. Door de telefoonboek scrollen, laatste gesprekken, nummerherhaling, favorieten, ...
maar wil wel handsfree kunnen bellen... en zien op de display wie er belt.. kan da? en laadt mijn gsm op in die "houder"?
Gilles, is dat zo een systeem als jij toen had in Babs?
Yep. Heb 't nu weer. Zou 't niet meer willen missen. In Babs was het nog "klote" omdat je door de hele telefoonboek moest scrollen (als je b.v. naar Letomski wilde bellen en al de telefoonnummers van de AW-CC'ers zitten in je telefoon beginnend met AW, dan was je wel even bezig ), nu kan je eerst de beginletter kiezen van de telefoonboek-entries, en daarna binnen die letter scrollen.
Comment