Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.
Hemels.
The step up from there, is the Alpina B5s. And that's the final step. The M5 is only a step aside...
Ik begrijp je punt wel, maar toch even melden dat de 5 één van de weinige auto's is die niet mooi staat in het zwart. (indien zonder sportpakket)
Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.
Hemels.
...
Voor mij zelfs in Platinbronze. Velen zullen nu denken , maar ik vind die kleur echt iets hebben . Ik heb het gewoon effe gehad met de dagdagelijkse 13-in-een-dozijn kleuren.
Dat is Fiji, dat 't wat anders overkomt ligt gewoon aan de foto. En fiji is niet enkel in die Edition geleverd, 't heeft ook gewoon op de kleurenkaart gestaan.
Dat is Fiji, dat 't wat anders overkomt ligt gewoon aan de foto. En fiji is niet enkel in die Edition geleverd, 't heeft ook gewoon op de kleurenkaart gestaan.
En toch denk ik dat CSL gelijk heeft hoor Ik heb de foto dan wel al 3 maanden geleden getrokken maar ben toch redelijk zeker dat het geen Fidji was, maar wel dezelfde als deze hieronder.
Dat "turquoise" dan? Kan best zijn hoor, maar ik ken die kleur niet en die Belgacom-site die aangehaald werd, bevat meerdere fouten. Naar mijn herinneringen was er enkel Fidji, maar ik kan me vergissen uiteraard, zeker als 't van buiten gebeurt...
Gisteren start ik m'n 1'tje en ik krijg de melding "Remblokken versleten! Laat ze onmiddelijk vervangen in de dichtsbijzijnde garage..." en het lampje van de handrem blijft branden (jaja, handrem staat af ).
Als ik naar het servicemenu ga, zie ik dat de remblokken achteraan nog 7k km en die vooraan nog zo'n 25k km verder kunnen...
Ik heb eergisteren wel de banden laten vervangen en misschien dat ze de sensor van de remmen hebben aangeraakt en dat daardoor verkeerde info wordt doorgestuurd ofzo? Iemand?
Dat "turquoise" dan? Kan best zijn hoor, maar ik ken die kleur niet en die Belgacom-site die aangehaald werd, bevat meerdere fouten. Naar mijn herinneringen was er enkel Fidji, maar ik kan me vergissen uiteraard, zeker als 't van buiten gebeurt...
Comment