Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap kleurtje...

met de regenboog op de achtergrond...
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      knap kleurtje...

Fiji-groen, als ik me niet vergis. Ik dacht zelfs dat de Duitsers dat schreven als "Fidschi-grün" of iets in die aard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
        Dit is pas écht understatement

zalige bak!! zou enkel nog het "550i" logo verwijderen dan is hij àf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.

Hemels.

The step up from there, is the Alpina B5s. And that's the final step. The M5 is only a step aside...
          Ik begrijp je punt wel, maar toch even melden dat de 5 één van de weinige auto's is die niet mooi staat in het zwart. (indien zonder sportpakket)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
            zalige bak!! zou enkel nog het "550i" logo verwijderen dan is hij àf
            ik zou het er juist oplaten. "ik heb een dikke V8 en iedereen mag het weten "

2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Ik begrijp je punt wel, maar toch even melden dat de 5 één van de weinige auto's is die niet mooi staat in het zwart. (indien zonder sportpakket)
              Voor jou misschien niet. Zoiets is volledig persoonlijk, het "is" niet, maar wel jij die "vindt".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                ik zou het er juist oplaten. "ik heb een dikke V8 en iedereen mag het weten "

Wat mij betreft mogen enkel echte auto liefhebbers dat weten. En die horen dat wel

Comment

• Als je in Bornem een M3 gaat testrijden, krijg je dan nog steeds zo een persoon van BMW mee?
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                    Als je in Bornem een M3 gaat testrijden, krijg je dan nog steeds zo een persoon van BMW mee?
                    Jep ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Jep ..
                      Ik ga hem met m'n pa binnenkort proefrijden, samen met de 335d, maar om er zelf mee te rijden zal ik dus wel kunnen vergeten..
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Misschien niet het juiste sub-forum voor mijn vraag, maar wie kan het beter weten dan de bmw-lovers...dacht ik.

Iemand een idee hoeveel dagen er overheen gaan tussen de dag dat een nieuwe 5 gebouwd wordt en de dag dat deze bij de dealer ( in Belgie ) aankomt?

Grtz,

Racing-M

Comment

Fiji-groen, als ik me niet vergis. Ik dacht zelfs dat de Duitsers dat schreven als "Fidschi-grün" of iets in die aard.
                          Geen Fiji-groen (Fiji Edition van 1999 -> 1.9 en 2.8 versie) of Fidshi, dat Fiji is donkerder van kleur (zie fotooke)

Dit groen is lichter van kleur, het is meer Mint-groen zoals bij de oude 2002's.

Als je bij deze site kijkt naar de Z3 kleuren dan kom ik uit bij het niet-metallique Turquoise groen (is toch lichter !) -> zie ook foto zijkant
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 28/02/2008, 23:55. Reden: correctie ;-)

Comment

Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.

Hemels.

...
                            Voor mij zelfs in Platinbronze. Velen zullen nu denken , maar ik vind die kleur echt iets hebben . Ik heb het gewoon effe gehad met de dagdagelijkse 13-in-een-dozijn kleuren.

Tja, ik zal oud aan het worden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                              Geen Fiji-groen (Fiji Edition van 1999 -> 1.9 en 2.8 versie) of Fidshi, dat Fiji is donkerder van kleur (zie fotooke)

Dit groen is lichter van kleur, het is meer Mint-groen zoals bij de oude 2002's.

Als je bij deze site kijkt naar de Z3 kleuren dan kom ik uit bij het niet-metallique Turquoise groen (is toch lichter !) -> zie ook foto zijkant
                              http://users.belgacom.net/bmw_z3/bmw...l_programs.htm
                              Dat is Fiji, dat 't wat anders overkomt ligt gewoon aan de foto. En fiji is niet enkel in die Edition geleverd, 't heeft ook gewoon op de kleurenkaart gestaan.

Comment

Dat is Fiji, dat 't wat anders overkomt ligt gewoon aan de foto. En fiji is niet enkel in die Edition geleverd, 't heeft ook gewoon op de kleurenkaart gestaan.
                                En toch denk ik dat CSL gelijk heeft hoor Ik heb de foto dan wel al 3 maanden geleden getrokken maar ben toch redelijk zeker dat het geen Fidji was, maar wel dezelfde als deze hieronder.

Fidji is veel donkerder en "harder"
                                Last edited by quadrifoglio; 29/02/2008, 09:50.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dat "turquoise" dan? Kan best zijn hoor, maar ik ken die kleur niet en die Belgacom-site die aangehaald werd, bevat meerdere fouten. Naar mijn herinneringen was er enkel Fidji, maar ik kan me vergissen uiteraard, zeker als 't van buiten gebeurt...

Comment

• Deze morgen plakte er de hele tijd een E92 in mijn kont op de snelweg, die angeleyes zijn zoooooooooooo sexy hé

Heb meer in mijn achteruitkijkspiegel zitten turen dan op het verkeer voor mij zitten letten

Comment

• Gisteren start ik m'n 1'tje en ik krijg de melding "Remblokken versleten! Laat ze onmiddelijk vervangen in de dichtsbijzijnde garage..." en het lampje van de handrem blijft branden (jaja, handrem staat af ).

Als ik naar het servicemenu ga, zie ik dat de remblokken achteraan nog 7k km en die vooraan nog zo'n 25k km verder kunnen...

Ik heb eergisteren wel de banden laten vervangen en misschien dat ze de sensor van de remmen hebben aangeraakt en dat daardoor verkeerde info wordt doorgestuurd ofzo? Iemand?

Comment

Dat "turquoise" dan? Kan best zijn hoor, maar ik ken die kleur niet en die Belgacom-site die aangehaald werd, bevat meerdere fouten. Naar mijn herinneringen was er enkel Fidji, maar ik kan me vergissen uiteraard, zeker als 't van buiten gebeurt...
                                        In het duits is Turquoise groen = Türkisgrün

bij deze voorbeeldjes:

Türkisgrün:

Dit is vrij licht van kleur, Fiji is echt wel donkerder volgens mij.

Fiji groen:

Die Belgacom site is inderdaad niet helemaal perfect
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 29/02/2008, 19:35.

Comment

• twijfel twijfel twijfel

ik ben vandaag gaan kijken naar deze 530d break ...(nog niet testgereden)
                                          is precies een nieuwe

ik ben wel gene "break" man als je begrijpt wat ik bedoel , maar man man man...

die is VET

oke vuur maar jullie reakties af please

Comment

Working...
                                          X