Die is erg knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentwijfel twijfel twijfel
ik ben vandaag gaan kijken naar deze 530d break ...(nog niet testgereden)
is precies een nieuwe
ik ben wel gene "break" man als je begrijpt wat ik bedoel , maar man man man...
die is VET
oke vuur maar jullie reakties af please
http://www.bmwfrank.be/Pages/Stock_d...id=280&start=0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenAmaai goed uitgerust zo te zien! Ben wel geen fan van die kleur ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenAmaai goed uitgerust zo te zien! Ben wel geen fan van die kleur ...
redelijk wat opties ja ...
zelfs de achterbank is verwarmd
kleur zie ik wel graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenDe inleglijsten zijn niet mijn ding...
in het echt zoveel mooier dan op foto ..; sjiek zunne olivierooo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenin het echt zoveel mooier dan op foto ..; sjiek zunne olivierooo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIn het duits is Turquoise groen = TürkisgrünI know, m'n Duits is meer dan oké. Ik zei gewoon dat ik me geen turqoise herinner als kleur, that's all. Jullie zoeken 't op, ik haal 't uit m'n kop, da's een heel verschil. Maar ik moet eerlijk toegeven dat, zeker in 't begin, die Z3 me nooit ferm geïnteresseerd heeft.
Comment
-
is precies een nieuwe
die is VET
Ik vind 'm echt heel sjiek, ook het interieur. Dat 'Zilbergrauw' (of hoe noemt dat juist) vind ik persoonlijk wel een oersaaie kleur. Maar zoals ik al zei, dat is smaak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenI know, m'n Duits is meer dan oké. Ik zei gewoon dat ik me geen turqoise herinner als kleur, that's all. Jullie zoeken 't op, ik haal 't uit m'n kop, da's een heel verschil. Maar ik moet eerlijk toegeven dat, zeker in 't begin, die Z3 me nooit ferm geïnteresseerd heeft.
Comment
-
is precies een nieuwe
die is VET
écht alles heeft ie wel niet, panoramisch dak ontbreekt bvb. al..
Ik zou niet lang twijfelen om jouw 320d te vervangen door dezeBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHéél knap, alleen vind ik die inleglijsten veel te lichtkleurig. Nussbaumwurzel zou mooier zijnVelgen vind ik wel stilaan afgezaagd te vinden, ik zou die van Wannes eropleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHéél knap, alleen vind ik die inleglijsten veel te lichtkleurig. Nussbaumwurzel zou mooier zijn
écht alles heeft ie wel niet, panoramisch dak ontbreekt bvb. al..
Ik zou niet lang twijfelen om jouw 320d te vervangen door deze
panoramisch schuifdak zit er wel op hoor
Comment
Comment