Kan je bij de x versies (niet de X modellen!) de voorwielaandrijving uitschakelen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKan je bij de x versies (niet de X modellen!) de voorwielaandrijving uitschakelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk dacht van niet.
En je kan je de verdeling wat regelen? Of 1 "stand"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenThx!
En je kan je de verdeling wat regelen? Of 1 "stand"?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenalles gebeurt volautomatisch dacht ik, de achterwielen krijgen standaard iets meer vermogen dan de voorwielen toegedient.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenalles gebeurt volautomatisch dacht ik, de achterwielen krijgen standaard iets meer vermogen dan de voorwielen toegedient.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenJup, en maximaal 50/50 in 'extreme' omstandigheden.
Inderdaad, had alleen de standaardwaarden gezet.
Comment
-
Voor een nieuwe BMW X5 moet je in Turkije al gauw 100.000 euro's vrijmaken:
klik eens verder op de site en vergelijk de prijzen maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn die witte X5 met Aero prul en die zwarte velgen is imo LELIJK!!
Comment
-
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Lekker !
Heeft ook die M-like velgen zitten die Wannes heeft (gehad).
Fantastische understatement bak !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenLekker !
Heeft ook die M-like velgen zitten die Wannes heeft (gehad).
Fantastische understatement bak !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenDit is pas écht understatement
Comment
-
Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding.Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.
Hemels.
The step up from there, is the Alpina B5s. And that's the final step. The M5 is only a step aside...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding.Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.
Hemels.
The step up from there, is the Alpina B5s. And that's the final step. The M5 is only a step aside...
Trek het anders es door in het extreme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding.Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.
Hemels.
Comment
Comment