Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je bij de x versies (niet de X modellen!) de voorwielaandrijving uitschakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Kan je bij de x versies (niet de X modellen!) de voorwielaandrijving uitschakelen?
      Ik dacht van niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Ik dacht van niet.
        Thx!

En je kan je de verdeling wat regelen? Of 1 "stand"?

Comment

• Zou met de facelift van de 3 de nieuwe versnellingsbak/pook ingevoerd worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Thx!

En je kan je de verdeling wat regelen? Of 1 "stand"?
            alles gebeurt volautomatisch dacht ik, de achterwielen krijgen standaard iets meer vermogen dan de voorwielen toegedient.
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
              alles gebeurt volautomatisch dacht ik, de achterwielen krijgen standaard iets meer vermogen dan de voorwielen toegedient.
              Inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                Ik dacht 40/60 verhouding.

Comment

• Jup, en maximaal 50/50 in 'extreme' omstandigheden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                    Jup, en maximaal 50/50 in 'extreme' omstandigheden.

Inderdaad, had alleen de standaardwaarden gezet.

Comment

• Ik vraag me af of die xDrive veel verschilt qua rijgevoel en tractie van gewone RWD op droog asfalt.

Comment

• Voor een nieuwe BMW X5 moet je in Turkije al gauw 100.000 euro's vrijmaken:

klik eens verder op de site en vergelijk de prijzen maar

Comment

• Leuk, krijg je van BMW een bon van 40€ voor het lifestyle gamma, maar ze verkopen ginder enkel artikelen boven de 92€:
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            En die witte X5 met Aero prul en die zwarte velgen is imo LELIJK!!
                            is hamann volgens mij, de velgen ook trouwens ...

Comment

• Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                              VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                              VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                              Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                              Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                              Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Lekker !

Heeft ook die M-like velgen zitten die Wannes heeft (gehad).

Fantastische understatement bak !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                  Lekker !

Heeft ook die M-like velgen zitten die Wannes heeft (gehad).

Fantastische understatement bak !
                                  Dit is pas écht understatement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                    Dit is pas écht understatement
                                    Idd, maar een 550i zou ik persoonlijk toch wel iets sportiever willen zien. Met M-pack dus. Hij is nog onopvallend genoeg dan.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.

Hemels.

The step up from there, is the Alpina B5s. And that's the final step. The M5 is only a step aside...

Comment

Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.

Hemels.

The step up from there, is the Alpina B5s. And that's the final step. The M5 is only a step aside...

Trek het anders es door in het extreme

Comment

Nee, ik niet. 'n 550i moet je in die nieuwe Exclusive Line nemen. Gewone bumpers, zwart, chroom rond de ramen en hoogglanszwarte dakzuilbekleding. Met 18" eronder, mooi dynamisch ogend maar niet té sportief.

Hemels.

Dat van die B5 zal wel kloppen. Als je al een leuke sportwagen in huis hebt, lijkt een B5 me sowieso ook aantrekkelijker dan een M5. Veel koppel, minder hoogtoerig, geen grote berline die tracht een racemachine te zijn ...
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X