Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW annuleert zijn vierdeurs coupé, de serieversie van de Concept CS. Dat is officieel bevestigd bij de voorstelling van de zwakke bedrijfsresultaten van het derde kwartaal.
De verkoop van BMW, Mini en Rolls-Royce zakte de afgelopen drie maanden met 4,2 procent tegenover dezelfde periode vorig jaar. Vooral het merk BMW ziet een terugloop van het aantal bestellingen, van 306.964 naar 290.661. De nettowinst van de Duitse autobouwer daalde met 63 procent tot 298 miljoen euro.
BMW verwacht eind dit jaar een iets lagere verkoop dan in recordjaar 2007. "De financiële crisis ligt zeker nog niet achter ons, vooral dan de impact ervan op de reële economie in 2009. De auto-industrie staat voor enkele extreme uitdagingen", zegt BMW-topman Norbert Reithofer.
Gezien de onvoorspelbaarheid van de economie en sombere vooruitzichten voor 2009, schroeft BMW de productie terug. Het kondigde al een verlaging van 25.000 exemplaren aan, dat worden er nog eens 40.000 minder dan gepland.
De sterkere focus op winst leidt ook tot veranderingen in het gamma. Er komt geen productieversie van het prototype Concept CS. Deze vierdeurs coupé moest een concurrent worden van de Mercedes CLS, Porsche Panamera en Maserati Quatrroporte. De investering in deze auto zou te weinig opleveren.
BMW gaat zich meer concentreren op EfficientDynamics-nieuwigheden en het zogenaamde project i (een nieuwe stadsauto). Volgend jaar lanceert het merk uit München de hybride 7-Serie en X6 en ook de kleine SUV prototypes BMW X1 en Mini Crossover gaan in productie.
BMW annuleert zijn vierdeurs coupé, de serieversie van de Concept CS. Dat is officieel bevestigd bij de voorstelling van de zwakke bedrijfsresultaten van het derde kwartaal.
De verkoop van BMW, Mini en Rolls-Royce zakte de afgelopen drie maanden met 4,2 procent tegenover dezelfde periode vorig jaar. Vooral het merk BMW ziet een terugloop van het aantal bestellingen, van 306.964 naar 290.661. De nettowinst van de Duitse autobouwer daalde met 63 procent tot 298 miljoen euro.
BMW verwacht eind dit jaar een iets lagere verkoop dan in recordjaar 2007. "De financiële crisis ligt zeker nog niet achter ons, vooral dan de impact ervan op de reële economie in 2009. De auto-industrie staat voor enkele extreme uitdagingen", zegt BMW-topman Norbert Reithofer.
Gezien de onvoorspelbaarheid van de economie en sombere vooruitzichten voor 2009, schroeft BMW de productie terug. Het kondigde al een verlaging van 25.000 exemplaren aan, dat worden er nog eens 40.000 minder dan gepland.
De sterkere focus op winst leidt ook tot veranderingen in het gamma. Er komt geen productieversie van het prototype Concept CS. Deze vierdeurs coupé moest een concurrent worden van de Mercedes CLS, Porsche Panamera en Maserati Quatrroporte. De investering in deze auto zou te weinig opleveren.
BMW gaat zich meer concentreren op EfficientDynamics-nieuwigheden en het zogenaamde project i (een nieuwe stadsauto). Volgend jaar lanceert het merk uit München de hybride 7-Serie en X6 en ook de kleine SUV prototypes BMW X1 en Mini Crossover gaan in productie.
wa een achterlijke dommekloten zijn dat daar eigenlijk In plaats van dat ze de X1 en dat project i wegsmijten ten voordele van een echte BMW.
Nuja, ze willen geld verdienen zeker
Of nog beter, dat ze die F modellen laten voor wat ze zijn!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Iemand ervaring met een E34 525i of 530i op LPG?
Of iemand die hier meer weet over te zeggen? Opmerkelijkheden of eigelijk niet zo geschikt voor LPG?
En moet je deze karren met handgeschakelde bak hebben of is de automaat ook een fijne partner om mee onderweg te zijn?
Iemand ervaring met een E34 525i of 530i op LPG?
Of iemand die hier meer weet over te zeggen? Opmerkelijkheden of eigelijk niet zo geschikt voor LPG?
En moet je deze karren met handgeschakelde bak hebben of is de automaat ook een fijne partner om mee onderweg te zijn?
Heb er niet zo'n goeie ervaring mee (520i lpg) en volgens m'n BMW dealer is het niet echt ideaal voor zo'n E34 6 cilinder op gas te leggen.
Kleppen branden door enzo...
Heb er niet zo'n goeie ervaring mee (520i lpg) en volgens m'n BMW dealer is het niet echt ideaal voor zo'n E34 6 cilinder op gas te leggen.
Kleppen branden door enzo...
Aha, goed om weten!
Is dit ook zo bij de 8 cilinder? (530i)
Comment