Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net nog even staan luisteren naar een Lotus Turbo Esprit zonder katalysatoren . Wat een geluid.

Comment

• De nieuwe Exige 255 van Thierry Verhiest/De Cock aan het werk in de trainingen voor de Belcar
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
        Fotootjes van een kennis gekregen onlangs... nieuw elisetje

De buur van DC?

Comment

• Heeft iemand PK gezien vandaag op 1 van de 3 openbare omroepen van Nederland? Het zou over Lotus gegaan hebben maar ik ben het vergeten op te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Heeft iemand PK gezien vandaag op 1 van de 3 openbare omroepen van Nederland? Het zou over Lotus gegaan hebben maar ik ben het vergeten op te nemen.
            Vorige week zat daar ook al een Lotus in. Er is een herbekijk-functie op hun website

edit: Deze week blijkbaar in verband met British Racing Green. En een opel Speedster, dat is ook een halve Lotus
            Last edited by Lotuzzz; 01/04/2007, 00:15.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Stond naast een Espritje in Zolder

Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dat is zo'n zalige kleur he, metallic wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Dat is zo'n zalige kleur he, metallic wit.
                  't Was eerder lichtgrijs-lichtbeige. Het zonnetje doet hem lichter lijken
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    't Was eerder lichtgrijs-lichtbeige. Het zonnetje doet hem lichter lijken
                    Lotus heeft toch metallic-wit. Samen met Lexus dacht ik het enige merk die dat ooit gehad heeft.

Comment

• lotus elise???

Weet iemand welke lotus elise dit precies is ? groetjes olivier
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren een huis ontdekt waar op de oprit een Esprit én een gele Elise/Exige stond

Binnekort es fotootje nemen

Comment

• Jiptje, ik kan je alles vertellen over die elise, da's de mijne. Is een Elise met 120pk, wel andere spaghetti, uitlaat, filter, geen cat, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                            Jiptje, ik kan je alles vertellen over die elise, da's de mijne. Is een Elise met 120pk, wel andere spaghetti, uitlaat, filter, geen cat, ...
                            Knap ding!
                            Die kleur staat hem goed, maar zo'n lotus is met de meeste kleuren wel mooi.
                            Van wanneer is die? '04?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              Knap ding!
                              Die kleur staat hem goed, maar zo'n lotus is met de meeste kleuren wel mooi.
                              Van wanneer is die? '04?
                              2002
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Inderdaad midden 2002 gekocht. Was toen enkel mogelijk met 120pk. Vrij kort erna is de S komen.
                                Maar veel keuze had ik nog niet toen ik hem bestelde. Had dit kleur Cobalt Blue nog niet gezien, en de dealer ook niet gezien ik toen de eerste was met dat kleur. Stond in twijfel tov de John Player, maar vond die iets te gewaagd had die ook nog maar op foto gezien.

Comment

• Zoals X-E-G al zei, terug een Lotus in de Belcar dankzij Verhiest:

Last edited by Lotuzzz; 02/04/2007, 13:19.
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Blijkbaar heeft hij aan de race niet deelgenomen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X-E-G Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar heeft hij aan de race niet deelgenomen???
                                          Dat klopt.

's Ochtends tijdens de warm-up kwam 'ie na een ronde of drie-vier de pits binnengereden met een blauw rookpluimpje achteraan...
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X