Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niet te duur idd, maar als je daarbij 5000 EUR bijrekent indien je wil laten aanpassen naar LHD, dan kom je op 23k uit ; en voor pakweg 25 k heb je een originele LHD Elise S2 111s met vergelijkbare leeftijd en vergelijkbare/lagere km-stand
Blijkbaar goed onderhouden, extra opties, 50 000km, van 2004...Voor, met de huidige wisselkoers, 18 000€
Wel een paar bedenkingen:
-Is het erg hinderlijk om met een RHD in een lotus rond te rijden in België? Er zitten nog een aantal RHD bestuurders hier maar dat is dan bij andere merken?
-Krijg je voor een UK import verhoudingsgewijs veel minder terug als je deze verkoopt dan bij een LHD model?
Ik heb de gewone Elise ook getest en was wat ontgoocheld van de power ... de 190 Pk versie is toch al stukken beter , ben eigenlijk benieuwd hoe zo een Cup met 260 Pk rijdt
Hij is em gaan bestellen peisek. Diene moet er zijn tegen de ardennenrit
Deze middag dus terug naar Oostende geweest met madam mee en zij is er alleszins stapelzot van : 1 probleempje , ze kan nie aan het gaspedaal
Maar dat kan hij aanpassen moest ik beslissen om hem te kopen , maar ik wil dat mijn vrouw er eens mee rijdt voor ik beslis
Wel heb ikzelf ook nog eens mogen rijden alleen nu , en het is een beestig leuk karretje met de nodige power , maar de ophanging is dus toch harder dan dat ik eerst dacht ( gelukkig heb ik een goede rug ) in en uitstappen ging ook al veel beter ...
Mijn vrouwke is nu nie thuis maar straks gaan we er nog eens over babbelen , alhoewel ze wil dat ik beslis ...
Moeilijk : ofwel deze Lotus kopen , ofwel nog een kleine 2 jaar op mijn tanden bijten en toch voor een Porsche gaan
Nu voor de Lotus gaan, die zijn waardevast. Misschien heb je dan pas binnen 3 of 4 jaar je Porsche, maar je hebt ondertussen kunnen genieten van je Lotus!
Nu voor de Lotus gaan, die zijn waardevast. Misschien heb je dan pas binnen 3 of 4 jaar je Porsche, maar je hebt ondertussen kunnen genieten van je Lotus!
Was ook wel een beetje mijn gedacht , want ik ben "zeker" dat als ik hier 2 tot maximum 3 jaar mee rij ik er zeker nog +30k krijg de moment dat ik hem dan verkoop ...
wel heb ik wat schrik dat hij mij na een tijdje toch niet meer genot geeft dan dat ik dacht als ik vergelijk met mijn E36 M3 .
Eigenlijk zou ik eens een volledig weekend 1 moeten kunnen testen he ,
wat is 2 keer 15 min om een goed oordeel te vellen over een auto : niks
Moest ik de M3 niet hebben was het direkt beslist , de Lotus is een vinnige auto waar ik zeker veel plezier mee zou beleven , maar met de M3 heb ik ook veel rijplezier en ik weet niet of de Lotus een grote meerwaarde zou zijn tegenover de M3 voor mij
Was ook wel een beetje mijn gedacht , want ik ben "zeker" dat als ik hier 2 tot maximum 3 jaar mee rij ik er zeker nog +30k krijg de moment dat ik hem dan verkoop ...
wel heb ik wat schrik dat hij mij na een tijdje toch niet meer genot geeft dan dat ik dacht als ik vergelijk met mijn E36 M3 .
Eigenlijk zou ik eens een volledig weekend 1 moeten kunnen testen he ,
wat is 2 keer 15 min om een goed oordeel te vellen over een auto : niks
Als je 't doet voor wat te cruisen en straight line sprintjes brengt die kar idd geen profijt tov. je M3. Van zo'n Lotus ga je pas echt gaan genieten als je er écht mee rijdt en dat ding door en door leert kennen. Wanneer je geen moeite meer doet om sprintjes te winnen, maar op de binnenbaantjes iedereen naar huis rijdt.
Op dat vlak ook een karakterverschil met een 911 die er niet continu om vraagt om er keihard voor te gaan (maar het uiteraard ook graag heeft). Je zal zelf moeten beslissen wat je eigenlijk wilt, als het puur voor het onversneden rijplezier is kan je qua kosten-funverhouding niet veel beter zitten dan bij een Lotus
Moest ik de M3 niet hebben was het direkt beslist , de Lotus is een vinnige auto waar ik zeker veel plezier mee zou beleven , maar met de M3 heb ik ook veel rijplezier en ik weet niet of de Lotus een grote meerwaarde zou zijn tegenover de M3 voor mij
Lotus meerwaarde: 90% zekerheid kan ik je daarover geven. Ik vind eveneens dat je de wagens niet kan vergelijken, ik zou eerder zeggen dat ze tegengestelden zijn, waardoor ze elkaar juist goed aanvullen.
Comment