Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een vette 600Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ook
.
Ik wil een W140 of W220 met asociaal dikke wielen.
Maar ik kan de taksen niet betalen, want ik wil geen diesel in die karren.
Comment
-
Mja, ik ben niet echt op zoek hoor.Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenToch beter dan niets
Is dit trouwens niets:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
mooi uitgerust, vraag is natuurlijk welke problemen het zijn. Werd trouwens eerst voor 1.000 euro meer aangeboden (zonder motorproblemen vermeld)
Heb nog een mini af te maken, en dan zullen we wel zien wat we doen.
Die AMG leek gewoon een buitenkans.
Mag geen 2e auto kopen van mijn ouders zolang mini niet klaar is
Comment
-
Ja, en ik kan er niet tegen dat ik er liever mee rijd dan een MercedesOorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichtenje rijdt zelf soms 1
Comment
-
Hmmmm... Zo hebben wij er nog een gehad. Zalig dikke bak!! Heel veel bekijkes, toen in die tijd. Dat waren nog de echte vlaggenschippen.
Het was een donkergrijze met middengrijze bumpers. Een S 350 turbodiesel. Klinkt ook nog lekker stoer. Ik was echt verliefd op die auto. Er is ooit een hond mee aangereden. Toen mocht je nog 90. En die kwam ineens van de middenberm af. En waffel ertegenaan!
Stopten langs de baan. Keken naar de bumper. Alleen de nummerplaathouder was gebarsten
Toen ze terug reden was het beest nergens meer te bespeuren
Klinkt dierenbeul-achtig, maar het was een ongelukje. En volgens mij is die hond weggelopen...
Desalniettemin, enorm dikke lekkere wagen!
Maakte ook een tof geluidje. De turbo's floten cool!
Ik weet nog, we hadden sluitbekrachtiging op de deuren. En als je de kofferklep opendeed, kwam er zo een klepje tevoorschijn om hem zuiver vast te nemen om de klep open of dicht te doen.
Ik vergeet die auto nooit meer.
Comment
-
nu zijn we er!Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, en ik kan er niet tegen dat ik er liever mee rijd dan een Mercedes
Comment
-
Ik ken het... gewoon wachten totdat we wat ouder zijnOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, en ik kan er niet tegen dat ik er liever mee rijd dan een Mercedes

Kijk maar naar Roughneck. Da's een gegoten Benz-rijder imo
Comment
-
Er heeft een tijdje een ZEER dik uitgeruste 300CE-24 te koop gestaan. Op kapaza geloof ik.Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenToch beter dan niets
Is dit trouwens niets:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
mooi uitgerust, vraag is natuurlijk welke problemen het zijn. Werd trouwens eerst voor 1.000 euro meer aangeboden (zonder motorproblemen vermeld)
Dat ding had werkelijk alles: elektrische stoelen met memory, orthopedische zetels, automatische airco, elektrische zonnerollo etc.
Ik zal eens zien of die er nog staat. Was goedkoop, maar jammergenoeg niet in zo'n goede staat...
Comment
-
No offense maar ik vind een benz ook meer iets om op uw oude(re) dag mee rond te cruisenOorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk ken het... gewoon wachten totdat we wat ouder zijn
Kijk maar naar Roughneck. Da's een gegoten Benz-rijder imo
Comment
-
hangt van kar tot kar af.Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenNo offense maar ik vind een benz ook meer iets om op uw oude(re) dag mee rond te cruisen
Een 190E 16klepper (als het even kan mét wat stijvere ophanging) ->onmiddelijk. Die bak vind ik niet voor een ouder publiek dan pakweg een E30.
RRD z'n S, daar zie ik me niet direct in rijden. Maar in een oude BMW 7 evenmin, dusja...
Het hangt van kar tot kar af. Eigenlijk zou ik tegen de meeste Benzen niet neen zeggen. Een paar pagina's terug heb ik hier nog gepost dat ik zo'n W123 wel zou zien zitten, en dat meen ik. Al ga ik dan niet ontkennen dat dat geen heel logische jongeren-auto is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenEr heeft een tijdje een ZEER dik uitgeruste 300CE-24 te koop gestaan. Op kapaza geloof ik.
Dat ding had werkelijk alles: elektrische stoelen met memory, orthopedische zetels, automatische airco, elektrische zonnerollo etc.
Ik zal eens zien of die er nog staat. Was goedkoop, maar jammergenoeg niet in zo'n goede staat...
1900 euro. 224pk, FULL option.
VET
Comment
-
740i .Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMooiste 7-reeks ooit, was dat geen 760Li in die film?
Edit: 735 dus
Comment
-
-
Dacht eigenlijk 750i, 760 bestond nog niet anyway mss beter genoeg bmw in dit topicOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten740i .
Ik ga kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenNo offense maar ik vind een benz ook meer iets om op uw oude(re) dag mee rond te cruisen

Ga je nu nog wat tegen mijn schenen beginnen schoppen ook ofwa!!???!!!

Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZocht jij geen bak?
er zal wel een reden zijn dat ie alleen voor export verkocht wordt zeker?
een paar weken terug was dat een andere advertentie, aan een andere prijs en met andere foto's. Ik vermoed dus ook van een andere verkoper...
Comment
-
Op foto kies ik dan eerlijk gezegd de andere.Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Comment

Comment