Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
mooi uitgerust, vraag is natuurlijk welke problemen het zijn. Werd trouwens eerst voor 1.000 euro meer aangeboden (zonder motorproblemen vermeld)
Mja, ik ben niet echt op zoek hoor.
Heb nog een mini af te maken, en dan zullen we wel zien wat we doen.
Die AMG leek gewoon een buitenkans.
Mag geen 2e auto kopen van mijn ouders zolang mini niet klaar is
Hmmmm... Zo hebben wij er nog een gehad. Zalig dikke bak!! Heel veel bekijkes, toen in die tijd. Dat waren nog de echte vlaggenschippen.
Het was een donkergrijze met middengrijze bumpers. Een S 350 turbodiesel. Klinkt ook nog lekker stoer. Ik was echt verliefd op die auto. Er is ooit een hond mee aangereden. Toen mocht je nog 90. En die kwam ineens van de middenberm af. En waffel ertegenaan!
Stopten langs de baan. Keken naar de bumper. Alleen de nummerplaathouder was gebarsten Toen ze terug reden was het beest nergens meer te bespeuren
Klinkt dierenbeul-achtig, maar het was een ongelukje. En volgens mij is die hond weggelopen...
Desalniettemin, enorm dikke lekkere wagen!
Maakte ook een tof geluidje. De turbo's floten cool!
Ik weet nog, we hadden sluitbekrachtiging op de deuren. En als je de kofferklep opendeed, kwam er zo een klepje tevoorschijn om hem zuiver vast te nemen om de klep open of dicht te doen.
No offense maar ik vind een benz ook meer iets om op uw oude(re) dag mee rond te cruisen
hangt van kar tot kar af.
Een 190E 16klepper (als het even kan mét wat stijvere ophanging) ->onmiddelijk. Die bak vind ik niet voor een ouder publiek dan pakweg een E30.
RRD z'n S, daar zie ik me niet direct in rijden. Maar in een oude BMW 7 evenmin, dusja...
Het hangt van kar tot kar af. Eigenlijk zou ik tegen de meeste Benzen niet neen zeggen. Een paar pagina's terug heb ik hier nog gepost dat ik zo'n W123 wel zou zien zitten, en dat meen ik. Al ga ik dan niet ontkennen dat dat geen heel logische jongeren-auto is.
Comment