Mededeling

Collapse
No announcement yet.

E92 M3 vs C63 AMG vs RS4 b7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Fak, te gewend om E39 M5 te typen
    leer jij maar B5 RS4 typen

Comment

Moeilijke poll eigenlijk.

Mijn keuze zou gaan tussen de M3 en de C63. De RS4 is knap, maar bijna voorbij qua model. Aangezien ik dus een hekel heb om met een oud model rond te tjoeken...

Zoals ik al eerder heb gezegd zie ik de C63 AMG als de ideale sportieve kilometervreter. Als eerste wagen zou ik zonder enige twijfel voor deze wagen gaan. Ik vind het zeer knap dat ze 'm zo vet en opvallend gestyled hebben bij AMG. Als limousine zie ik nog een voordeel als vader van 2 kinderen, en aangezien ik geen veredelde camionette (lees: break) wil, zou ik voor de elegantere limousine gaan.

Als ik deze wagen echter zou aankopen als tweede wagen, dus eerder als fun-kar om in mijn vrije tijd wat mee rond te rijden, dan zou ik zonder enige twijfel voor de M3 gaan.

Maar goed, er moet nu gekozen worden hé...

Ik zal dan m'n hart laten beslissen: BMW M3...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Zoals ik al eerder heb gezegd zie ik de C63 AMG als de ideale sportieve kilometervreter. Als eerste wagen zou ik zonder enige twijfel voor deze wagen gaan. Ik vind het zeer knap dat ze 'm zo vet en opvallend gestyled hebben bij AMG. Als limousine zie ik nog een voordeel als vader van 2 kinderen, en aangezien ik geen veredelde camionette (lees: break) wil, zou ik voor de elegantere limousine gaan.

Hier kan ik me bij aansluiten, als kilometervreter is de C63 AMG echt top bij deze 3.

De M3 vind ik helaas niet zo mooi...alleen al die uitlaten, die lijken er wel onder geshopt
        Misschien moet het nog groeien, ik weet het niet, maar voorlopig heb ik er niks mee. Niettemin zal het een fantastische wagen zijn om mee te rijden qua rijplezier.

Echter, aangezien ik toch veel in winterse gebieden kom, en omdat ik verliefd ben geworden op Quattro, kies ik voor de RS4. Liefst nog met een kompressor kitje van MTM

Comment

Bij mij is het kiezen tussen de C63 AMG en de B7 RS4, de M3 vind ik spuuglelijk. De styling van de Benz is mooier als die van de RS4 in sedan, in break valt er (nog) niet te vergelijken. Aangezien ik sowieso een break zou kiezen, zou het voor mij de RS4 worden. Bijkomend voordeel van de RS4 is ongetwijfeld de quattro, dewelke mij, na gisteren, helemaal heeft overtuigd.

Comment

Technisch gezien is de BMW weer knap in elkaar geflanst. De motor uit de Merc vind ik persoonlijk wat over al zal hij ongetwijfeld dik in orde zijn. De motor uit de audi is al een tijdje gekend en z'n sound is en de combinatie met quattro is nog meer

Dan looks: de bimmer doet me echt niks, jammer want de vorige M3 vond ik lekker. Dan de C-klasse: goeie punten voor Mercedes! Daar de vorige C-klasse, wat braaf was, is de nieuwe sportiever, gewaagder en meer gericht op een jonger publiek: knap! Tot slot de audi: tja, wat moet ik zeggen... deze wagen is qua looks af. Perfect gestyled, geen overkill, zéér audi .

Dus op 1. Audi RS4, 2-3: BMW/Merc (kan niet kiezen: op looks: 2. Merc, 3. BMW / op motor: 2. BMW, 3. Merc)
            Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
            VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Na hem gisteren enkele keren aan de Ring gezien te hebben, ben ik volledig overtuigd... BMW M3 !!!!

op twee de C en laatste de RS4.

Comment

De M3 graag. Mss de meest compromisloze, maar dat vind ik geenszins erg. Ook de koetswerkvorm bevalt me het meest (coupé dus). Een Touring zou ook nog mogen, doch een M3 zou ik toch nog net iets liever hebben als Coupé.
                Tegenover de Mercedes sta in nog iets te neutraal. Wellicht zal hij de M3 ook niet van de troon stoten.
                De Audi bevalt me ook wel, maar kost ook iets meer.
                Algemeen gesteld zou ik alledrie deze wagens wel graag hebben (ze liggen dich bij elkaar in de buurt), doch de M3 verdient toch mijn (lichte) voorkeur.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                X