Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E92 335d - monogram erop of eraf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Er af laten, ik ben van 't principe hoe hoger de motorisatie des te meer reden om het er af te laten. Dat klinkt misschien contradictorisch en tegendraads maar ik heb het voor wolven in schaapskleren en zo'n monogram tast de schaapskleren wat aan.

Comment

Ik geef u groot gelijk

Comment

ik heb gestemd eraf want is zoveel mooier als er niks opstaat achteraan , en zeker als het een 335d is

Comment

Zoals BMWMB heeft gezegd: niemand heeft er zaken mee welke motorisatie het is. En het kan soms op de baan leuke ervaringen geven. Ik heb net een emailtje gestuurd om het logo eraf te halen.

Ook met het M-pakket icm de carbonnen diffusor en de dubbele uitlaat zijn er al genoeg tierlatijntjes op de kont. Laat de focus maar komen op -O---O-

En ik kan het logo er desnoods nadien terug op laten zetten
          Porsche 997 S

Comment

zoals sommigen hier al zeiden zou ik hem bestellen met het logo erop... en als 't toch niet uw ding is haal je 't ervan hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              zoals sommigen hier al zeiden zou ik hem bestellen met het logo erop... en als 't toch niet uw ding is haal je 't ervan hé
              Nadeel is ook dat er bij de aflevering een protech behandeling bijkomt ... om dan het logo er nog af te halen nadien ... liever de vica versa
              Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                Was ten andere ook nog op zoek naar hoe visueel het verschil te leggen tussen een 335i en 335d ... maar buiten de toerenteller kan ik ook aan geen ander denken
                Als er een manuele bak inzit, weet je ook dat het een i is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Wat je ook kan doen is een 335d bestellen zonder type-aanduiding en er naderhand 320d laten opzetten.
                  Ik zou een eigenaar van een 330d eens willen zien kijken als 'm bij een sprint aan de rooi lichten door een 320d wordt afgedroogd...

Als die de 320d aanduiding heeft gezien, dan heeft hij ongetwijfeld ook de dubbele uitlaat gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Een mal?

Dat ist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Als die de 320d aanduiding heeft gezien, dan heeft hij ongetwijfeld ook de dubbele uitlaat gezien
                      Idd. Iemand die met een 330d rijdt, weet echt wel hoe een 335d eruit ziet. Iemand die met een 318d of een 320d daarentegen ... Daar zijn veel geleasede wagens bij en wellicht dat de meerderheid denkt dat er achteraf een dubbele uitlaat geïnstalleerd werd en dat je een johnny bent. Zeker met het M-pack erop.
                      Hmmmm. Zou eigenlijk nog leuk zijn ook. Dan weet een leek zeker niet met welk potent machine je onderweg bent.
                      Bon, eraf dus!
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                        Erop laten!!!!335d staat enorm stoer.een dikke 3.5l,daar moet ge u ni voor schamen
                        ge bedoelt een 3 liter ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Het kan toch ook een 320d zijn met een fake uitlaat hé...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik heb dinsdag een oud collega gezien op de parking van een beurs en die zag mijn auto en zij amai dat is ook een zware motor die daarin zit zeker met die grote velgen...een 3liter vraagt hij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Wat je ook kan doen is een 335d bestellen zonder type-aanduiding en er naderhand 320d laten opzetten.
                              Ik zou een eigenaar van een 330d eens willen zien kijken als 'm bij een sprint aan de rooi lichten door een 320d wordt afgedroogd...
                              Laat het uit hé!!!

Comment

Wat een gezever hier altijd over typeaanduiding en cleane nrplaaten.
                                Laten staan!!!

Ge hebt (denk ik)gewerkt voor die 335d en dan zou je het plotseling moeten verbergen dat het een 335d is!!
                                Als je het eroplaat denken ze,die heeft 335d op de koffer van zijn 320d geplakt
                                Als je het aflaat denken ze die heeft een getunde 3met een dubbele uitlaat.
                                Ge ziet ge kunt hier nooit goed doen.
                                Het is een prachtige combinatie,wees er trots op,en ik zeg dit niet gouw over een BMW.

Net alsof Leftlane een gewone grille zou steken en 1dunne uitlaat zodat niemand zou weten dat hij met een RS6 rijd.Ik heb het hier nog niemand zien voorstellen.

Wat de nrplaten betreft,ik vind het zelfs leuk als je ergens een wagen ziet en a.d.h.v.
                                de nrplaat dat hij uit jou eigen streek of zo afkomstig is.
                                Veel wagens met enkel de nrplaat vind ik zelfs stom,omdat die gigantische uitsparing in hun bumper open blijft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Wat een gezever hier altijd over typeaanduiding en cleane nrplaaten.
                                  Laten staan!!!

Ge hebt (denk ik)gewerkt voor die 335d en dan zou je het plotseling moeten verbergen dat het een 335d is!!
                                  Als je het eroplaat denken ze,die heeft 335d op de koffer van zijn 320d geplakt
                                  Als je het aflaat denken ze die heeft een getunde 3met een dubbele uitlaat.
                                  Ge ziet ge kunt hier nooit goed doen.
                                  Het is een prachtige combinatie,wees er trots op,en ik zeg dit niet gouw over een BMW.

Net alsof Leftlane een gewone grille zou steken en 1dunne uitlaat zodat niemand zou weten dat hij met een RS6 rijd.Ik heb het hier nog niemand zien voorstellen.

Wat de nrplaten betreft,ik vind het zelfs leuk als je ergens een wagen ziet en a.d.h.v.
                                  de nrplaat dat hij uit jou eigen streek of zo afkomstig is.
                                  Veel wagens met enkel de nrplaat vind ik zelfs stom,omdat die gigantische uitsparing in hun bumper open blijft.

Hier nog niet nee...

Comment

Eraf.

Comment

Working...
                                    X