Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E92 335d - monogram erop of eraf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb beslist om het eraf te halen omdat mensen dan kunnen raden wat motor er in je wagen ligt. Enkel kenners zullen de dubbele separate uitlaat herkennen en dan twijfelen tussen een 335i of een 335d...

Enkel een blik op de toerenteller zal dan zekerheid kunnen geven...

Beide wagens zijn zeer snel, waardoor je bij een sprintje sowieso meer dan 90% in de vernieling kan rijden...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Enkel een blik op de toerenteller zal dan zekerheid kunnen geven...

Of de sound

Laat 't er inderdaad maar af
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
        Ik weet een trukje om te zien of het om een i of een d gaat, bij de i ziet de uitlaat onderaan zwart en bij de diesel niet .
        Hoe bedoel je dat?
        OO 00 OO

Comment

erop, een beetje "stoeffen" met 335d mag wel. hoeveel de meerderheid niet onder de indruk zal zijn door de "d" in de naam.

Comment

Wat ne zever...

Een 335d moet toch in niets onderdoen voor een 335i. Beide modellen hebben hun voor- en nadelen tov mekaar. Ze zijn beide retesnel, enkel wordt het vermogen op verschillende manieren overgebracht op de aandrijving...
            OO 00 OO

Comment

Voor een "leek" of mensen die niet erg into-auto's zijn lijkt de "i" indrukwekkender dan een "d" veronderstel ik..

Comment

Die mensen hebben zelfs niet gezien dat het een BMW is...
                OO 00 OO

Comment

Eraf, zoals een van mijn collega's hiervoor zei: als je het er nog opwil, kan je dit later altijd bestellen.

Ik vind het gewoon mooier als er niks opstaat. Mij schamen om met een 335D rond te rijden zal ik nooit doen, integendeel, ik wou dat ik me kon schamen

Comment

Goh ik zal nog éne keer m'n keuze uitleggen. Ik doe 40.000km per jaar. 50% gaat naar woon werk verkeer, de andere naar m'n hobbies waaronder, als bestuurslid van een rollercoasterclub, het bezoeken van pretparken in alle uithoeken van Europa. 90% zit ik op autostrades, en daar vind ik een diesel zeker prettiger. Ik ben ook geen hooligan die zich dagelijks door het verkeer wil wringen met m'n naald tegen de 7000rpm. Ik hou meer van koppel op lage toeren. Het geluid bij een 335i is toffer. Maar om daar in mijn geval een benzine voor te kopen? En daarbij ... de 335d klinkt verre van slecht. Kijk, ik breek de 335i niet af ... enkel voel ik mij beter bij de 335d.

Als er mensen zitten te lullen dat ik mij moet schamen voor een diesel, dan ben ik toch wel benieuwd wat er in hun garage staat om me voorbij te sloffen.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Wat ne zever...
                    Trek het u niet aan, dat doe ik ook niet.
                    Porsche 997 S

Comment

ik zit met dezelfde 'prangende' vraag

erop of eraf ...

kzal deze thread nog effe volgen en de verschillende redenen die opgegeven worden wel naast elkaar leggen.
                      Was ten andere ook nog op zoek naar hoe visueel het verschil te leggen tussen een 335i en 335d ... maar buiten de toerenteller kan ik ook aan geen ander denken
                      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                        Goh ik zal nog éne keer m'n keuze uitleggen. Ik doe 40.000km per jaar.

dan zou ge goed zot zijn om een 335i te kopen..de 335d is perfect voor u!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FunkAdeliC Bekijk Berichten
                          dan zou ge goed zot zijn om een 335i te kopen..de 335d is perfect voor u!
                          ja,inderdaad, het zou ferm zot zijn , met 40.000km/jaar

on-topic: eraf die handel!!
                          Last edited by gregmct; 21/03/2007, 14:06.
                          Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

Ach, gewoon eraf.

Een mens hoeft niet te weten welke motor er in je bak zit, vind ik he

Bij mij staat het er ook niet op.

Al zijn de twee uitlaten natuurlijk wel weinig subtiel

bvb op een 5 reeks: alles eraf. Ben zo eens zwaar in mijn hemd gezet door een 530i, waarvan ik dacht dat het een 525dwas

Comment

Nog 1x, aub laat het monogram erop, vind je het achteraf lelijk, doe het er dan vanaf.. !

Elk zijn keuze..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                Erop laten en later zien wat je er zelf van vindt...
                                Vind je het mooi dan laat je het hangen en anders verwijder je het
                                Dat vind ik ook.

Laat 'm leveren met monogram, en zie wat je ervan vindt. Wil je 't er uiteindelijk toch af, dan kom je met een haardroger en wat geduld snel tot 'n clean resultaat. Alle lijmresten verwijderen, daarna reinigen, daarna de kofferklep 'es zachtjes polieren en waxen, en je ziet er niks meer van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Dat vind ik ook.

Laat 'm leveren met monogram, en zie wat je ervan vindt. Wil je 't er uiteindelijk toch af, dan kom je met een haardroger en wat geduld snel tot 'n clean resultaat. Alle lijmresten verwijderen, daarna reinigen, daarna de kofferklep 'es zachtjes polieren en waxen, en je ziet er niks meer van.
                                  veel werk voor iets wa ge op voorhand al weet hoe het eruit gaat zien..

Comment

Die kerel twijfelt, dus 'ie weet 't nog niét.

En ik heb 't al een keer of 3 gedaan, en het duurt welgeteld 5 minuten, en 't is eraf. Plus dan heb je nog het monogram over, en dat kan je dan boven je bed, of in de garage, of op de koelkast ... hangen. Altijd leuk.

Comment

Je kan dat toch nu al eens gaan bekijken?
                                      Op het forum zijn er al enkele zonder, en in de garages staan ze bijna altijd met.

Comment

Dit bedoel ik idd..ge kunt da toch al op voorhand aan een andere wagen zien wat je mooi vind of niet..
                                        Zonder al aan je nieuwe wagen van meer dan 40000€ sinds de eerste dag te gaan "prutsen"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Erop laten en later zien wat je er zelf van vindt...
                                          Vind je het mooi dan laat je het hangen en anders verwijder je het
                                          Bij BMW zijn de letters niet geplakt maar vastgemaakt met pinnekes...
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X