Tussen de polo gti en de golf gti amper +/- 40kg gewichtsverschil. Dit gaat nergens meer over, b segment groeit te hard.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hothatch 2018 - Golf GTI vs Octavia RS vs i30N vs Cupra vs andere
Collapse
X
-
binnen 5 jaar een UP GTI met 200pk, een Polo GTI met 250pk en een Golf GTI met 300pk zeker.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0neen Civic vind ik echt niet mooi.
een i30N heeft idd a la GTI weinig koppel als je van een koppelrijke diesel komt maar de sound van de i30N is wel mooi, zelfs deze griet is onder de indruk
Leon 5d manueel geef minder sound maar wel meer koppel en lijkt ook wel heel goed te zijn in reviews.
Heeft koppel genoeg als je bijvoorbeeld in 5de of 6de eens doorduwt.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
welke? de cupra? Ja zou toch mogen met dat aantal pk.
Enige nadeel is dat ze bij D'Ieteren enkel een ST 4Drive DSG versie hebben en geen 5d FWD manueel...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenwelke? de cupra? Ja zou toch mogen met dat aantal pk.
Enige nadeel is dat ze bij D'Ieteren enkel een ST 4Drive DSG versie hebben en geen 5d FWD manueel...
Heb getracht een proefrit met zowel de Golf GTI PP en de Cupra (ST in dit geval) samen te organiseren op 1 dag bij een garage die beide merken doet, maar daar slagen ze niet in .... dus voorlopig proefrit geboekt met de GTI alleen einde van de maand pas2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0nwelke? de cupra? Ja zou toch mogen met dat aantal pk.
Enige nadeel is dat ze bij D'Ieteren enkel een ST 4Drive DSG versie hebben en geen 5d FWD manueel...den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Bedoel de NKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
ja weet ik wel, maar zowel in Berchem als in Zemst hebben ze geen testwagen, er is ook nog een Hyundai dealer in Boom, dus hopelijk 3e keer goede keer. Maar deze zaterdag geen tijd.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
daarstraks in Boom geweest bij Hyundai, daar staat een zwarte, mooie kleur en vrij discreet. goede uitleg gekregen en media systeem e.d. kunnen checken. Wel geen boekje noch testrit. De verkoper zei dat er maar 1 a 2 testwagens zijn.
Ook zei hij dat het echt goed gaat, al 2 verkocht en mensen zoals ik die echt gericht de winkel binnenstappen, hadden ze niet verwacht en Hyundai maakt wel reclame voor de Koni maar niet evenveel voor de i30N.
Hij zei ook dat er een i20N staat aan te komen, die dan is zoals de rallywagen. Concurrent voor de Polo GTI of Polo GTI Clubsport.
Ook op het salon zullen ze gaan uitpakken met de i30N en moest ik zeker interesse tonen.
Interieur is toch wel mooi maar niet de mooiste materialen zoals we hier al eerder zegden, maar wel veel opties standaard
goeie stoelen, zeker zonder jas aan, zaken zoals stoelverwarming, stoelverstelling automatisch, stoelgeheugen (bestuurder), stuurverwarming, camera, etc
maar bv geen LEDjes maar nog halogeentjes in interieur, geen leder overtrokken handrem, etc
ik denk wel dat het de puurste hot hatch is, geen fake geluid, (volgens reviews) stroeve koppeling en versnellingsbak
hoe het zit met chippen tijdens die 5 jaar garantie is een andere vraag, of hoe je bv die start/stop permanent kan laten uitzetten, ik ken niemand met een VAGCOM achtig systeem voor Koreaanse wagens.
Last edited by Liquid Li0n; 19/12/2017, 21:46.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
- Likes 1
Comment
-
Stroeve koppeling?
Heb nog nooit zo een lichte gehad, het was zelf even aanpassen.
Als je de sleutel uit het contact neemt gaat de stoel automatisch achteruit.
Dat zie je ook niet vaak in deze klasse.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenStroeve koppeling?
Heb nog nooit zo een lichte gehad, het was zelf even aanpassen.
Als je de sleutel uit het contact neemt gaat de stoel automatisch achteruit.
Dat zie je ook niet vaak in deze klasse.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
gisteren eens een Hyundai dealer binnen gewandeld & eens prijs gevraag voor een i30n.. was toch aangenaam verrast... na nieuwjaar toch is met gaan rijdenSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Ik zie niet direct hoe ik een poll kan maken dus even de vraag. Welke zouden jullie kiezen:
Seat Leon Cupra 5deurs FWD manueel | Hyundai i30N performanceKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Cupra dan tochSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenDe cupra en als mod een dikke uitlaat.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Heb nog niet met de Cupra gereden maar hij zegt mij niet veel.
Zou hem eerst moeten testen dan krijg ik misschien een klik.den borre
Int3x0r
Comment
Comment