Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 318d distributieproblemen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenToen ik mijn M47 ging kopen, las ik veel hororverhalen over turboproblemen... Raad eens... 200.000 probleemloze km's...BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan zijn we al met twee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMeer in de garage gestaan, en toch tevreden gebruiker, hoe rijm je dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenGeloof ik graag,vond het supergoede motoren
Alles is relatief... zo ook het n47 probleem...
Van iedere motor zal je probleemverhalen vinden... jammergenoeg...
Comment
-
Ik heb een M47 gehad. 120.000 km zonder ook maar één motorisch mankement, geen olieverbruik, niks... . Probleem is dat velen niet juist omgaan met hun wagen. Als ik sommige mensen met koude motor ooit zie vertrekken, dikwijls nog gedopeerd. Tsja, da's vragen om problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb een M47 gehad. 120.000 km zonder ook maar één motorisch mankement, geen olieverbruik, niks... . Probleem is dat velen niet juist omgaan met hun wagen. Als ik sommige mensen met koude motor ooit zie vertrekken, dikwijls nog gedopeerd. Tsja, da's vragen om problemen.
2de hands kopen is vertrouwen op de verkoper....
Comment
-
Laat me vrij om te antwoorden, de meest auto's verliezen in België het snelst hun waarde eens 6 jaar en 100.000km.
ofwel doe je ze sneller weg, ofwel rijd je ze op... Ik krijg het niet over mijn hart om ze weg te doen en rijd verder tot +- 190.000 km... ( met eerste remschijven...) anderen misbruiken hun auto omdat de leasing toch stopt, en ze zelf toch niet verder rijden met hun leasing met tuningbox ea...
na 190.000 km was er zelfs nog geen rammeltje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom heb je die meest fantastische BMW ooit eigenlijk van de hand gedaan jakkel? 120k km is niks
2. Mensen willen soms eens iets nieuw, nieuwsgezind noemt dat, en Jakkel is ook zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten1. Ik heb nooit beweerd dat m'n M47 'de meest fantastische BMW ooit' is.
2. Mensen willen soms eens iets nieuw, nieuwsgezind noemt dat, en Jakkel is ook zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenGeef toe, toen je er mee reed was hij wel fantastisch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenLaat me vrij om te antwoorden, de meest auto's verliezen in België het snelst hun waarde eens 6 jaar en 100.000km.
ofwel doe je ze sneller weg, ofwel rijd je ze op... Ik krijg het niet over mijn hart om ze weg te doen en rijd verder tot +- 190.000 km... ( met eerste remschijven...) anderen misbruiken hun auto omdat de leasing toch stopt, en ze zelf toch niet verder rijden met hun leasing met tuningbox ea...
na 190.000 km was er zelfs nog geen rammeltje...
De mijne zal nu na 3 jaar en 77k km nog +/- 55% van zn nieuwprijs waard zijn schat ik, denk niet dat er de komende 3 jaar nog eens 45% van de nieuwprijs af gaat zelfs staat ie dan op 200k km.
Comment
-
Wakker worden... na 2-3 jaar nog 50%, daarna 10 % van restwaarde per jaar vermindering.
In uw berekening is hij na 6 jaar al niets meer waard... 18% per jaar...
Ik heb me misschien niet zo goed uitgedrukt, na 6 jaar zal de afschrijving het laagst zijn, maar de onderhoudskosten het grootst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDe oude wagens zijn tegenwoordig aan een opmars bezig daar iedereen tegenwoordig denkt dat zijn stront van goud is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWakker worden... na 2-3 jaar nog 50%, daarna 10 % van restwaarde per jaar vermindering.
In uw berekening is hij na 6 jaar al niets meer waard... 18% per jaar...
Ik heb me misschien niet zo goed uitgedrukt, na 6 jaar zal de afschrijving het laagst zijn, maar de onderhoudskosten het grootst.
Bij duurdere wagens zou je na het 5e jaar al jaarlijks duizenden euro herstellingskosten moeten hebben om aan dezelfde totale kost te komen dan tijdens het 1e jaar.
Comment
Comment