Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evt. opvolger van mijne scirocco R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die wagen zou ik nu niet meer kopen hoor die is al lang op de markt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
      Die wagen zou ik nu niet meer kopen hoor die is al lang op de markt.
      Ik zou dat ook niet dien hoewel dit wel een voordeel kan zijn ivm problemen die al verholpen zijn bij laatse series.

Comment

M140i, die Honda zuipt echt veel voor een 4 pitter.

Comment

Ja die 3liter zal wel minder zuipen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
            Ja die 3liter zal wel minder zuipen...
            Rond de 13a14 bij sportief gedrag . Ca va nog .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door atrak Bekijk Berichten
              M140i, die Honda zuipt echt veel voor een 4 pitter.
              Elke auto met stevig vermogen zal "veel" verbruiken als je er op trapt.
              Mijn type r kun gerust rond de 10 liter houden , en dan mag je vlot rijden.
              Mijn megane rs verbruikte toch minimaal een liter meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                Wat kost zo een Type R aan inschrijvings en rijtaks eigenlijk? Die van mij is er zot van en onlangs ene gezien op de E17, ferme kont! Toen ik em de eerste keer zag op het autosalon vond ik em ook al wauw!

Biv = 917€
                Rijtax = ongeveer 400€

Comment

Type R of die golf gti clubsport? Ben er dus nog niet helemaal uit lol

Comment

golf gti clubsport !
                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                    Klikerdeklikhier
                    Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                      golf gti clubsport !

+1

Comment

Veel te veel keuze he, daar gaat ge van beginnen twijfelen
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Is wel niet de clubsport S want is niet te krijgen hier

Comment

De GTI CS geeft je misschien een beetje dat exclusief gevoel, maar komende van een Scirocco R denk ik dat het een beetje te veel van hetzelfde is. Mijn keuze zou ongetwijfeld de M140i zijn. RWD en manual, geniet nog van zo'n auto nu het nog kan.. Is de enige in deze klasse die nog zoiets aanbiedt, snelle hatchback rwd met zalig klinkende 6-cylinder.

Comment

Is natuurlijk wel een volledig ander budget. Zal zo'n 10k meer zijn dan de GTI CS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                De GTI CS geeft je misschien een beetje dat exclusief gevoel, ...
                                Een Golfke een exclusief gevoel ?

Comment

je hebt nu een scirocco R, dan zou ik zeker niet naar een golf gti cs kijken, praktisch hetzelfde maar dan met diff en saaiere vormgeving.
                                  M140 zonder xdrive, dat je je volle vermogen niet kwijt kan in de regen is net een voordeel, zoek een verlaten industrie op en heb wat fun.
                                  Die 4x4 hatches zijn leuk in het begin, telkens volgas kunnen vertrekken.. Maar dat ben je snel gewoon en betere wegligging ga je er niet door hebben, integendeel.

Comment

Een goede raad : vooraleer de knoop door te hakken moet ge zeker met alle kandidaten gaan testrijden. (en daar telkens een kort verslag van schrijven )

Comment

Working...
                                    X