Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evt. opvolger van mijne scirocco R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Evt. opvolger van mijne scirocco R

Hallo,

Heb zin in een nieuwe wagen, maar ben er nog niet uit.
    Mijn interesses zijn: (vrij uiteenlopend eigenlijk lol)
    Honda civic type R, Bmw 125D, Bmw 140i of de golf 7R....
    Heb ze allemaal testgereden, buiten de 125D, de type R rijdt fantastisch, maar droom eigenlijk van jongs af al van een 6 cilinder bmw motor Maar het koppel en verbruik van de 125d spreken me ook wel aan.
    Doe weinig km per jaar, rond de 15- 16000.
    Ik ga ook af en toe naar de nurburgring, vorig jaar alleen al heb ik zo'n 8 rondes gereden... Klinkt misschien zeer weinig voor de ringers hier Ben wel van plan meer te gaan.

Iemand tips?
    Mvg

Megane RS? BMW 140i vind ik anders wel een hele goede keuze. De Honda zal ook wel heel goed rijden maar ben niet echt fan van het uiterlijk.
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Zondag een type R gezien. Ging sprintje doen tegen een 991 turbo speciaal even gewacht tot de lichten op groen sprongen vind de type R eruit zien als een jaren 90 tuningcar. Wat een mislukte spoiler op de koffer. Om die reden zou ik deze al schrappen. Geluid was ook niet al te denderend.

het is natuurlijk te zien wat je zoekt in de nieuwe wagen, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar de Golf R. Mijn broer heeft er ene. Paar keren mee mogen rijden en meegereden. De 4motion geeft zoveel vertrouwen in de bochten en dat in elke weersomstandigheden. Nog kickdown gegeven vanuit stilstand bij regenweer: zero wheelspin en gaat er als een speer vandoor. Geluid is zoooo waanzinnig. Mijn broer trok eens een sprintje, die plofjes en het race-achtige geluid .... Verslavend

Puur persoonlijk hé. Ik zou liever een auto hebben die je in elke situatie kan vertrouwen, dan een wagen waarvan je niet onmiddellijk weet wat hij gaat doen.

Comment

Focus RS geen optie?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Megane RS? BMW 140i vind ik anders wel een hele goede keuze. De Honda zal ook wel heel goed rijden maar ben niet echt fan van het uiterlijk.
          Ja die 140i, vooral dat koppel spreekt me wel aan, 500nm... De megane RS, die maken ze nu toch niet meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Focus RS geen optie?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
            Ja idd, ook al aan gedacht, stel me enkel vragen op gebied van betrouwbaarheid van die differentielen enz die erin zitten voor die AWD....

Comment

Ik zou voor de m140i gaan, wel mét xDrive.

Ik heb eens gereden met een m235i en het lag nat (België..) ik kon totaal niet het volledige vermogen gebruiken (ofwel ligt dit aan mij ), om in mijn ogen onder elke omstandigheid te kunnen genieten van die motorisatie zou ik sws xDrive aanraden! :p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Focus rs! Of m140xdrive zou mijn keuze zijn.

Comment

Focus RS heeft goede specs is en is volgens de testen goed op circuit, ook een 2.3 herwerkte Mustang motor tegenover 2 liters bij de rest
                  Ik zou me wel storen aan dat interieur en aan de blijkbaar niet al te goede schakelbak.
                  Voor de rest vind ik een Focus ook geen mooie wagen maar dat is persoonlijk natuurlijk.

A45 AMG zou mijn keuze zijn maar die speelt qua budget een klasse hoger
                  140i xdrive met wat opties gaat ook dicht in de buurt komen vrees ik

Anders een Golf R, zou stijgen naar 310pk zoals de TT en een lichte face-lift. Met ene Golf kun je niets mis doen maar als je van een Scirocco R komt wil je misschien wel iets anders.

Comment

Die laatste zin is het net, hij koopt dan terug dezelfde wagen met iets meer pk en 4x4. Ik denk dat die persoon eens iets anders wil ;€

Comment

v40 T5 AWD? veilige sportiviteit met goede verbruikscijfers.

Maar van deze zeker weken de Civic Type R! Een Icoon
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik heb nu reeds 2 maanden een civic type r.
                        Ik ben er wreed content mee.
                        De rijeigenschappen zijn zonder meer goed.
                        Het vermogen is er.
                        En in vergelijking met de andere die hier voorgesteld worden minstens 5000€ goedkoper.

Comment

Was dat jij die vroeger meg rs had?

Comment

Top gaar aflevering deze week was Civic Type R (traagste uit test) tegen ford focus? RS en Mercedes AMG45. Mercedes beste maar werd niet gekozen wegens 'te steriel'. Ford was winnaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                              Was dat jij die vroeger meg rs had?
                              Yep.

Comment

Welke is leuker (niet beter).

Comment

Ook al aan gedacht aan die type R, ziet er wel niet echt onopvallend uit maar mag wel voor die wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk Berichten
                                    Top gaar aflevering deze week was Civic Type R (traagste uit test) tegen ford focus? RS en Mercedes AMG45. Mercedes beste maar werd niet gekozen wegens 'te steriel'. Ford was winnaar.
                                    Traagste? In een dragrace misschien, op circuit zal het wel wat anders zijn denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                                      Focus RS heeft goede specs is en is volgens de testen goed op circuit, ook een 2.3 herwerkte Mustang motor tegenover 2 liters bij de rest
                                      Ik zou me wel storen aan dat interieur en aan de blijkbaar niet al te goede schakelbak.
                                      Voor de rest vind ik een Focus ook geen mooie wagen maar dat is persoonlijk natuurlijk.

A45 AMG zou mijn keuze zijn maar die speelt qua budget een klasse hoger
                                      140i xdrive met wat opties gaat ook dicht in de buurt komen vrees ik

Anders een Golf R, zou stijgen naar 310pk zoals de TT en een lichte face-lift. Met ene Golf kun je niets mis doen maar als je van een Scirocco R komt wil je misschien wel iets anders.
                                      A45 amg is te duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk Berichten
                                        Ik heb nu reeds 2 maanden een civic type r.
                                        Ik ben er wreed content mee.
                                        De rijeigenschappen zijn zonder meer goed.
                                        Het vermogen is er.
                                        En in vergelijking met de andere die hier voorgesteld worden minstens 5000€ goedkoper.
                                        en betrouwbaarder dan die Duitsers!!
                                        Z4 M40i

Comment

Working...
                                        X