Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evt. opvolger van mijne scirocco R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
    lol 200€ op +/- €50k
    Vind ik ook.

Comment

Elke euro telt voor iedereen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Amen. Denk dat dit de 140i het meeste fun gaat geven. Ik zou ook de x-drive laten.
        Idem. X-drive werkt alleen maar indien noodzakelijk, is geen permanente 4x4 he. Why not, behoorlijk veilig met dat soort power in geval van.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik zou hem met xdrive nemen met dit Belgisch kutweer

Comment

Begin meer te neigen naar die type R, pure funbak volgens mij. Denk wel dat die nurburgring video getrukeerd is, die vliegt zomaar even met 255 km per uur door de fuchsrorhe of hoe noemt dat, de foxhole?
            Heb in ieder geval er een testrit mee gedaan en dat rijdt zo scherp en precies, echt een plezier.... Het uiterlijke, tja, valt wel op maar mag wel in dit grijze mussen land qua auto's...
            Het is in ieder geval een wit zwart auto, niet grijs... Je vind hem knap en racy of je vind hem hondslelijk, niets tussenin

Comment

Go for it

Comment

Gisteren nog een rode tegengekomen.
                Kleur stond hem heel goed.
                Er was trouwens ook een rode Cupra bij.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Type R werd ontworpen met het oog op circuitgebruik. Vraag is, hoeveel keer zit je op circuit, in verhouding tot je totale verplaatsingen dan.
                  Ik ben van mening dat mensen die echt graag en veel tracken daar best een specifieke wagen voor hebben. Ander verhaal natuurlijk als het maar voor een paar rondjes per jaar is

Als je geen VAG product meer wil dan zou ik persoonlijk eerder voor de Focus RS kiezen boven de Civic. Maar als jij met dat uiterlijk kan leven, zeker doen.
                  Nog niets horen waaien over een nieuwe Mégane RS, zal wellicht maar volgend jaar zijn?
                  2.0 JTDm

Comment

Evt. opvolger van mijne scirocco R

Uit dit rijtje zou ik voor de type R gaan denk ik. Prijs kwaliteit superieur aan de anderen. Een Golf R is ook zeer knap maar het blijft een Golf en ik denk dat je u snel gaat vervelen daar je nu de Scirocco al hebt.
                    Focus RS zou ik toch eens testen als ik u was of inderdaad wachten op de meg RS 2017

Comment

Zetels van de Civic zaten wel goed, leuk detail was dat de zijkant van de stoelen incl. airbag daar in alcantara waren gestikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        ..leuk detail was dat de zijkant van de stoelen incl. airbag daar in alcantara waren gestikt.
                        Ik snap niet waarom mensen alcantara zo top vinden. Het lijkt mij zo iets slordigs en goedkoop.
                        The mind. Ook al lijkt het goedkoop en trekt het op niks, maar het is duur en in de mode, dan willen we het wel, ook al trekt het op niks. Of heeft dat dan bepaalde voordelen tegenover stof of leder ?

Comment

Ik vind alcantara wel iets hebben maar licht eraan in welke wagen . In een hothatch zou ik dat nemen incl de stuur in alcantara.

Comment

Het grootste voordeel is dat het niet schuift zoals leder, en minder onderhevig is aan temperatuurschommelingen. Goed voor stuur en zetels, alhoewel bij een stuur moet je het niet hebben als je snel zweetpollen hebt
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ja Alcantara stuurtje opblinken met je zweetpoten

Comment

zie geregeld een witte Civic Type R staan en ik ben fan... de looks... je bent voor of tegen
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

we zijn met de civic gaan rijden, heel kort toertje, maar ik was direct verkocht.
                                  Ik denk ook dat je daar echt wel value for money krijgt
                                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                    we zijn met de civic gaan rijden, heel kort toertje, maar ik was direct verkocht.
                                    Ik denk ook dat je daar echt wel value for money krijgt
                                    Proficiat! Wanneer heb je 'm?

Comment

Wat kost zo een Type R aan inschrijvings en rijtaks eigenlijk? Die van mij is er zot van en onlangs ene gezien op de E17, ferme kont! Toen ik em de eerste keer zag op het autosalon vond ik em ook al wauw!

Comment

Moest ik geld genoeg hebben ik kocht em ons! Zou dan voor de vriendin zijn.

Comment

Vandaag testrit gedaan met de Astra Opc in natte omstandigheden. Moet toch wel zeggen dat de voorwielen weinig doorslippen en die heel vast op de baan ligt. Mijn BMW 120d slipt altijd door in 2de en 3de versnelling op nat wegdek en is veel speelser.

Voordelen:
                                          Zeer performance look
                                          Aantrekkelijke prijs
                                          Voorwielen kunnen overweg met motorvermogen
                                          Stabiel (niet erg speels) in bochtenwerk

Nadelen:
                                          Niet de jongste op de markt
                                          Verbruik vrij hoog
                                          Inschrijvingstaks
                                          Gewicht

Comment

Working...
                                          X