Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Evt. opvolger van mijne scirocco R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenAmen. Denk dat dit de 140i het meeste fun gaat geven. Ik zou ook de x-drive laten.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Begin meer te neigen naar die type R, pure funbak volgens mij. Denk wel dat die nurburgring video getrukeerd is, die vliegt zomaar even met 255 km per uur door de fuchsrorhe of hoe noemt dat, de foxhole?
Heb in ieder geval er een testrit mee gedaan en dat rijdt zo scherp en precies, echt een plezier.... Het uiterlijke, tja, valt wel op maar mag wel in dit grijze mussen land qua auto's...
Het is in ieder geval een wit zwart auto, niet grijs... Je vind hem knap en racy of je vind hem hondslelijk, niets tussenin
Comment
-
Gisteren nog een rode tegengekomen.
Kleur stond hem heel goed.
Er was trouwens ook een rode Cupra bij.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Type R werd ontworpen met het oog op circuitgebruik. Vraag is, hoeveel keer zit je op circuit, in verhouding tot je totale verplaatsingen dan.
Ik ben van mening dat mensen die echt graag en veel tracken daar best een specifieke wagen voor hebben. Ander verhaal natuurlijk als het maar voor een paar rondjes per jaar is
Als je geen VAG product meer wil dan zou ik persoonlijk eerder voor de Focus RS kiezen boven de Civic. Maar als jij met dat uiterlijk kan leven, zeker doen.
Nog niets horen waaien over een nieuwe Mégane RS, zal wellicht maar volgend jaar zijn?2.0 JTDm
Comment
-
Evt. opvolger van mijne scirocco R
Uit dit rijtje zou ik voor de type R gaan denk ik. Prijs kwaliteit superieur aan de anderen. Een Golf R is ook zeer knap maar het blijft een Golf en ik denk dat je u snel gaat vervelen daar je nu de Scirocco al hebt.
Focus RS zou ik toch eens testen als ik u was of inderdaad wachten op de meg RS 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten..leuk detail was dat de zijkant van de stoelen incl. airbag daar in alcantara waren gestikt.
The mind. Ook al lijkt het goedkoop en trekt het op niks, maar het is duur en in de mode, dan willen we het wel, ook al trekt het op niks. Of heeft dat dan bepaalde voordelen tegenover stof of leder ?
Comment
-
Het grootste voordeel is dat het niet schuift zoals leder, en minder onderhevig is aan temperatuurschommelingen. Goed voor stuur en zetels, alhoewel bij een stuur moet je het niet hebben als je snel zweetpollen hebt“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenwe zijn met de civic gaan rijden, heel kort toertje, maar ik was direct verkocht.
Ik denk ook dat je daar echt wel value for money krijgt
Comment
-
Vandaag testrit gedaan met de Astra Opc in natte omstandigheden. Moet toch wel zeggen dat de voorwielen weinig doorslippen en die heel vast op de baan ligt. Mijn BMW 120d slipt altijd door in 2de en 3de versnelling op nat wegdek en is veel speelser.
Voordelen:
Zeer performance look
Aantrekkelijke prijs
Voorwielen kunnen overweg met motorvermogen
Stabiel (niet erg speels) in bochtenwerk
Nadelen:
Niet de jongste op de markt
Verbruik vrij hoog
Inschrijvingstaks
Gewicht
Comment
Comment