Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlengen abonnement coyote of Icoyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Welke functie? Die van de kaarten?
    Dan heb je geen app meer, want Waze draait in eerste instantie als GPS
    Inderdaad.
    Aah, ik dacht dat Waze een soort van Coyote was.

Comment

Yap, das niks in België.
      Maar als je naar Spanje zou rijden gaat u dat geld kosten.
      Heb zo een fars meegemaakt met google maps.

Sygic is the way to go, in combo met Coyote.

Niet overdrijven hé, ik heb met Waze en iCoyote tegelijkertijd naar Oostenrijk gereden en die combinatie heeft nog geen 20 MB verbruikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Ik snap niet dat iedereen problemen heeft met bellen?
        Als ik een inkomend gesprek krijg, 'multitask' ik gewoon terug naar iCoyote en hup, opgelost.
        Qua batterijduur, moet je inderdaad sowieso aan de lader hangen.
        En qua prijs, ik wacht altijd totdat de actie er is dat je kan verlengen voor een jaar tegen €29,99.
        Ik zou niets anders dan de app moeten hebben.
        Ook handig, omdat ik vrij vaak van wagen wissel (bedrijf). Dus heb ik altijd iCoyote bij.
        Same here...
        Ik heb de laatste keer voor €90 bijgetekend voor 3 jaar :-).

Comment

Dat waze wel data verbruikt en nog niet weinig ook
          Zever, Waze verbruikt echt niet veel. Je kan bovendien heel uw route met WiFi plannen en dan enkel verkeersinfo real time...

Comment

Inderdaad, Waze is ontworpen om zuinig om te springen met data en heeft een richtverbruik van 1MB per uur. Als je je route op voorhand laat berekenen via WiFi of via uw data-abonnement in het binnenland kan je zelfs probleemloos naar het buitenland rijden zonder dat je data roaming moet aanzetten. De GPS-functie van Waze blijft werken omdat de kaart gecached werd, maar je moet het dan wel zonder realtime info stellen indien je echt geen data roaming wil.

Trouwens, het is niet omdat Waze van Google is, dat het daarom hetzelfde (download)gedrag heeft als Google Maps. Beide apps werden ontwikkeld vanuit een verschillend uitgangspunt en met een ander doel. De realtime traffic info van Waze wordt doorgegeven aan Google Maps, maar daar stopt het...

Comment

In welke landen wordt Coyote trouwens actief gebruikt?
              Hier in NL zijn misschien 3 users.

Comment

Typisch voor Nederlanders, als het geld kost dan moeten ze het niet hebben, wedden dat wikango daar veel gebruikt wordt?

Comment

Nee hier werkt de flitsmeister app het best, hun info wordt zelfs door radiostations vermeld bij file en flitsmeldingen.
                  Het is inderdaad gratis maar werkt in NL beter dan coyote in België.
                  Ik vroeg me gewoon af of het buiten Frankrijk en België veel gebruikt werd.

Comment

In Spanje enkel als het hoog seizoen is, dan zijn het de toeristen die het gebruiken

Comment

Sinds kort is er ook Flitsmeister BE, gratis te downloaden via uw App Store!

Comment

Heb ik geïnstalleerd om occasioneel een keer te testen in Nederland, maar voor België/Frankrijk vind ik iCoyote nog steeds een perfecte oplossing.

Comment

't was weer €30 voor een bijkomend jaar vandaag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Iedereen moet voor zichzelf bepalen waar en wanneer hij te snel rijdt.
                            Volledig mee ONeens.
                            U brengt andere weggebruikers in gevaar. (nu volgt er waarschijnlijk een uitleg van hoe goed jij wel weet waar sneller wél kan, alleen als het rustig is enz...)
                            Uw vrijheid eindigt waar die van anderen begint.
                            Last edited by Maurice P.P.; 30/07/2015, 16:10. Reden: typfoutje

Comment

Vandaag en morgen weer €30 voor een jaar, 50 voor 2 jaar.
                              Ik heb eigenlijk nog nooit de normale prijs betaald .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                Vandaag en morgen weer €30 voor een jaar, 50 voor 2 jaar.
                                Ik heb eigenlijk nog nooit de normale prijs betaald .
                                merci voor de tip, vanavond eens verlengen dan!
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Heeft iemand een idee als er in het kort nog zo een actie komt?

Mijn abonnement is vandaag vervallen :-(

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                                  Mazda MX-5 NA
                                  Saab 9-3 TTID Aero

Comment

Wordt dit eigenlijk nog gebruikt?
                                    Ik heb in juni een weekendje kunnen rijden met een porsche waar een coyote inzat.
                                    Op dat weekend(500km) heb ik geen enkele keer melding gekregen dat er een andere coyotegebruiker in de buurt was.
                                    Is dit normaal.
                                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                      Wordt dit eigenlijk nog gebruikt?
                                      Ik heb in juni een weekendje kunnen rijden met een porsche waar een coyote inzat.
                                      Op dat weekend(500km) heb ik geen enkele keer melding gekregen dat er een andere coyotegebruiker in de buurt was.
                                      Is dit normaal.
                                      Lol. Nee dat is niet normaal. Misschien z'n abonnement verlopen? Eens herstarten?

Er zijn heel veel gebruikers in België.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                        Lol. Nee dat is niet normaal. Misschien z'n abonnement verlopen? Eens herstarten?

Er zijn heel veel gebruikers in België.
                                        Hij gaf wel meldingen bij flitspalen. Maar geen enkele radarcontrole of andere gebruiker tegengekomen. Heb het dan ook achteraf niet gevraagd aan die kerel maar wellicht abbo verlopen zoals je zegt.
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                          Hij gaf wel meldingen bij flitspalen. Maar geen enkele radarcontrole of andere gebruiker tegengekomen. Heb het dan ook achteraf niet gevraagd aan die kerel maar wellicht abbo verlopen zoals je zegt.
                                          Zelfs met verlopen abonnement krijg je de vaste flitspalen nog te zien. Mobiele niet.

Comment

Working...
                                          X