Ik gebruik waze ook! Werkt zeer makkelijk en regelmatig meldingen. Ik rijd wel te weinig om mobiele flitsers tegen te komen, daar kan ik dus niets over zeggen. Maar de vaste flitsers, weergave van file en ongevallen en alternatieve routes werken wel goed!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
verlengen abonnement coyote of Icoyote
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenIk vond het ne mindere,ik hoorde de waarschuwingen niet,boel eraf gesmeten..
Mss is het nu wel beterThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNadeel van waze is dat het via data gaat, anders kon het sygic vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOhla, dat download ook kaarten of wat ipv enkel meldingen zoals coyote?.
Ik gebruik waze en coyote samen, daarom dat het irritant is dat coyote zichzelf altijd op de voorgrond brengt als er een melding is.
Comment
-
Vandaag voor het eerst bovenstaande ervaren. Voor een mobiele flitser vond ik het niet erg.
Waze één keer gebruikt. De stem klonk als 1980 robot technologie wat mij betreft. Echt ondermaats.
Heeft wel interessante features die anderen best mochten gebruiken.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Blijkbaar zou de Icoyote in het buitenland van je data nemen met het gevolg dat je hoge factuur gelepeld krijgt. Als we nu naar Oostenrijk rijden zet ik de mini nooit af omdat de vaste flitsers in Duitsland ook verklikt worden. Iemand ervaring, ik had de app bijna besteld maar heb mijn staart ingetrokken.. sta nog steeds in twijfel. Ik wil hier niet met een factuur zitten van mijn smartphone waar ik niet goed van ben.
Comment
-
ik heb een vraagje hoe het vast toestel (niet op smartphone) bv de coyote S of nav communiceert met de servers. Gaat dit via GPS of een soort van antennekabel? Of moet dit op een andere manier in je wagen?? Ik ben niet echt een hardrijder maar pendel elke dag enkel een half uur en men blijft de max snelheid maar absurd verlagen... en ik vind dit antwoord niet echt op hun site.
Alvast bedankt.
Comment
-
hoe lang mijn Mini Plus het uit houdt (mijn eerste werd na 2 jaar min 2 dagen in garantie vervangen wegens geen update meer) schakel ik niet naar de smartphone-versie
dat klein toestelletje doet het goed en is gemakkelijk te plaatsen; voordeel is de exacte snelheid waarmee het mogelijk is zonder risico iets sneller dan de massa te rijden, ook bij trajectcontrole; de afwijkingen naargelang de banden (zomer/winter) worden ook opgevangen; natuurlijk ligt het aan het systeem dat streken met minder verkeer minder fiabel zijn
nothing is perfect !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenBlijkbaar zou de Icoyote in het buitenland van je data nemen met het gevolg dat je hoge factuur gelepeld krijgt. Als we nu naar Oostenrijk rijden zet ik de mini nooit af omdat de vaste flitsers in Duitsland ook verklikt worden. Iemand ervaring, ik had de app bijna besteld maar heb mijn staart ingetrokken.. sta nog steeds in twijfel. Ik wil hier niet met een factuur zitten van mijn smartphone waar ik niet goed van ben.
Ik doe verschrikkelijk veel met men tel en iedere dag staat coyote +/- 2u op. Ik kom zelden aan 2gig.
Ik ga ook geregeld naar Amsterdam en dan zet ik Coyote ook op (beetje zot, want zo goed werkt dat niet in Nederland, die gebruiken Flitsmeister ofzoiets) en dan valt de roaming ook goed mee hoor.
Ik vind da verbruik te verwaarlozenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenBlijft de vraag, wat is de toegevoegde waarde van Coyote tegenover Waze dat gratis is (en eigenlijk ook als gps kan dienen)?
Dat waze wel data verbruikt en nog niet weinig ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat waze wel data verbruikt en nog niet weinig ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDoordat die continue kaarten inlaadt?
Maar als je naar Spanje zou rijden gaat u dat geld kosten.
Heb zo een fars meegemaakt met google maps.
Sygic is the way to go, in combo met Coyote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenYap, das niks in België.
Maar als je naar Spanje zou rijden gaat u dat geld kosten.
Heb zo een fars meegemaakt met google maps.
Sygic is the way to go, in combo met Coyote.
Indien niet, is dat ook wel een huge fail.
Comment
Comment