Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlengen abonnement coyote of Icoyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik gebruik waze ook! Werkt zeer makkelijk en regelmatig meldingen. Ik rijd wel te weinig om mobiele flitsers tegen te komen, daar kan ik dus niets over zeggen. Maar de vaste flitsers, weergave van file en ongevallen en alternatieve routes werken wel goed!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
      Ik vond het ne mindere,ik hoorde de waarschuwingen niet,boel eraf gesmeten..
      Ik was ook niet echt fan, maar is wel al een tijd terug dat ik het gebruikte. Hij had soms lang tijd nodig om te zoeken waar ge stond en dan kreeg ge 27x de melding "rij naar de weg" terwijl ge al de hele E314 had afgereden.

Mss is het nu wel beter
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Nadeel van waze is dat het via data gaat, anders kon het sygic vervangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Nadeel van waze is dat het via data gaat, anders kon het sygic vervangen.
          Ohla, dat download ook kaarten of wat ipv enkel meldingen zoals coyote?.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Ohla, dat download ook kaarten of wat ipv enkel meldingen zoals coyote?.
            Dat download zowel de kaart als de meldingen.

Ik gebruik waze en coyote samen, daarom dat het irritant is dat coyote zichzelf altijd op de voorgrond brengt als er een melding is.

Comment

Vandaag voor het eerst bovenstaande ervaren. Voor een mobiele flitser vond ik het niet erg.

Waze één keer gebruikt. De stem klonk als 1980 robot technologie wat mij betreft. Echt ondermaats.
              Heeft wel interessante features die anderen best mochten gebruiken.
              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Blijkbaar zou de Icoyote in het buitenland van je data nemen met het gevolg dat je hoge factuur gelepeld krijgt. Als we nu naar Oostenrijk rijden zet ik de mini nooit af omdat de vaste flitsers in Duitsland ook verklikt worden. Iemand ervaring, ik had de app bijna besteld maar heb mijn staart ingetrokken.. sta nog steeds in twijfel. Ik wil hier niet met een factuur zitten van mijn smartphone waar ik niet goed van ben.

Comment

Je hebt inderdaad data nodig. Veel is het echter niet en de tijd dat data in het buitenland peperduur was ligt al lang achter ons.

Comment

ik heb een vraagje hoe het vast toestel (niet op smartphone) bv de coyote S of nav communiceert met de servers. Gaat dit via GPS of een soort van antennekabel? Of moet dit op een andere manier in je wagen?? Ik ben niet echt een hardrijder maar pendel elke dag enkel een half uur en men blijft de max snelheid maar absurd verlagen... en ik vind dit antwoord niet echt op hun site.

Alvast bedankt.
                    Last edited by ; 26/04/2015, 18:28.

Comment

Widget werkt super!

Comment

hoe lang mijn Mini Plus het uit houdt (mijn eerste werd na 2 jaar min 2 dagen in garantie vervangen wegens geen update meer) schakel ik niet naar de smartphone-versie
                        dat klein toestelletje doet het goed en is gemakkelijk te plaatsen; voordeel is de exacte snelheid waarmee het mogelijk is zonder risico iets sneller dan de massa te rijden, ook bij trajectcontrole; de afwijkingen naargelang de banden (zomer/winter) worden ook opgevangen; natuurlijk ligt het aan het systeem dat streken met minder verkeer minder fiabel zijn
                        nothing is perfect !

Comment

Heb er ook al veel over nagedacht. Mini coyote lijkt me ideaal maar de kost van het abo is even hoog, terwijl die andere meer functionaliteiten hebben. Misschien toch maar op de iphone installeren dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                            Blijkbaar zou de Icoyote in het buitenland van je data nemen met het gevolg dat je hoge factuur gelepeld krijgt. Als we nu naar Oostenrijk rijden zet ik de mini nooit af omdat de vaste flitsers in Duitsland ook verklikt worden. Iemand ervaring, ik had de app bijna besteld maar heb mijn staart ingetrokken.. sta nog steeds in twijfel. Ik wil hier niet met een factuur zitten van mijn smartphone waar ik niet goed van ben.
                            Moah, bij mij kan ik ook een beperking instellen per maand. Dat heb ik nu op 2 gig gezet.

Ik doe verschrikkelijk veel met men tel en iedere dag staat coyote +/- 2u op. Ik kom zelden aan 2gig.

Ik ga ook geregeld naar Amsterdam en dan zet ik Coyote ook op (beetje zot, want zo goed werkt dat niet in Nederland, die gebruiken Flitsmeister ofzoiets) en dan valt de roaming ook goed mee hoor.

Ik vind da verbruik te verwaarlozen
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Inderdaad, dat verbruikt echt niets.
                              Bij mij draait het minstens 1u per dag, heb net op m'n iPhone gekeken, sinds 30 jan heb ik de volle 24,4 MB verbruikt met Coyote
                              Dat is ook de reden dat ik het in het buitenland ook aan zet, kost echt niets aan data.

Comment

Blijft de vraag, wat is de toegevoegde waarde van Coyote tegenover Waze dat gratis is (en eigenlijk ook als gps kan dienen)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                                  Blijft de vraag, wat is de toegevoegde waarde van Coyote tegenover Waze dat gratis is (en eigenlijk ook als gps kan dienen)?

Dat waze wel data verbruikt en nog niet weinig ook

Comment

Dat waze wel data verbruikt en nog niet weinig ook
                                    Doordat die continue kaarten inlaadt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Doordat die continue kaarten inlaadt?
                                      Yap, das niks in België.
                                      Maar als je naar Spanje zou rijden gaat u dat geld kosten.
                                      Heb zo een fars meegemaakt met google maps.

Sygic is the way to go, in combo met Coyote.

Comment

Yap, das niks in België.
                                        Maar als je naar Spanje zou rijden gaat u dat geld kosten.
                                        Heb zo een fars meegemaakt met google maps.

Sygic is the way to go, in combo met Coyote.
                                        En ge kunt die functie niet uitschakelen?
                                        Indien niet, is dat ook wel een huge fail.

Comment

Welke functie? Die van de kaarten?
                                          Dan heb je geen app meer, want Waze draait in eerste instantie als GPS

Comment

Working...
                                          X