Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25k €, 1 car to do it all...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Seat leon cupra...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
      Dus een 3.0 uit een segment hoger, gaat dezelfde kosten inhouden dan een 2.0?De bmw is per definitie al ouder omdat hij duurder zal zijn in aanschaf. Zo een deftig le mans blauw exemplaar met xenon, M-pack, een deftige velg en kw onder voor 25k wil ik anders ook wel. Ik vrees dat dit net iets meer dan een gti kost.
      Waarom zou een 3.0 duurder zijn in onderhoud dan een 2.0 uit de GTI?

Rap op mobile gekeken;

Ge vind er makkelijk rond bouwjaar 2010 - 2011.
      Kunt ge nog eens €1000 af doen omdat ge geen garantie moet hebben, dus geeft dat u nog €2500 voor eventuele kosten, of een KW kit.

Comment

Laat al die voorwielaandrijvers, zoek een leuke E90 330i of 335i
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Waarom altijd E90? Pakt eens een E91

Comment

Als het maar een bmw is

Comment

Als het maar een bmw is
              Ik argumenteer mijn keuze, en dan krijg je natuurlijk weer zo'n reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Was niet aanvallend bedoeld. Ik rij trouwens zelf bmw.

Comment

Waarom altijd E90? Pakt eens een E91
                  Vind ik ook, een blauwe ofzo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Vind ik ook, een blauwe ofzo...
                    Uw kar maar dan met échte BMW motor in zou perfect zijn!

Comment

Was niet aanvallend bedoeld. Ik rij trouwens zelf bmw.

Voor velen de enige auto die de naam auto waardig is.........
                      Volg de kudde........(trouwens ook niet aanvallend bedoeld hoor).
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oogkleppen! Oogkleppen zeg ik u!

Eerlijk gezegd zou ik nu ook geen BMW nemen, maar das persoonlijk.

Comment

Uw kar maar dan met échte BMW motor in zou perfect zijn!

Da's spijtig, ik wilde u net een aantrekkelijk voorstel doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Oogkleppen! Oogkleppen zeg ik u!
                            Eerlijk gezegd zou ik nu ook geen BMW nemen, maar das persoonlijk.
                            Haha, zou maar erg zijn moest iedereen een BMW nemen, met wie zou ik dan moeten discussiëren.

Als verstandigste keuze zou ik eigenlijk voor de Octavia RS opteren.
                            Maar sinds ik oogkleppen heb, BMW ftw!

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Da's spijtig, ik wilde u net een aantrekkelijk voorstel doen.
                            Ik had me mistypt ze! F*ck de I6, een I4 2.0 diesel moet ge hebben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Voor velen de enige auto die de naam auto waardig is.........
                              Volg de kudde........(trouwens ook niet aanvallend bedoeld hoor).
                              Ik denk niet dat iemand dat hier insinueert, noch laat uitschijnen. Ik krijg zo stilaan wat het gevoel dat als je een BMW rijdt, je van velen sowieso de stempel meekrijgt een meeloper te zijn. Er zijn heel wat mensen die bewust voor een BMW kiezen, zeker bij de mensen die wat begaan zijn met hoe hun auto rijdt en reageert bij een wat vlotter rijgedrag. Ik had voor de E91 een E46, als opvolger van die E46 had ik een voorkeur voor de Audi A4. Maar ik was zo ontgoocheld na een testrit met die A4, dat ik terug voor een RWD BMW ben gegaan. Ook al is het 'maar' een 318d, de RWD geeft me zelfs voldoening met dat zielige beperkte vermogen onder de kap. En ja sorry, ik heb ook een M-pakket gecombineerd met amper 143 Pk, ik weet dat het niet hoort i.c.m. zo'n tamme motor en zelfs bij wet verboden zou moeten zijn. Maar ja, ook dat geeft me voldoening. Zowel op uiterlijk vlak als op rijgedrag. Voor mij hoeft het helemaal niet een BMW te zijn, een Octavia RS vind ik bijvoorbeeld ook een mooie ruime kar (en je kan ze in zulke mooie kleurtjes krijgen!), en je hebt ze al voor de prijs van een kale 3. Maar ik weet op voorhand al dat die voorwielaandrijving me niet gaat aanstaan.

Comment

tword wss AWD of RWD, fwd heb ik nu wel ffkes gehad.

Vorige autos:
                                -Opel corsa B 1.0
                                -VW golf 2 GTI
                                -Nissan Pixo 1.0
                                -VW golf 2 GTD intercooler
                                -VW golf 6 bluemotion

Eigelijk ben ik de vw's een beetje beu, er is zoveel te beleven in de autowereld dat ik nu toch eens iets anders wil.
                                2015 BMW S1000R
                                2010 Renault Clio RS Cup
                                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

EVO 8; 9 of X

met de X heb ik eens meegereden op circuit, die gaan hard!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    EVO 8; 9 of X

met de X heb ik eens meegereden op circuit, die gaan hard!
                                    Een X dan toch exclusief taks voor dat budget
                                    Maar is zo'n zot idee nog niet.

Comment

Een X dan toch exclusief taks voor dat budget
                                      Maar is zo'n zot idee nog niet.
                                      taks is nog cva, biv is wel zotjes...3k
                                      2015 BMW S1000R
                                      2010 Renault Clio RS Cup
                                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                        taks is nog cva, biv is wel zotjes...3k
                                        I know, 3 weken geleden ook van verschoten toen ik eens wou kijken wat het mij zou kosten.

Comment

Working...
                                        X