Mededeling
Collapse
No announcement yet.
25k €, 1 car to do it all...?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenDus een 3.0 uit een segment hoger, gaat dezelfde kosten inhouden dan een 2.0?De bmw is per definitie al ouder omdat hij duurder zal zijn in aanschaf. Zo een deftig le mans blauw exemplaar met xenon, M-pack, een deftige velg en kw onder voor 25k wil ik anders ook wel. Ik vrees dat dit net iets meer dan een gti kost.
Rap op mobile gekeken;
Ge vind er makkelijk rond bouwjaar 2010 - 2011.
Kunt ge nog eens €1000 af doen omdat ge geen garantie moet hebben, dus geeft dat u nog €2500 voor eventuele kosten, of een KW kit.
Comment
-
Laat al die voorwielaandrijvers, zoek een leuke E90 330i of 335iClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenAls het maar een bmw is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk argumenteer mijn keuze, en dan krijg je natuurlijk weer zo'n reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWaarom altijd E90? Pakt eens een E91
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVind ik ook, een blauwe ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenWas niet aanvallend bedoeld. Ik rij trouwens zelf bmw.
Voor velen de enige auto die de naam auto waardig is.........
Volg de kudde........(trouwens ook niet aanvallend bedoeld hoor).den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk argumenteer mijn keuze, en dan krijg je natuurlijk weer zo'n reactie
Eerlijk gezegd zou ik nu ook geen BMW nemen, maar das persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenUw kar maar dan met échte BMW motor in zou perfect zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOogkleppen! Oogkleppen zeg ik u!
Eerlijk gezegd zou ik nu ook geen BMW nemen, maar das persoonlijk.
Als verstandigste keuze zou ik eigenlijk voor de Octavia RS opteren.
Maar sinds ik oogkleppen heb, BMW ftw!
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's spijtig, ik wilde u net een aantrekkelijk voorstel doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVoor velen de enige auto die de naam auto waardig is.........
Volg de kudde........(trouwens ook niet aanvallend bedoeld hoor).
Comment
-
tword wss AWD of RWD, fwd heb ik nu wel ffkes gehad.
Vorige autos:
-Opel corsa B 1.0
-VW golf 2 GTI
-Nissan Pixo 1.0
-VW golf 2 GTD intercooler
-VW golf 6 bluemotion
Eigelijk ben ik de vw's een beetje beu, er is zoveel te beleven in de autowereld dat ik nu toch eens iets anders wil.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEVO 8; 9 of X
met de X heb ik eens meegereden op circuit, die gaan hard!
Maar is zo'n zot idee nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenEen X dan toch exclusief taks voor dat budget
Maar is zo'n zot idee nog niet.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtentaks is nog cva, biv is wel zotjes...3k
Comment
Comment