Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25k €, 1 car to do it all...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat iemand dat hier insinueert, noch laat uitschijnen. Ik krijg zo stilaan wat het gevoel dat als je een BMW rijdt, je van velen sowieso de stempel meekrijgt een meeloper te zijn. Er zijn heel wat mensen die bewust voor een BMW kiezen, zeker bij de mensen die wat begaan zijn met hoe hun auto rijdt en reageert bij een wat vlotter rijgedrag. Ik had voor de E91 een E46, als opvolger van die E46 had ik een voorkeur voor de Audi A4. Maar ik was zo ontgoocheld na een testrit met die A4, dat ik terug voor een RWD BMW ben gegaan. Ook al is het 'maar' een 318d, de RWD geeft me zelfs voldoening met dat zielige beperkte vermogen onder de kap. En ja sorry, ik heb ook een M-pakket gecombineerd met amper 143 Pk, ik weet dat het niet hoort i.c.m. zo'n tamme motor en zelfs bij wet verboden zou moeten zijn. Maar ja, ook dat geeft me voldoening. Zowel op uiterlijk vlak als op rijgedrag. Voor mij hoeft het helemaal niet een BMW te zijn, een Octavia RS vind ik bijvoorbeeld ook een mooie ruime kar (en je kan ze in zulke mooie kleurtjes krijgen!), en je hebt ze al voor de prijs van een kale 3. Maar ik weet op voorhand al dat die voorwielaandrijving me niet gaat aanstaan.
    Nooit gedacht dat jij het visje zou zijn die ging bijten.

Ik denk wel dat de groep bewuste kopers een heel pak kleiner is dan de badge leasers, kopers kan je die niet noemen hé.
    Mijn straat telt ongeveer 20 huizen.....voor 8 daarvan staat een kale 1 met de lichtste motor in.
    Autoliefhebbers zijn het niet, ze staan allemaal buiten en worden niet onderhouden buiten hem eens door de carwash rijden op een mooie zomerdag.
    Natuurlijk komen deze mensen hier niet op het forum ook.
    Maar neerkijken op de buur met zijn Captiva Full Option hebben er wel al gedaan.
    Als je aan de jeugd vraagt wat je moet kopen zeggen ze gegarandeerd BMW zonder dat ze ooit met een auto gereden hebben.

BMW heeft schitterende auto's en een M3 stond ook op mijn lijst, een oldtimer is ook één van de dingen die ik zou willen.
    Maar ze zijn niet allemaal even schitterend of mooi.
    De 2.4 td touring was destijds één van de leukste auto's waar ik mee gereden heb en is toen met spijt in het hart verkocht.
    Wat de jouwe betreft vind ik nu niet dat het geen knappe auto is omdat hij een M-pakket heeft en een zogezegd te lichte motor.
    Ik wil hem gerust voor een mooie prijs overnemen.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
      tword wss AWD of RWD, fwd heb ik nu wel ffkes gehad.

Vorige autos:
      -Opel corsa B 1.0
      -VW golf 2 GTI
      -Nissan Pixo 1.0
      -VW golf 2 GTD intercooler
      -VW golf 6 bluemotion

Eigelijk ben ik de vw's een beetje beu, er is zoveel te beleven in de autowereld dat ik nu toch eens iets anders wil.
      Wat heb je zelf in gedachten als AWD?

Sent from here
      den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Wat heb je zelf in gedachten als AWD?

Sent from here
        audi a4 3.0tdi quattro

ben intussen van het evo idee afgestapt door die biv, Een subaru (die goeie of mooie) zijn al redelijk van leeftijd.
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

audi a4 3.0tdi quattro

ben intussen van het evo idee afgestapt door die biv, Een subaru (die goeie of mooie) zijn al redelijk van leeftijd.
          Heeft deze ook geen hoge biv?
          Vriend van mij verkocht zijn A6 3.0Tdi quattro en is er blijven mee zitten.
          De zijne had maar een goede 170pk als ik mij niet vergis.
          den borre

Int3x0r

Comment

170pk? Is dat niet van die oudere 2.7 versies?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              170pk? Is dat niet van die oudere 2.7 versies?
              Kan ook, model 2008? Kan dat?
              den borre

Int3x0r

Comment

Nooit gedacht dat jij het visje zou zijn die ging bijten.

Ik denk wel dat de groep bewuste kopers een heel pak kleiner is dan de badge leasers, kopers kan je die niet noemen hé.
                Mijn straat telt ongeveer 20 huizen.....voor 8 daarvan staat een kale 1 met de lichtste motor in.
                Autoliefhebbers zijn het niet, ze staan allemaal buiten en worden niet onderhouden buiten hem eens door de carwash rijden op een mooie zomerdag.
                Natuurlijk komen deze mensen hier niet op het forum ook.
                Maar neerkijken op de buur met zijn Captiva Full Option hebben er wel al gedaan.
                Als je aan de jeugd vraagt wat je moet kopen zeggen ze gegarandeerd BMW zonder dat ze ooit met een auto gereden hebben.

BMW heeft schitterende auto's en een M3 stond ook op mijn lijst, een oldtimer is ook één van de dingen die ik zou willen.
                Maar ze zijn niet allemaal even schitterend of mooi.
                De 2.4 td touring was destijds één van de leukste auto's waar ik mee gereden heb en is toen met spijt in het hart verkocht.
                Wat de jouwe betreft vind ik nu niet dat het geen knappe auto is omdat hij een M-pakket heeft en een zogezegd te lichte motor.
                Ik wil hem gerust voor een mooie prijs overnemen.

Sent from here
                Je hebt een punt dat er velen bij zijn die enkel een BMW kopen voor de naam BMW. Tsja, de slechte zullen het met de goede moeten bekopen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Vind ik ook, een blauwe ofzo...
                  Inderdaad, Blauwe E91 335i of 335d, zeer mooi !

Anders misschien een Pimpreza ofzo ?
                  Moet niet persé een STI zijn.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                    Inderdaad, Blauwe E91 335i of 335d, zeer mooi !

Anders misschien een Pimpreza ofzo ?
                    Moet niet persé een STI zijn.
                    teveel klodden met de recentere impreza's en ook echte zuipschuiten.
                    2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                      Ik zou de 6 mps nemen, die heeft 4x4
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Que?
                        Ik haal " met gemak " 10 liter, je moet idd de 2 liter hebben, dus hang je vast aan de oudere modellen

Comment

echt? zijn die zo problmeatisch? geen japanse reliability meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Que?
                            Ik haal " met gemak " 10 liter, je moet idd de 2 liter hebben, dus hang je vast aan de oudere modellen
                            laat ik nu juist geen oudere wagen mee willen. Thoeft geen raket te zijn. Desnoods haal ik mij een bmw 316d met een chip in
                            2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Sent from here

treurige straat... al waren het allemaal dikke versies

Comment

Zonde
                                De 2.5 wrx (sti) blokken waren idd niet zo betrouwbaar, de meeste hebben een ruilblok gekregen onder garantie.
                                Ik hoor er nu toch niet veel meer van, dus zal t wel opgelost zijn zeker??

Comment

ik snap echt niet hoe iemand een E9X model durft aanbevelen maar soit.
                                  ik zou voor een mazda 6 gaan
                                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    ik snap echt niet hoe iemand een E9X model durft aanbevelen maar soit.
                                    ik zou voor een mazda 6 gaan
                                    Verklaar?

Comment

Audi rs4 b5.
                                      Polo 6n 1.4

Comment

25k €, 1 car to do it all...?

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                        treurige straat... al waren het allemaal dikke versies
                                        Vind ik ook.
                                        Gelukkig heeft mijn naaste buur een recente Cherokee, Porsche en Mercedes SL uit de jaren 90.
                                        En bij de overbuur komt er ook regelmatig iets mooi toe. ( zie foto's bij excl. wagen gezien)

Een Audi Rs zal wat running kost betreft toch niet veel beter zijn dan een M3?
                                        En waarschijnlijk al te oud?

Sent from here
                                        den borre

Int3x0r

Comment

Zo'n RS / M moet ge als weekendkar houden, tenzij ge serieus verdient.

Comment

Working...
                                          X