Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke TGV Business Class? Audi RS6 - BMW M5 competition pack - Mercedes E63 AMG S
Doe mij maar de BMW maar dan wel met een betere zuinigere motor , de nieuwe 518d.
ja swede, te lichte motoren in een zwaar chassis; en niet aangepaste versnellingsbakverhoudingen is meestal niet positief voor het verbruik en duurzaamheid.
Wegens break-koetswerk willend: geen M5. En zeker niet met het Competition Pack. Voor de prijs daarvan vink ik dan wel een full Individual interiertje aan en komt 'ie op de standaard 19".
Bij de breaks: beide zouden kans maken (maar allebei in de minst opzichtige versie, dus de Audi in standaard versie zonder optionele exterieurpack en de Benz met Night Pack om dat opzichtig alu-gedoe rondom weg te hebben). Testrit zou 't moeten uitwijzen, nl. welke me qua rijden 't meeste aanspreekt. "Droog" (zonder de karren beleefd te hebben) heeft de AMG S 4matic een voorsprong.
Als je er nog een tweede kar voor in het weekend mee te spelen bijneemt, dan zonder twijfelen de RS6.
Indien niet, de e amg berline.
Bovenstaande zijn inderdaad TGVs: hoe rechter de lijn en hoe hoger de sneller des te beter worden ze. Maar de e amg is de enige die ook eens een b-baantje met plezier kan doen imho.
Als je er nog een tweede kar voor in het weekend mee te spelen bijneemt, dan zonder twijfelen de RS6.
Indien niet, de e amg berline.
Bovenstaande zijn inderdaad TGVs: hoe rechter de lijn en hoe hoger de sneller des te beter worden ze. Maar de e amg is de enige die ook eens een b-baantje met plezier kan doen imho.
Ik ben curieus, waarom dat laatste?
Voor mij graag de E61 M5, de huidige zijn wat over the top imho. Al kon je dat ook van de E60 tov E39 zeggen.
De interieurs van die AMG's doen mij eigenlijk weinig, de M en RS interieurs vind ik specialer.
De A6 avant 3liter TDI is al een gigantische wagen. Rij daarmee snel op binnenbanen en je merkt dat de wagen eigenlijk te groot is om hard door te gassen. Dan liever een A4 avant.
Het dient wel gezegd te worden dat een a6 op belgische autostrades stabieler rijdt.
Trek die lijn door naar de RS6 en ja. Voor autobahn ok, maar voor de binnenbaantjes... Misschien dan liever een RS4.
Comment