Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke TGV Business Class? Audi RS6 - BMW M5 competition pack - Mercedes E63 AMG S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    1/ rs6
    2/ m5
    3/ amg
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

    Comment


    • #22
      er is maar 1 keuze, E63 AMG S 4Matic berline
      de M5 vind ik bedroevend als daily use en heeft het geluid van een verkrachte 2takt brommer.
      lets have some more member berries

      Comment


      • #23
        Doe mij maar de BMW maar dan wel met een betere zuinigere motor , de nieuwe 518d.

        Comment


        • #24
          weirdo... de 518d staat niet eens in de keuzelijst
          lets have some more member berries

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            Doe mij maar de BMW maar dan wel met een betere zuinigere motor , de nieuwe 518d.
            ja swede, te lichte motoren in een zwaar chassis; en niet aangepaste versnellingsbakverhoudingen is meestal niet positief voor het verbruik en duurzaamheid.
            Last edited by ; 23/05/2013, 11:50.

            Comment


            • #26
              heeft wel dezelfde carosserie maar een veel grotere actieradius.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                er is maar 1 keuze, E63 AMG S 4Matic berline
                de M5 vind ik bedroevend als daily use en heeft het geluid van een verkrachte 2takt brommer.
                Daar ben ik het volledig mee eens. De M5 klinkt imo rotslecht.
                OO 00 OO

                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  Doe mij maar de BMW maar dan wel met een betere zuinigere motor , de nieuwe 518d.
                  Beter: neen
                  Zuiniger: ja
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • #29
                    Wegens break-koetswerk willend: geen M5. En zeker niet met het Competition Pack. Voor de prijs daarvan vink ik dan wel een full Individual interiertje aan en komt 'ie op de standaard 19".

                    Bij de breaks: beide zouden kans maken (maar allebei in de minst opzichtige versie, dus de Audi in standaard versie zonder optionele exterieurpack en de Benz met Night Pack om dat opzichtig alu-gedoe rondom weg te hebben). Testrit zou 't moeten uitwijzen, nl. welke me qua rijden 't meeste aanspreekt. "Droog" (zonder de karren beleefd te hebben) heeft de AMG S 4matic een voorsprong.

                    Comment


                    • #30
                      Ik kan moeilijk de E niet kiezen natuurlijk

                      Comment


                      • #31
                        Dan moet ge uwe nickname toch eens gaan veranderen.

                        Comment


                        • #32
                          RS6 zonder twijfel!

                          Comment


                          • #33
                            binnen deze poll sowieso de RS6
                            Maar liefst van al nog de vorige M5 touring (die vond ik echt fak) . Zeer kort gevolgd door de huidge RS6

                            Comment


                            • #34
                              Als je er nog een tweede kar voor in het weekend mee te spelen bijneemt, dan zonder twijfelen de RS6.
                              Indien niet, de e amg berline.

                              Bovenstaande zijn inderdaad TGVs: hoe rechter de lijn en hoe hoger de sneller des te beter worden ze. Maar de e amg is de enige die ook eens een b-baantje met plezier kan doen imho.
                              Last edited by ; 02/06/2013, 11:36.

                              Comment


                              • #35
                                De M5 zal op kleinere en bochtigere zeker even goed tot zijn recht komen als zo'n E AMG.
                                OO 00 OO

                                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                Comment


                                • #36
                                  De S-versies en de break zijn toch altijd gekoppeld aan 4-Matic?

                                  585 pk trouwens voor de S versie

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    Als je er nog een tweede kar voor in het weekend mee te spelen bijneemt, dan zonder twijfelen de RS6.
                                    Indien niet, de e amg berline.

                                    Bovenstaande zijn inderdaad TGVs: hoe rechter de lijn en hoe hoger de sneller des te beter worden ze. Maar de e amg is de enige die ook eens een b-baantje met plezier kan doen imho.
                                    Ik ben curieus, waarom dat laatste?

                                    Voor mij graag de E61 M5, de huidige zijn wat over the top imho. Al kon je dat ook van de E60 tov E39 zeggen.

                                    De interieurs van die AMG's doen mij eigenlijk weinig, de M en RS interieurs vind ik specialer.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      De S-versies en de break zijn toch altijd gekoppeld aan 4-Matic?

                                      585 pk trouwens voor de S versie
                                      idd, als je hem in rwd wil mag je geen S nemen

                                      voor mij de amg s, met 4matic dus, als sedan

                                      Comment


                                      • #39
                                        De A6 avant 3liter TDI is al een gigantische wagen. Rij daarmee snel op binnenbanen en je merkt dat de wagen eigenlijk te groot is om hard door te gassen. Dan liever een A4 avant.
                                        Het dient wel gezegd te worden dat een a6 op belgische autostrades stabieler rijdt.

                                        Trek die lijn door naar de RS6 en ja. Voor autobahn ok, maar voor de binnenbaantjes... Misschien dan liever een RS4.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Voor mij de E break S 4-Matic, maar nog liever de CLS SB met 4-Matic.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X