Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik meen me te herinneren dat er toch een forumlid (of z'n ouders) in het bezit zijn van een ML 63 AMG? Niet?
Geen idee. De zoekfuntie levert niet veel op. Zo'n ML zou er anders wel bij mogen i.p.v. de 535d. Een SUV zou wel enkel nemen als ik minstens vijf wagens heb. In feite vooral om een gevarieerd wagenpark te hebben.
1) Jaguar E-Type van marino (dacht ik toch...)
2) MG SV-R van Maxime Sels
3) Maserati Quattroporte van Michelin
4) Lamborghini Gallardo Spyder van Rami
5) Mercedes-Benz W124 500E van Roughneck
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
hallo, er zijn hier al veel topic's geweest over stel je voor, je mag 4 wagens kopen, welke koop je......blabla
en ik was aan het denken, stel je nu eens voor je mag 5 wagens kiezen, maar je hebt enkel de keuze uit de wagens van het forum.... welke 5 wagens zou je nemen?
ik persoonlijk......
1° Rami lambo
2° MCS JCW wannes
3° GT3 RS
4° BMW 535D Wannes
5° BMW M6 Olivierooo
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
*Roughneck's W124. Al zou ik voor mij zelf eerder het kleine broertje, de 190 2.5-16 nemen; trager maar toch iets levendiger. Maar zo zit er geen op dit forum
*Onze G (om een droomwagen te zijn moest er een andere motor inliggen dan de 5-cilinder)
*Z3 M-coupe. Ik heb die 6-in-lijn liever dan de V10 uit de M6, en ik zie die sloef liever dan de normale M3. Die bak dwingt respect af...
*De 535 touring van TheStraffe voor dagelijks gebruik. Ruime koffer, voldoende comfort en zowat de beste verhouding prestaties-verbruik die er is, denk ik. De zwarte van Wannes is te veel poetswerk en ik zie liever dat bruin leder
(ik zou liever met een E-klasse Break rijden, maar ik denk dat de vorige 400 cdi ruimschoots zijn meerdere moet herkennen in de .35d van BMW)
Puur om te hebben en als het toch gratis is zou ik de Z3 M-coupe omruilen met de gallardo van Rami, maar die is iets te duur voor in mijn lijstje te passen.
Comment