Het zal waarschijnlijk wel de caddy gaan worden. Nog een paar dingen waar ik rekening mee moet houden: Vrouwtje wordt ontslagen en Seat lijkt dood te zijn (dus hier krijg ik niet veel meer voor). Vrouwtje wil zsm terug dat we rijden (zij heeft geen rijbewijs en dus ook geen auto) en ziet het niet zo goed zitten om nog dik 2 maanden te wachten op nieuwe wagen, dus ben ik in de buurt op zoek naar een stockwagen. We zijn trouwens onze auto ook al een dikke 2 maanden kwijt!
Ik was gisteren bij vw en daar kreeg ik;
voor de caddy maxi baseline 1.6tdi dsg met als opties ;
-7zitpl (standaard bij alle andere maxi versies)
-simili bekleding
-2schuifdeuren (standdard bij alle andere maxi versies)
-19300euro
Voor de caddy maxi dark and cool zelfde motorisatie:
-centrale middenarmsteun in de hoogte en lengte verstelbaar
-21200euro
Van beiden kon nog een appel en een ei af zei hij dus ik vermoed dat dit gewoon nog afgerond kan worden naar resp. 19000 en 21000... Indien ik bestel zal het de absolute basis zijn.
Zoektocht voor stockwagen tot hiertoe enkel maxi dark and cool gevonden met meerdere opties voor 1) in de limburg voor 22500 en 2) bij mij id buurt (lint) voor minder dan 22000 (wou de prijs niet aan de telefoon zeggen). Deze laatste is aanvaardbaar, maar heb nog 2 anderen gevraagd een offerte te maken voor een stockwagen.
Ik was gisteren bij vw en daar kreeg ik;
voor de caddy maxi baseline 1.6tdi dsg met als opties ;
-7zitpl (standaard bij alle andere maxi versies)
-simili bekleding
-2schuifdeuren (standdard bij alle andere maxi versies)
-19300euro
Voor de caddy maxi dark and cool zelfde motorisatie:
-centrale middenarmsteun in de hoogte en lengte verstelbaar
-21200euro
Van beiden kon nog een appel en een ei af zei hij dus ik vermoed dat dit gewoon nog afgerond kan worden naar resp. 19000 en 21000... Indien ik bestel zal het de absolute basis zijn.
Zoektocht voor stockwagen tot hiertoe enkel maxi dark and cool gevonden met meerdere opties voor 1) in de limburg voor 22500 en 2) bij mij id buurt (lint) voor minder dan 22000 (wou de prijs niet aan de telefoon zeggen). Deze laatste is aanvaardbaar, maar heb nog 2 anderen gevraagd een offerte te maken voor een stockwagen.
Comment