Bij twijfel altijd kiezen voor het merk waarvan je een station dicht bij huis hebt en liefst nog op de route van en naar het werk.
Op een normale werkdag heb je dan toch zeker 2x de kans om te gaan tanken.
Heb zelf getwijfeld tussen Esso en Q8 en uiteindelijk voor de laatste gekozen. Voor die paar cent verschil op een volle tank kan ik niet gaan omrijden.
De dekking is misschien wat minder, maar als ik ergens naar toe moet waar ik niet onmiddellijk een station weet zijn zorg ik dat ik vertrek met een volle tank. Mijn 'vast' station is toch op de route naar de autostrade.
Hier dus ook een Q8 benelux kaart.
Maandelijkse facturatie en domiciliëring. Nog nooit problemen gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tankkaart voor zelfstandige
Collapse
X
-
Guest replied
-
Voor de firma gebruiken wij Q8 benelux tankkaart, en europees een DKV kaart.
DKV gebruiken we niet zoveel omdat het een rompslomp is om die in te boeken. Wel makkelijk , maar duurder dan de pompprijs door de extra kosten.
90% van de tijd heb ik voldoende met de Q8 kaart.
Voor de andere firma gebruiken wij kaarten van Gabriels (België) , omdat die mensen toch niet europees moeten. En voor de Benelux gebruiken wij de leasingtankkaarten.
Zoals je kan lezen hebben wij ook niet echt een all-in-one kaart.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKaarten zijn hier nog niet toegekomen. Hebben geopteerd voor de pompprijs en internationaal, is voor hier de goedkoopste formule vermits ons vast station een Esso Express is en de kaart volgens hun website daar aanvaard wordt. Fakturatie alle 2 weken via domiciliëring. (nb: het factuur voor onze bonnentjes van het 3°kw is hier eindelijk toegekomen na diverse mails en telefoontjes, 7weken na het opsturen ervan).
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIs er dan echt geen kaart waar je gewoon overal (en liefst ook in het buitenland) mee kan tanken?
Leave a comment:
-
Guest repliedIk zit bij Shell en Avia. Ik gebruik Avia meest omdat die om de hoek ligt. Prijs is mijn inziens ook goed en ik heb nog nooit problemen gehad met facturatie of zo. Maandelijkse factuur met domiciliering rond de 6e van de maand. Werkt perfect.
Shell kaart gebruik ik vooral als ik over de grenzen tank.
Leave a comment:
-
Guest repliedtankservice bij ING wordt stopgezet eind 2012 of eind 2013 ?
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenNet een brief van ING gekregen dat Bancontact/MrCash vanaf eind 2013 de tankservice niet meer ondersteunt.
Ik zal dus ook een andere oplossing moeten zoeken.
Is er dan echt geen kaart waar je gewoon overal (en liefst ook in het buitenland) mee kan tanken? Dats zit bijvoorbeeld niet in de Network Fuel Card en laat de twee goedkoopste pompen bij mij in de buurt nu net van Dats zijn...
In de buurt van mijn werk is er helaas geen Dats en ik moet nogal regelmatig onderweg tanken ook. Esso en vooral Total zijn gewoon pokkeduur.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenNet een brief van ING gekregen dat Bancontact/MrCash vanaf eind 2013 de tankservice niet meer ondersteunt.
Is er dan echt geen kaart waar je gewoon overal (en liefst ook in het buitenland) mee kan tanken? Dats zit bijvoorbeeld niet in de Network Fuel Card en laat de twee goedkoopste pompen bij mij in de buurt nu net van Dats zijn...
In de buurt van mijn werk is er helaas geen Dats en ik moet nogal regelmatig onderweg tanken ook. Esso en vooral Total zijn gewoon pokkeduur.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk BerichtenWat zijn de ervaringen met de network fuel card ?
Voor welke optie hebben jullie gekozen, de pompprijs of de officiële prijs ?
Leave a comment:
-
Net een brief van ING gekregen dat Bancontact/MrCash vanaf eind 2013 de tankservice niet meer ondersteunt.
In de buurt van mijn werk is er helaas geen Dats en ik moet nogal regelmatig onderweg tanken ook. Esso en vooral Total zijn gewoon pokkeduur.Last edited by Schussboelie; 06/12/2012, 10:47.
Leave a comment:
-
Guest repliedWat zijn de ervaringen met de network fuel card ?
Voor welke optie hebben jullie gekozen, de pompprijs of de officiële prijs ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenVandaag ook de documenten binnen gekregen en ondertussen al teruggestuurd
Leave a comment:
-
Guest repliedAls ge constant Q8 kunt tanken is er geen probleem. En ja rondrijden achter een pomp kost ook geld. Een ruim aanbod is voor mij ook belangrijk + toegankelijkheid voor vrachtwagens.
Maar het is toch wel krom dat ge soms met uw fleetpass duurder tankt dan de prijs aan die pomp.
Vergelijk anders is brandstofprijzen.be, De Maes tankstations (en andere) hebben een betere prijs dan de prijs de Fleetpass geeft. Dus 'dankzij' uw tankkaart tankt ge duurder dan 'normaal'.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenHandige kaart van Fleetpass maar die tarieven zijn in mijn ogen nu toch niet zo schitterend.
Behalve dan bij Q8 zoals ge al zegt. Voor de rest is de weekprijs toch wel aan de hoge kant hoor.
Het is voor ons personeel ook belangrijk om een ruim aanbod aan pompen te hebben. Met de Fleetpass is er altijd wel een pomp in de buurt. Als je maar 1 merk hebt, dan mag je vaak langer rond rijden, waardoor je prijsvoordeel direct omzeep is.
Vroeger nog kaarten gehad van Elf, Total, Esso en Texaco. De Fleetpas komt voor ons het beste uit. Mijn zus zweert daarentegen bij Q8, vooral omdat dit icm haar pluskaart rendeert. Maar onze 15 bedrijfswagens zitten met fleetpass.
Meestal tanken we desalniettemin Q8 easy hier net aan de deur.
Leave a comment:
-
Guest repliedHandige kaart van Fleetpass maar die tarieven zijn in mijn ogen nu toch niet zo schitterend.
Behalve dan bij Q8 zoals ge al zegt. Voor de rest is de weekprijs toch wel aan de hoge kant hoor.
Leave a comment:
-
Hier hebben we Fleetpass.
Veel makkelijker kan niet. Kunnen tanken bij Octa+, Power, Avia, Pomp van het volk, Texaco, Q8,....
Op de eerste krijg je korting, bij Texaco niet en Q8 (easy) blijkt meestal nog goedkoper. Je kan dus bijna overal wel aan nafte geraken en je kan ook makkelijk beetje prijsbewust shoppen.
Leave a comment:
-
Guest repliedVandaag ook de documenten binnen gekregen en ondertussen al teruggestuurd
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNet deze gevonden http://www.networkfuelcard.be, ziet er wel goed uit. Net wat je nodig hebt, alle goeie merken en eventueel ook europeesOorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk BerichtenBen daar ook voor aan het kijken, lijkt mij interessant. Zouden daar extra kosten bijkomen? Is dat gewoon de prijs van de tankbeurt die je betaalt zonder meer? Hoe verdienen die gasten dan geld? Krijgen die een percentage hierop dan?
Er zijn twee mogelijkheden, je kiest voor de pompprijs en dan betaal je € 2.00 (incl. btw) per kaart per maand, ofwel kies je voor de officiële prijs en krijg je voor al uw transacties een korting van 0,045 EUR/liter (incl. btw) op de officiële prijs. Deze korting is van toepassing in het gehele Network Fuel Card-netwerk in België en op alle brandstoffen. Opgelet: u profiteert niet van de pompprijs als deze interessanter is dan uw netto prijs.
De gebruikskosten van deze kaart bedragen 0,30 EUR per kaart per maand (incl. btw).
Je kan ook nog kiezen tussen nationale kaarten en international kaarten. Blijkbaar worden de kaarten uitgegeven door Shell maar zijn ze wel bruikbaar bij andere merken (Esso, Total, Q8 ).
Leave a comment:
Leave a comment: