Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• caoimhin
    replied
    Zijn er onder de zelfstandige hier die, voor een tankkaart voor zichzelf, echt naar de prijs kijken? Daar heb ik nog geen 2 seconden over nagedacht. Ik heb gewoon gekeken welke tankstations er het meeste voorkomen in mijn omgeving en in het algemeen. Ik ben dus voor Shell gegaan. Dat ik dan al dan niet wat meer betaal op de maand, who cares. Over hoeveel euro spreken we dan? Te weinig om van wakker te liggen denk ik dan. Comfort primeert.

Leave a comment:

• zigolle
    replied

Aaaah oke dat is goed om te weten. Dus best dan toch een kaart pakken die meerdere tankstations kan bedienen zodat je altijd kan controleren wat de goedkoopste in de buurt is?

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Mijn ervaring is dat de Shell Express meestal het goedkoopste is, dicht gevolgd door Dats en Esso Bruno (ik tank zo goed als altijd bij die laatste)
    Shell Express & Esso (Express) zijn in de regel altijd de goedkoopste, maar...niet altijd & overal. Maes trouwens idem. Soms even duur/goedkoop als Shell/Esso maar 1km verder in een andere gemeente kan dit € 0,10+ verschillen. Week daarop is het dan soms weer anders.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door zigolle Bekijk Berichten
    Ik begrijp ook precies dat Q8 ook een van de goedkopere tankstations zijn (dacht altijd een van de duurdere) of heb ik dat verkeerd begrepen?
    Mijn ervaring is dat de Shell Express meestal het goedkoopste is, dicht gevolgd door Dats en Esso Bruno (ik tank zo goed als altijd bij die laatste)

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    ik ben uiteindelijk voor die Octa+ Hybrid Fuel Card Benelux gegaan. Gratis en geen minimum aantal liters/jaar. Daar kan je bij heel veel tankstations tanken. bij Octa+ krijg je 10cent korting op officiële prijs incl btw en bij de andere stations 9 cent. In NL en in LUX kan je overal tanken. Je hebt ook een app maar die is vrij slecht maar de website tankstation zoeker of een algemene benzine finder app is wel goed.

Ik ben er wel tevreden van.
    Last edited by Liquid Li0n; 01/06/2018, 12:17.

Leave a comment:

• zigolle
    replied
    Ik begrijp ook precies dat Q8 ook een van de goedkopere tankstations zijn (dacht altijd een van de duurdere) of heb ik dat verkeerd begrepen?

Leave a comment:

• A160
    replied
    DATS is ook gratis indien meerdere kaarten (hebben wij).
    Al ben ik aan het kijken om alle wagens om te laten schakelen naar een power-card (rapportering is beter), die ook gratis is.
    Dekking is in WVL bovendien beter

Leave a comment:

• midas
    replied
    Ik heb een Dats een Q8 kaart . Ik tank meestal Q8 en Dats als er geen Q8 in de werkomgeving is. Denk dat Q8 betere prijs heeft dan Dats. Bij beiden zijn de kaarten gratis voor zelfstandigen , voor bedrijven met meerdere kaarten weet ik het niet.

Leave a comment:

• zigolle
    replied
    Goedenavond allemaal,

Ik wou dit toch nog eens bumpen omdat ik nu zelf ook opzoek ben naar een tankkaart.
    Het belangrijkste voor mij is dat ik toch wel een ruim aanbod heb van tankkstations (zodat ik een beetje kan zien welke het goedkoopst is), maar wil me hier niet blauw voor betalen.

Iemand die mij iets kan aanraden? Ik ben op het moment vooral aan het zien naar Belgian Fuel Card, Fleetpass+ en XXimo waarbij die laatste wel goed lijkt omdat die ook andere services bied.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski

Die Hybrid Octa+
    • Tankkaart voor zowel particulieren als bedrijven
    • Eén van de grootste netwerken van België. Met de tankkaart tankt u in 1.850 tankstations in België, 1.600 extra in de Benelux.
    • Aanvaard bij OCTA+, Texaco, Q8, Esso, Lukoil, Avia, Power, Gabriëls, G&V, Maes en het DCB-netwerk.
    • U kunt uw elektrische of hybride wagen laden in ruim 1.000 laadpunten in België en meer dan 10.000 in de Benelux.
    • Dankzij de elektronische betaling is cash geld niet meer nodig. Alle transacties verzamelen we nadien op één overzichtelijke factuur.
    Heb me zo een Benelux tankkaart besteld enkele dagen terug. Ben benieuwd. Is de enige of een van de weinige waar je, zonder meerprijs, in de Benelux bij echt veel tankstations kan tanken. 10 cent korting op officiële prijs bij octa+ en 9cent bij de andere. Tenzij pompprijs goedkoper is.
    Kost wel 10 euro activatie en verwerking. Maar valt goe mee.
    Ook moet je een waarborg geven die je na een jaar terug krijgt. Die hangt af van wat je kiest. Wil je 150 euro tanken per/dag moet je 150 euro waarborg.

Leave a comment:

• Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
    Wat is nu de conclusie voor iemand die maandelijks een factuur wilt, gabriels wil tanken aan pompprijs en evt wanneer 'onder weg' ook eens elders wil kunnen tanken zonder penalisatie/kosten.
    Die Hybrid Octa+
    • Tankkaart voor zowel particulieren als bedrijven
    • Eén van de grootste netwerken van België. Met de tankkaart tankt u in 1.850 tankstations in België, 1.600 extra in de Benelux.
    • Aanvaard bij OCTA+, Texaco, Q8, Esso, Lukoil, Avia, Power, Gabriëls, G&V, Maes en het DCB-netwerk.
    • U kunt uw elektrische of hybride wagen laden in ruim 1.000 laadpunten in België en meer dan 10.000 in de Benelux.
    • Dankzij de elektronische betaling is cash geld niet meer nodig. Alle transacties verzamelen we nadien op één overzichtelijke factuur.

Leave a comment:

• George_S
    replied
    Wat is nu de conclusie voor iemand die maandelijks een factuur wilt, gabriels wil tanken aan pompprijs en evt wanneer 'onder weg' ook eens elders wil kunnen tanken zonder penalisatie/kosten.

Leave a comment:

• Tomski
    replied
    Zag net reclame op fb passeren van de hybrid octa+ kaart. Kan je ook tanken bij q8, texaco, esso, gabriels en vele andere.
    Last edited by Tomski; 28/03/2018, 06:09.

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar

Wij hebben hier 2 kaarten van Q8 VAB, gebruiken die al jaren. Zeker interessant in een al goedkopere Q8 easy voor de extra korting.
    Ja lijkt ook een van de beste aanbiedingen. Ook die Esso omdat deze internationaal werkt, maar in Duitsland bv kan ik me niet herinneren daar veel Esso te zien. In Frankrijk dan weer wel.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met de tankkaart die Test Aankoop aanbiedt? https://www.test-aankoop.be/mobilite...rdelig-tanken#

Die van VAB lijkt ook wel interessant: https://www.vab.be/nl/auto/tankkaart

Of een Total tankkaart via BNP Paribas Fortis, al is Total wel de duurste: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/D...art?axes4=priv
    Wij hebben hier 2 kaarten van Q8 VAB, gebruiken die al jaren. Zeker interessant in een al goedkopere Q8 easy voor de extra korting.

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Iemand ervaring met de tankkaart die Test Aankoop aanbiedt? https://www.test-aankoop.be/mobilite...rdelig-tanken#

Die van VAB lijkt ook wel interessant: https://www.vab.be/nl/auto/tankkaart

Of een Total tankkaart via BNP Paribas Fortis, al is Total wel de duurste: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/D...art?axes4=priv

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Op het faktuur van januari staat het nochtans nog op. Sindsdien dus overgestapt naar DKV.
    Lol, hebben ze daardoor een (goede) klant verloren.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    net gezien waar mijn probleem zat. Hangt er vanaf welk factuur je bekijkt. Ik krijg 2* per maand een factuur en de kaartkost wordt natuurlijk maar 1 keer gefactureerd.

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Ik ben eens even naar die DKV aan het kijken, daar kan je bij vrij veel tankstations terecht en hebben ook een assistance dienst. En dit zonder meerkost?

Wat is het addertje onder het gras?

Wat ik wel zie is dat het vaak gefocust is op vrachtwagens en diesel. En in dit topic http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-dkv-tankkaart las ik dat ze de voor benzine je de officiële prijs (dus NIET de pompprijs) betaald, op diesel krijg je een beetje korting.
    Last edited by Liquid Li0n; 13/03/2018, 22:38.

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe

Wel, dacht dat ook, had op factuur gekeken, maar zag het niet meer staan. Vandaar dat ik enkel al de servicefee postte
    Op het faktuur van januari staat het nochtans nog op. Sindsdien dus overgestapt naar DKV.
    Lol, hebben ze daardoor een (goede) klant verloren.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe

Wel, dacht dat ook, had op factuur gekeken, maar zag het niet meer staan. Vandaar dat ik enkel al de servicefee postte
    Dus tegenwoordig 1 euro kosten en wel bij heel veel stations tanken. Dat is toch telkens benzine en diesel of zit daar ook nog een verschil in. Want nationaal of Europees zal toch ook een prijsverschil geven bij BFC of andere.

Leave a comment:

Working...
X