Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe benzine (!) middenklasser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
    Er is ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dan moet ik vaststellen dat ik meestal Franse wagens zie met elektrische problemen (bv. remlichten die blijven branden) en vele wagens langs de kant van de weg zijn ook vaak van Franse origine.

Daar moet ik je toch ongelijk geven, wat er 10 jaar geleden gebeurt is met sommige franse modellen, mag niet blijven gebruikt worden, net hetzelfde met italiaanse wagens.
    Ik heb nu 2,5 jaar een franse auto (mijn eerste franse) en ik heb daar nog niets maar dan ook nog niets aan gehad, en als je de fora wat afschuimt zal je zien dat die wagens een serieuze opmars hebben gemaakt de laatste jaren kwa betrouwbaarheid.

Als ik dat dan vergelijk met mijn E90 hiervoor daar heb ik serieus wat fratsen mee gehad. Dus zou in mijn ogen BMW onbetrouwbaar moeten zijn, maar dat is niet zo.

Tegenwoordig (met uitzondering op een enkeling) zijn er geen onbetrouwbare merken of wagens meer, gewoon chance hebben dat alle snufjes blijven werken
    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Franse modellen zou ik niet slecht noemen en verre van. De meerderheid van de mensen koopt gewoon een wagen zonder enige kennis van zaken. Als je gaat shoppen in het middenklasse segment van de diesels durf ik gerust zeggen dat de diesels van de Fransen of Italianen stukken beter zijn dan de 2-liter VW diesels. VW biedt dan weer uitstekende benzine motoren aan, zeker zo'n 1800 TSI is naar 't schijnt de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
        Ik heb in het verleden ooit twee wagens uit Frankrijk gehad en inderdaad je krijgt er VEEL problemen voor relatief weinig geld.

Mijn buurman heeft de laatste jaren niks als miserie met zijne duitse rammelkar met t zelfde embleem als in uwe avatar. Roest IN alle 4 de deuren, elektronicaproblemen waar ze zelfs in duitsland geen oplossing voor weten...

VEEL problemen voor nog VEEL meer geld.

Ik zou voor ne 508 gaan. Voor t geld van ne mercedes kunt ge volgens mij alle opties bij de 508 aankruisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
          En dan? in't verleden 2 duitsers en VEEL rommel voor VEEL geld.
          Beetje met de schrik in het hart een italiaan gekocht na toch veel horror verhalen gehoord te hebben ,en wat blijkt? 1 van mijn beste wagens ooit!!
          Welke Duitsers?
          Rommel was een Duitser.

Mijn echtgenote en ikzelf hebben al veel nieuwe wagens gekocht en na 4 of 5 jaar weer ingeleverd
          Merken als VW, Audi, Opel, Toyota, Mazda en Mercedes hebben ons nooit problemen gebracht.
          MAAR Citroen en Renault????????? Sorry, het zal wel toeval zijn!!!!!
          PS, met een beetje geluk is Alfa echt een pracht wagen, maar zoals altijd, geluk moet je met alles hebben.

Mijn echtgenote heeft een Audi A1 dieseltje en heeft helemaal geen diesel profiel. Na 4 jaar wordt die wagen ingeleverd en diegene die hem dan koopt denkt een koopje te doen gezien het lage aantal kilometers. Problemen kunnen zich dan opstapelen, EGR, roetfilter, turbo... Is dat dan de fout van Audi?
          Dat fenomeen zie je heel veel bij Duitse wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
            Mijn buurman heeft de laatste jaren niks als miserie met zijne duitse rammelkar met t zelfde embleem als in uwe avatar. Roest IN alle 4 de deuren, elektronicaproblemen waar ze zelfs in duitsland geen oplossing voor weten...

.
            Dat klopt, er zijn wel eens veel problemen met hun elektronica geweest.
            Die avatar zegt niets, ik ben helemaal niet merk gebonden. Ik verander om de haverklap.
            Maar sinds een 10 tal jaar ligt mijn voorkeur in Duitsland.
            Ik vind de 508 ook wel een mooie wagen en zeker het overwegen waard.

Joske, een Mercedes is inderdaad veel duurder dan een 508, maar als je boven de 50 bent en je carriere gemaakt is en je het je kan permitteren, waarom niet?
            Last edited by ; 09/04/2012, 02:25.

Comment

• Euh, zelfs dan koop ik mij gene mercedes. Ik blijf erbij voor da geld koopt ge u bij andere merken veeeeeel meer auto. Ook als ik boven de 50 ben en mijn carriere is gemaakt. (das voor mij nog veel te lang, als ik da al haal)

Comment

Euh, zelfs dan koop ik mij gene mercedes. Ik blijf erbij voor da geld koopt ge u bij andere merken veeeeeel meer auto. Ook als ik boven de 50 ben en mijn carriere is gemaakt. (das voor mij nog veel te lang, als ik da al haal)
                Zo dacht ik ook toen ik jouw leeftijd had.. Mijn vader reed Mercedes toen ik 30 was en ik zei ook dat komt er bij mij nooit in.

En bij welke andere merken koop je voor dat geld veel meer auto? Ik bedoel niet qua ruimte, maar qua kwaliteit.
                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Zo dacht ik ook toen ik jouw leeftijd had.. Mijn vader reed Mercedes toen ik 30 was en ik zei ook dat komt er bij mij nooit in.

En bij welke andere merken koop je voor dat geld veel meer auto? Ik bedoel niet qua ruimte, maar qua kwaliteit.
                  Honda Accord

Comment

Euh, zelfs dan koop ik mij gene mercedes. Ik blijf erbij voor da geld koopt ge u bij andere merken veeeeeel meer auto. Ook als ik boven de 50 ben en mijn carriere is gemaakt. (das voor mij nog veel te lang, als ik da al haal)
                    Waarom geloof ik die verhalen nooit. Daar ben ik te oud voor.
                    Ik heb vele horen zeggen die wagens komen er bij mij niet in, ze hadden wel altijd een reden.

Tot ze een erfenis kregen, en welke auto stond er dan enkele maanden later op de oprit.

JAWEL een Audi, BMW, Mercedes, Lexus...

Vele onder ons zullen die voorbeelden wel kennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                      Honda Accord

Nee maar, ernstig nu, heb nog nooit zoveel harde plastic in een interieur gezien...

Dus een Accord is een veel betere auto dan een 3-reeks of C-klasse volgens jou? Voor de prijs moet je het niet doen, want ik kom aan vergelijkbare bedragen...

Andere, en betere voorbeelden, want je geeft er slechts één?
                      Last edited by N-D-D-V-D-B; 09/04/2012, 14:23.
                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Nee maar, ernstig nu, heb nog nooit zoveel harde plastic in een interieur gezien...

Dus een Accord is een veel betere auto dan een 3-reeks of C-klasse volgens jou? Voor de prijs moet je het niet doen, want ik kom aan vergelijkbare bedragen...

Andere, en betere voorbeelden, want je geeft er slechts één?

Sportpedalen?
                        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                          Sportpedalen?
                          Denk dat het een foto is van een Type S.

Comment

• Waar ziet gij harde plastic? Harde plastic moet je voelen , dat kan je niet zien!!!!
                            Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                              Waar ziet gij harde plastic? Harde plastic moet je voelen , dat kan je niet zien!!!!
                              Dat kan je wel zien, als ik de foto bekijk dan zie je bijvoorbeeld dat het middenconsole uit veel harde en gladde plastic bestaat. Ik denk wel dat Honda zeker goede krasvaste coatings gebruikt voor hun harde kunststof. Met de kwaliteit zal waarschijnlijk weinig mis zijn.
                              Zo wie zo kan dit interieur mij geen verfrissende indruk nalaten.

Comment

• Wordt de volvo hier uit het oog verloren? Zo een V60 kan je denk ik ook wel mooi configureren.. (eventueel S60)

Comment

• N-D-D-V-D-B, je geeft zelf aan dat de nieuwe BMW en Mercedes harde plastics hebben.
                                  Een Honda accord geeft veel kwaliteit voor je geld, niet alleen optisch vlak maar ook onderhuids. Natuurlijk, smaken en kleuren verschillen.
                                  Laat mij raden, had de nieuwe 3-reeks geen 'lines' was dat al de opvolger geweest?
                                  Last edited by ; 10/04/2012, 20:14. Reden: D te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                    N-D-D-V-D-B, je geeft zelf aan dat de nieuwe BMW en Mercedes harde plastics hebben.
                                    Een Honda accord geeft veel kwaliteit voor je geld, niet alleen optisch vlak maar ook onderhuids. Natuurlijk, smaken en kleuren verschillen.
                                    Laat mij raden, had de nieuwe 3-reeks geen 'lines' was dat al de opvolger geweest?
                                    Doe geen moeite Xit koopt hem gewoon weer een BMW want dan moet hij niet op die harde plastiek kijken, tot na enkele maanden dat dun laagje verf over die harde plastiek loskomt in zijn nieuwe BMW en dan krijgen we dat verhaal weer
                                    Er zit een patroon in hoor
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• 'k Zeg al niets meer...

Comment

• Beslissing is gevallen... opvolger besteld.

Comment

Beslissing is gevallen... opvolger besteld.
                                          Geweldig en veel plezier en rijgenot met je nieuwe opvolger.

Comment

Working...
                                          X