Even wat pro en cons die ik verzameld heb na wat opzoekwerk:
Ford Focus RS:
+ Degelijk blok, 5 cilinder
+ Sound
+ Standaard meer pk's en koppel dan de Megane, ook verder te tunen
+ Verkrijgbaar als LV
- Niet meer nieuw te krijgen
- Zwaarder dan de Megane
- 2,5 liter betekent ook hogere taksen
- Looks (persoonlijk, ik vind hem er wat 'schreeuwerig" uitzien)
Megane RS:
+ Betere wegligging, ligt stabieler op de baan
+ Lichter dan de FRS
+ Looks! (persoonlijk, ik vind hem er prachtig uitzien)
+ 2 liter -> lagere taksen
+ Nieuw te koop
+ Verkrijgbaar als LV
- Betere wegligging..evenveel fun als de FRS indien off-track?
- Standaard minder koppel en pk's, ook minder ver te tunen
- Betrouwbaarheid van het blok tov dat van de FRS dat als degelijk bekend staat?
Gaan jullie hiermee akkoord? Welke zouden jullie kiezen, en waarom?
Ford Focus RS:
+ Degelijk blok, 5 cilinder
+ Sound
+ Standaard meer pk's en koppel dan de Megane, ook verder te tunen
+ Verkrijgbaar als LV
- Niet meer nieuw te krijgen
- Zwaarder dan de Megane
- 2,5 liter betekent ook hogere taksen
- Looks (persoonlijk, ik vind hem er wat 'schreeuwerig" uitzien)
Megane RS:
+ Betere wegligging, ligt stabieler op de baan
+ Lichter dan de FRS
+ Looks! (persoonlijk, ik vind hem er prachtig uitzien)
+ 2 liter -> lagere taksen
+ Nieuw te koop
+ Verkrijgbaar als LV
- Betere wegligging..evenveel fun als de FRS indien off-track?
- Standaard minder koppel en pk's, ook minder ver te tunen
- Betrouwbaarheid van het blok tov dat van de FRS dat als degelijk bekend staat?
Gaan jullie hiermee akkoord? Welke zouden jullie kiezen, en waarom?

Comment