Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Crafter of Mercedes Sprinter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
    stond die motor dan ook af en toe stil, was dat vooral stop/start gedoe of lange ritten telkens over autostrades, kan nogal eens verschil maken.

Een bestelwagen die telkens tripjes doet rond zijn kerk, zal normaal gezien harder afzien dan ene die ganse dagen op een autostrade vertoeft.

Thuis is er indertijd ook een Mercedes geweest (nog voorganger van sprinter) daar kwam ook al eens iets aan (werd dan ook gebruikt voor veel stoppen/starten).

Je moet daar geluk mee hebben.
    Met een korte berekening van 1,2miljoen km op nog geen 4 jaar tijd, mag je er wel van uitgaan dat het niet rond de kerk rijden was Maar al bij al werd daar wel met doorgereden (boete's voor den baas gezien het nogal op tijd stond).

Maar zelfs die met veel stoppen en starten doen hun km's. Mijne 413cdi is uiteindelijk ook blijven gaan, en die zat soms 80 000km over onderhoud (voor alle duidelijkheid, ik vind dat er zelf serieus over).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
      veralgemeningen en eigen persoonlijke bevindingen zijn al even belachelijk.
      Als ik moet redeneren zoals jij, dan kan ik al best nooit nog een BMW aanschaffen, want wat een rampbak dat ik indertijd gehad heb.

als kleine zelfstandige op pas startende, is een sprinter vaak overkill
      Ah inderdaad. Een forum dient niet om persoonlijke bevindingen te delen. Nu ben ik weeral verkeerd zeg!
      En ik veralgemeen just niks, ik zeg wat ik reeds persoonlijk ondervonden heb.

En sinds ik bij een MB-dealer werk, en mij van tijd tot tijd ook bezig houd met verkoop bestelwagens, worden mijn persoonlijke ervaringen alleen maar bevestigd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
        je hebt geluk dat je kan kiezen tussen die 2. ik zou gaan voor degene waar je je pauze het meest comfortabel kan doorbrengen. Veiligheidsuitrustig in de mercedes is wel top.
        ik MOET met een Renault Master rijden en dat is een hel om mee te rijden en in te eten.
        Nieuwe of 'oude' Master?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
          Nieuwe of 'oude' Master?
          vorige model, al hebben we op 't werk ook een nieuwe en die lijkt me niet veel beter.
          al heeft die wel meer vermogen 150 tov 100pk.

Comment

Working...
          X