Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fun-budget 100.000EU
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenGeef die Timmie es z'n eigen topic ... iemand ?!
Elke keer ik dat topic hier wil bijlezen moet ik doorheen al die Amerikaanse roestblikken scrollen ...
ik ben echt die amerikaanse muscle cars beu gezien en maar niet doorhebben dat het niemand eene bal interesseerd.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten+1
ik ben echt die amerikaanse muscle cars beu gezien en maar niet doorhebben dat het niemand eene bal interesseerd.
Ietwat kort door de bocht lijkt me. Alhoewel ik wel onder die 'niemand' val is de topicstarter wel degelijk geïnteresseerd. Anders zou hij wel andersoortige reakties geven. Dergelijk commentaar lijkt me ook eerder aan hem dan aan jou/jullie :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenGeef die Timmie es z'n eigen topic ... iemand ?!
Elke keer ik dat topic hier wil bijlezen moet ik doorheen al die Amerikaanse roestblikken scrollen ...Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten+1
ik ben echt die amerikaanse muscle cars beu gezien en maar niet doorhebben dat het niemand eene bal interesseerd.Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenLOL
Ietwat kort door de bocht lijkt me. Alhoewel ik wel onder die 'niemand' val is de topicstarter wel degelijk geïnteresseerd. Anders zou hij wel andersoortige reakties geven. Dergelijk commentaar lijkt me ook eerder aan hem dan aan jou/jullie :-)
En niets houdt jullie tegen om zelf andere auto's voor te stellen----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten+1
ik ben echt die amerikaanse muscle cars beu gezien en maar niet doorhebben dat het niemand eene bal interesseerd.
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenZo'n Hudson Commodore is wel zalig...
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDudeOorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenKvind zoiets echt super, maar zou er niet meer dan +/- 30K aan gevenOorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenBoring
Haha die Cuda is machtig... Maar kzou dan een recreation willen, de originele zijn te kostbaar om mee rond te scheuren...Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten'Cuda: Valt idd mee, maar ik zou dan een Hemi willen, compleet met shaker hood en de hele mikmak
De rest: No thanksOorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDan liever zo eentje:
Chevrolet Grand Sport:
Deze heeft 'n 502CIOorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenBlijft vet eh, maar dan vooral de old skool karren
Een dikke V8 met high cam of zo, dat komt er nog ooit
gemiddelde reactie op een porsche
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenBeu gezien, te weinig wow-factor, en alle 5 voet brengen ze weer de zoveelste evolutie uit (Mk1, Mk2, binnenkort de 998, ...)Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten996 GT2 is lelijk. Zou dan eerder een 993 GT2 willen, helaas kosten die hopen meer dan 100K...Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten993 Turbo is niet mijn ding... dan eerder 'n 993 RS
Die andere 2 zijn echt niets voor mij
gemiddelde reactie op een mercedes
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenIs inderdaad al aangehaald. Kzou er allicht eerst eens mee moeten rijden, maar hij lijkt me te veel op 'n standaard CLK voor de niet-kenner. Qua waardevastheid lijkt 't me ook een nachtmerrieOorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenThat's what I saidTe weinig wow-factor
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenBen zeker dat 't een heel goede auto is, maar in vergelijking met 'n Diablo is't maar een grijze muis...
Prowler =
Die charger, daar bestaat toch 'n knapper model van? ('69?)
Na de 355 is het steiler bergaf gegaan met Ferrari dan een vrouw in shopping mode een creditkaart in't rood kan trekken...
Hmmm nice... Maar zou dan wel 'n 2e hands nemen
997 GT3 RS: Te steriel, ben ze beetje beu gezien, dus nog weinig wow-factor
F430: sorry ben hetero
360CS: laatste stuiptrekking die nog leefbaar is bij Ferrari, maar moeilijk te vinden onder de 100K
FQ400: Pfff toch maar niet
GT-R: Doet me niets in standaard trim, maar heb er idd nog niet in gereden. Maar vrees dat ze ook wat te steriel rijden. Sound valt me tot nu toe dik tegen.
Atom: Zalige kar, maar die 500 is te duur voor wat 't is... een 300 zal wel volstaan
Lelijk
Murcié vind ik niets. Dan liever een Gallardo Spyder of SL, of een andere Diablo (Roadster, SV of SE30)Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenSupra niet, NSX-R wil ik nog wel, maar enkel RHD...
Skyline: enkel de witte R34 van Mine's
ik vraag toch ook niet dat jullie stoppen met duitse steriele karren te posten ?
je zou bijna zeggen dat sasse en micheloo alleen voor zichzelf spreken.
mss beter een eigen topicje voor zichzelf oprichten ? kzou het "zeurpieten en hun autootjes ( of die van de papa en de mama ) " noemen.Last edited by Timmie; 17/12/2009, 13:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBen echt benieuwd wat scooby daadwerkelijk gaat kopen
Nou, eerlijk gezegd maak ik me wat zorgen om de waarde van de Diablo... als je ziet wat een tweedehands Gallardo Spyder moet kosten, waarom zou iemand dan een dergelijk bedrag uitgeven aan een (niet originele) Diablo?
Nu, dat zijn mijn zaken natuurlijk niet :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenNou, eerlijk gezegd maak ik me wat zorgen om de waarde van de Diablo... als je ziet wat een tweedehands Gallardo Spyder moet kosten, waarom zou iemand dan een dergelijk bedrag uitgeven aan een (niet originele) Diablo?
Nu, dat zijn mijn zaken natuurlijk niet :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBen echt benieuwd wat scooby daadwerkelijk gaat kopen
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten1. Diablo SV of Roadster
2. Shelby Daytona Coupe
3. Spyker
4. Gallardo Spyder----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDb9 lijkt mij duf. En zo een spyker is ook een beetje underpowered hoor. Weer een diablo zou ik ook niet zien zitten, in de rest van uw lijstje kan ik mij wel vinden.
Als ik enkel PK's wil, kan ik beter 'n R33 of R34 kopen en die RB26DETT zwaar tunen tot 1000PK.
405PK voor 1200KG zal niet echt traag zijn
De Diablo blijft gewoon magistraal...----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDat ding zal wel niet zo heel veel in waarde gezakt zijn sinds scooby hem kocht he. Misschien dat niet heel die 100 000 van de diablo moet komen. En volgens mij zijn er best wat mensen die liever een diablo dan een gallardo hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenLijstje momenteel:
DBS
Dat gaat toch ook niet weg voor minder dan 170k hoor. Maar wel sublieme kar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Superperformance Coupé .
En toch liever een Cobra.
Comment
Comment