Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mercedes ML of GL met een 350 bleu efficience 4 matic motor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De ML natuurlijk ! Schitterende SUV, niet té groot en niet té klein en heerlijk om in te cruisen.... je zit ook veel hoger dan in een R en perfect overzicht in het verkeer en je gaat overal over en door Heel luxueus ook en met de 224 pk versie krachtig genoeg...(of misschien ben ik bevooroordeeld met mijn 2009 ML 320 cdi..hihi....waar ik uitermate tevreden over ben...)

Comment

Mijn vader heeft voor de keuze gestaan tussen ML en GL, het is de ML geworden. Hij is er heel tevreden van, maar hij heeft dan ook plaats voor 4 nodig.

Mij doet het lompe ding niks, het enige waarvoor ik daar is wil mee rijden is om te zien hoever dat ding in het veld geraakt, maar dat mag ik niet

Ik zou echt is voor een GLK kijken, tenzij ze het echt aan hun stand verplicht zijn om met dergelijke wagens te rijden, want daar lijkt het nu een beetje op.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        dan heeft hij een auto waar hij niet eens kan in of uitstappen... Als het echt een merc suv moet zijn zou ik de ml nemen.
        Een Sl is ook met luchtvering te krijgen waardoor hij iets hoger kan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Een Sl is ook met luchtvering te krijgen waardoor hij iets hoger kan
          tot 50 cm hoger ?
          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Ik zou dan de ML nemen.
            Heb je al is naast een GL gestaan? Waar parkeer je zoiets?
            Dat is geen auto voor in steden of parkeergarages, onpraktischer kan bijna niet.

Comment

pak die met de beste uitstoot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                De ML natuurlijk ! Schitterende SUV, niet té groot en niet té klein en heerlijk om in te cruisen.... je zit ook veel hoger dan in een R en perfect overzicht in het verkeer en je gaat overal over en door Heel luxueus ook en met de 224 pk versie krachtig genoeg...(of misschien ben ik bevooroordeeld met mijn 2009 ML 320 cdi..hihi....waar ik uitermate tevreden over ben...)
                Stel die eens voor als je wilt

Ik zou trouwens ook kiezen voor de ML.

Comment

persoonlijk vind ik de looks van de GL veel knapper dan de ML. Strakker, meer rechttoe rechtaan.

T loont toch wel de moeite om mss de GLK te overwegen? Want als het toch is om meestal met max 2pers te gebruiken is die een pak beter handelbaar...

En voor het prijsverschil kopen ze u nog ne leuke 2e erbij

Comment

ML. de GL en de R hebben in mijn ogen geen bestaansrecht.
                    let op met dat chippen want mijn ervaring leert me dat de 7 traps automaat uit bvb de 320 slecht overweg kan met het bijkomend koppel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      mijn ouders zijn dus op zoek naar een nieuwe wagen , de keuze zou daarbij uitgaan naar een mercedes ML 350 bleu efficience 4 matic(211 pk want vader wil de staat niet meer steunen dan nodig), ware het niet dat ons moeder liever een GL ziet...en de keuze van de vrouw weegt vaak zwaar door hé

nu was ik even gaan kijken op de site ( mercedes is me niet zo bekend...)en ik zie dat er daar verschillende versies van bestaan ( de fiscaal interessante 211PK en de normale versie die kende ik al ) maar er staat daar ook een bleu tec 350 tussen waarbij er geen verwijzing staat naar 4 matic...en die is me niet bekend...
                      weet er iemand het verschil?

Als het voor mij was ik zou voor de dikkere diesel gaan maar ik denk dat hij het liever bij chippen gaat houden ...
                      Blue Efficiency of Bluetec?

Wij (CAC Turnhout) hebben een GL 350 Bluetec als demowagen staan, dus als ze eens een testrit willen maken moet je het maar zeggen, geef ik je even wat gegevens van een verkoper door

Comment

het is beslist... het wordt een GL .
                        ons moeder wil persé een grote kar...
                        ik vind het wel spijtig dat ze maar voor de 20" kiezen ..die 21" AMG velgen zijn veel knapper en maken er een veel mooier geheel van ...
                        maar ja ze zijn bang dat hij dan te hard gaat worden ..wat ik betwijfel , want hij staat op luchtvering , en met die lange wielbasis gaat die niet rondspringen over de riggels denk ik...

maar ja het is nog 5 maand wachten ..en tegen dan overtuig ik ze nog wel
                        ik versier wel eens ergens een ritje met eentje met die velgen op om hun het tegendeel te bewijzen ( desnoods laat ik op dat moment wat wind uit de banden )

Comment

Working...
                        X